Home > myself, transport > do not steal

do not steal

you lost your vehicle, by doing good deed will not return it

Petang jumaat lepas, dipertengahan jalan, me disondol oleh mamat gendut naik motor kapcai itu.

Jalan Tun Sambanthan memang sesak. Tapi mamat itu angkat tangan. Me tengok tiada kecederaan pada skuter buah hati me itu. Me pun tak kisah.

Me berjaya sampai ditempat letak motorsikal itu. Macam biasa.

Tapi me ternampak ada motor sebelah me yang tertinggal kunci. Ada cukai jalan. Kunci rumah, kunci kedai, kunci jamban pun ada juga.

Motor baru lapan bulan pakai. Me tinggalkan nombor telefon me di bontot motor itu.

Me teringat motor rempit me [… ]

Alahai.

Categories: myself, transport
  1. January 20, 2008 at 1:02 pm

    salam hari minggu comel motor kapcai tu………

    salam minggu juger akak iteww..
    motor memang comel.. tapi tuan dier cuai giler.. camaner la nk jager bini comel nanti.. uhuhu

  2. January 20, 2008 at 1:13 pm

    kui3. lorat nak berak gamaknya moto sebelah tu.

    ahaha, me pong pernah gak jumper kunci tertinggal kat motor.. me pulangkan juger..

  3. ixora
    January 20, 2008 at 3:11 pm

    Nsb baik motor beliau dijumpai oleh org yg baik hati mcm en me..

    cik ixora iteww, buat baik berpada2..

  4. January 21, 2008 at 1:37 am

    Ahahahhaha, baru lagi sehhh, moto saya pong dah JHD

    bro, memang masih baru..
    kan me sudah bilang, lapan bulan itewww..

  5. January 21, 2008 at 8:38 am

    huhuhu.. 2 tahun lps motor abah sy hilang dalam rumah lagi tu. padahal masa tu sy tido kat ruang tamu. letih baru balik dari U la kot. huhuhu.. so la ni dok cari moto murah2 utk ulang alik ke class. ada nk rekemen? ada ke moto budget dlm RM500?😀

    siannyer dier.. tp dua tahun lepas kan? abis selama nih ko gi class naik aper?

    ko leh gi maner2 kedai motor, carik motor second hand..

    atau soh abah ko beli kete kancil jer.. baru rm250 sebulan.. ekeke

    thank u bro singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih for d 1st time..

  1. January 28, 2008 at 12:05 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s