Home > photography, Travel > gelang ku patah

gelang ku patah

the security level at number one [+ the office building ]

Hari minggu yg lepas, me pergi ke gelang patah lah pula. Cuaca suam-suam panas.

Me ikut jalan [ jambatan kedua ] itu. Me keluar ke pelabuhan tanjung pelepas, aka ptp.

Terus masuk ke pelabuhan dan tempat letak kereta awam.

Ada mamat budak keselamatan naik ex-5 meluncur laju ke arah me,

encik datang dari mana?

kata mamat tu sambil tersenyum.

encik, kat sini takleh nak ambik gambar.

kata mamat itu. Tersenyum lagi.

kalo encik nak ambik gambar, kena minta kebenaran pejabat.

Me faham dan angguk-angguk saja. Me pun keluar dari kawasan keselamatan tahap tinggi itu.

Cerita lain, semalam [ aJi ] pujuk-pujuk me hendak pergi ke putrajaya lah pula. aJi sudah beli kuda-kuda berkaki tiga sebab hendak ambil gambar sebelah malam.

Semalam juga, aDm sudah lulus ujian memandu kereta. Rasanya baru semalam me ajar aDm menguji pandu [ cikcity ] yg otomatik itu.

Alahai.

Categories: photography, Travel
  1. January 14, 2008 at 8:52 pm

    the security is high, so as your ambition..

  2. January 15, 2008 at 2:30 am

    Saya juga yang tak pandai2 bawa kereta… Ahahhaha

    kereta bukanlah barang mewah, ianya keperluan.. (bagi setengah2 oranglah..)

  3. January 15, 2008 at 9:31 am

    saya baru je dapat lesen memandu bulan puasa lepas. hehe.🙂

    tahniah 3x untuk ci aishah iteww..
    hati2 dijlnraya..

  4. January 15, 2008 at 11:24 am

    Terlalu banyak yang kita impikan, terlalu sedikit masa yang kita ada.

    Hmmm…Pilihan di tangan ada anda🙂

    iye 3x..
    kita cumer mampu berusaha, Tuhan Maha Kaya tentukan..

  5. January 15, 2008 at 1:05 pm

    thanx me melawat ke blog saya.

    kalau dalam filem dah kena tangkap FBI tu. eheh

    ehehe..
    thank u juger singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg ini for d 1st time..

    semoga kiter bisa jd kawan siber yg baik..

  6. January 15, 2008 at 2:16 pm

    salam bro apa kabar…tanjung pelepas kat mana ek? johor ker?

    iye 3x..
    tanjung pelepas, gelang patah, johor

    me pun heran ramai org x tahu katner.. hmm

  7. Zatil
    January 15, 2008 at 3:52 pm

    huhu… kali ketiga berdeting ngan ehem ehem… kat gelang patah… lalalalala~!… gelangku patah juge ;p ;p ;p…

    ehehe..
    gelang ko pun patah juger yek..

  8. January 15, 2008 at 5:11 pm

    ingat gelang u pakai yg patah hihihi…..

    ihihi, gelang magnet me blum patah lagik..

  9. January 18, 2008 at 11:59 pm

    slalu jugak gie gelang patah sebab melawat umah sedara kat sane.. umah die dekat ngan ptp gak.. die keje nelayan.. hari2 makan udang.. best gile..

    udang? ko bilang udang.. no no no..
    me x leh makan udang nooo..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s