Home > myself > drummer's dream

drummer's dream

fifteen hundred ringgit is for one set
plaza angsana

Kumpulan Gitar Rancak. Kugiran.

Masa zaman sekolah dulu me pernah teruja nak jadi pemain dram. Tapi hanya angan-angan.

Menyanyi nasyid pun me tidak tahu.

Alahai.

Categories: myself
  1. January 21, 2008 at 12:16 pm

    man kidal lefthanded jer me masih hingat.. ehehe

  2. January 22, 2008 at 12:42 am

    Apa lagi, asah la semula bakat tuh

    me tahu kekurangan diri me yg ini.. uhuhu

  3. January 22, 2008 at 9:22 am

    giler kilat drum tu,
    hr2 polish hor?😀

    ehehe, lawak lah ko..
    iteww dram baru seyy.. mestilah kilat sokmo

  4. chentahati
    January 22, 2008 at 9:53 am

    alamak… nak jadi pemain drum kena pandai menyanyi ke???

    Macam tak logik je en. me.. .he he hee heee

    har har har..
    memang tak logik laa .. sebab tuh me x pandai menyanyi dan x pandai main dram iteww..

  5. January 22, 2008 at 10:49 am

    aku satu alat muzik pun xreti..itu pasal masa sekolah dulu asyik kena berdiri atas kerusi pasal xreti main rekoder..hehe

    alahai, rekoder pong x reti nak maing.. me pong xreti jugak! ehehe

  6. January 22, 2008 at 7:23 pm

    main rekoder masa sekolah pun fail..ahaks..tade talent langsung

    alahai, rekoder pong x reti nak maing.. me pong xreti jugak! ehehe

  7. January 23, 2008 at 6:01 am

    Macam terkena pula…. Ahahahhaha

    ahaha, me tahu, ko bekas penyanyi nasyid yg iteww..

  8. January 23, 2008 at 9:11 am

    main je. tade sape nak komen. nih dgr lagu aku main.. semoga ke-tidak-sedapan die mendorong me_yginsaf main. hehehe.

    http://www.noktahhitam.com/something-to-jeer-about.html

    sat, nanti me dengar..

  9. January 23, 2008 at 12:04 pm

    huhu kat umah aku ade orang memekak malam2 main drum.. tensi aku

    kat dalam umah ko ker?
    ko tembak jer dier.. ekeke

  10. January 24, 2008 at 1:21 pm

    Encik Me, saya main gitar, Classical Guitar. Tapi…Mr Ah Fa takde band. Main sorang-sorang aje🙂

    iyer, dari sinar wajahmu mr ah fa, me tahu ko sorang yg ceria..

  11. January 26, 2008 at 2:18 am

    Alahai, segannyeeee🙂 Moga ada sinar keimanan di situ. Amiin🙂

    insyaAllah bro.. sama2lah kita memohon pada Yang Maha Kaya..
    ko sekarang dh menjadi suami orang.. great husband comes with great responsibilities.. ahaha

  1. April 27, 2008 at 6:58 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s