Home > Food > my taste

my taste

it’s very rare, no wonder the white mercedes-benz is also stopping by

Semalam cuti hari deepavali.

Pagi-pagi lagi mQ sudah ajak me jalan-jalan cari sarapan. Dalam perjalanan itu, mQ cakap kawan sekerja dia bilang ada warong roti canai yang sedap di taman MR. Kawan sekerja mQ yang selalu tapau tiap-tiap pagi ke tempat kerja.

Apa yang istimewa, mQ bilang, penebar roti canai itu seorang perempuan muda. Ya me ulangi, seorang perempuan muda yang jelita. Walaupun tersesat pada mulanya, me jumpa juga. Warong roti canai tepi jalan dan tepi longkang.

Apa yang membuatnya istimewa lagi ialah kuah sambalnya memang serasi dengan citarasa me. Walaupun [+ kekotoran ] meja makan itu memang ketara dan terbukti bila me lap dengan tisu baru mQ.

Alahai.

Categories: Food
  1. November 8, 2007 at 6:57 pm

    kalo me komplen pasal meja kotor itu, mesti awek tu cakap: “xpelah bang, orang ramai datang sini.. lagipun kalo saya cuci meja tu, nanti kotor balik.. ”

    alahai..

  2. hafizhood
    November 9, 2007 at 1:15 am

    haha…mungkin kekotoran tu yg melariskan roti canai di kedainya…siapa tahu??…hehe..

  3. November 9, 2007 at 2:21 am

    ooww…tmn MR tu kat mana? nk pi try lah nnti. hehehe

  4. November 9, 2007 at 6:20 am

    #hafizhood,
    kalo mamak bilang, itu petua namanya..

  5. November 9, 2007 at 6:21 am

    @azrn,
    kan me sudah bilang di ‘tag’ itu.. jgn ckp me x bagi tahu noo..

  6. Ibu
    November 9, 2007 at 9:07 am

    Salam Me

    Ha… ibu pun cuti gak pagi ni. dah baca ni, sat lagi boleh la bawak the boys gi makan roti canai…. hehehe…

  7. November 9, 2007 at 1:43 pm

    Ehhhh, itulah yang syedap… Kalau meja mamak, siap itam2 lagi tempat2 yang ada lubang… Yuckkk

  8. November 9, 2007 at 1:55 pm

    #ibu,
    gi makan roti canai mamak kat maner, ibu?

  9. November 9, 2007 at 1:59 pm

    #azhar,
    bukanke mamak dia punye pelaris sebab mamak pakey spender?

  10. November 9, 2007 at 2:01 pm

    hmm pasni nak ajak cik abg terai la… mesti dia berminat heheh

  11. November 9, 2007 at 3:21 pm

    #nonie,
    macam lain jer bunyinyer.. tapi xper, biar cik abg terai dulu, kalo x terai camne nak berminat kan kan..

  12. November 9, 2007 at 3:47 pm

    salam jumaat juga.. saudara.
    dan
    terima kasih sudi menjadi tetamu saya
    atau mungkin sahabat baru🙂

  13. November 9, 2007 at 5:15 pm

    memblog menghubungkan silaturrahim.. iye saudari, mungkin kita boleh jadi sahabat baru yg baik..

  14. November 9, 2007 at 5:48 pm

    mmm..leh wat strategi perniagaan ni.cari perempuan cantik jadi penebar roti.

  15. November 9, 2007 at 8:30 pm

    roti canai kuah kacang dal ada tak?😛

  16. November 9, 2007 at 9:50 pm

    #neeziee,
    alahai, mamak yg hitam legam pakai kain tebar pun orang datang makan roti canai dia jugak! ehehe

  17. November 9, 2007 at 9:52 pm

    #kakLuna,
    memang awek cun itu pakai kuah kacang dal, tapi beserta sambal tumis dia yg mencongkam! mungkin me akan datang ke sana lagi.. tungguuu!

  18. November 10, 2007 at 11:51 am

    pandai dia tebar roti..kalu aku tebar cadar lepas la

  19. November 10, 2007 at 1:53 pm

    #minami,
    aper yg terlepas? jgn terlepas kain yg ko pakey sudahlaa.. uhuhu (gurau2 je sis..)

    thank u singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg ini..

  1. November 26, 2007 at 12:31 am
  2. December 9, 2007 at 6:30 am
  3. December 16, 2007 at 7:32 am
  4. February 13, 2008 at 5:18 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s