Home > Friends > so you dont want to wear glasses

so you dont want to wear glasses

you really cannot see it straight
wangsa maju lrt putra station

Masa makan tengahari tempohari dgn rakan-rakan sekerja me.

mZo tak suka pakai cermin mata. mZo bilang dia baru saja perbaiki mata. Dua-dua belah biji mata. Pakai laser beb! Enam hibu hinggit. Mahal banget tuh!

Me pernah dengar proses peng’laser’an gitu, tapi masih rasa ngeri.

mZo pun cerita pengalaman dia.

Doktor sembur ubat bius. Lepas operasi itu, mZo kata selama tiga jam tak boleh gosok-gosok mata. Seksa beb.

Tapi, kata mZo, lambat laun dia kena pakai cermin mata bila berumur kelak. Untuk kegunaan rabun dekat, terutamanya membaca buku.

Alahai.

Current music: Akon “Never Took The Time”

Categories: Friends
  1. February 18, 2008 at 2:57 am

    Ada kakak kat opis lama dulu pun buat rawatan laser jugak. Tapi x tau kenapa sejak rawatan mata itu, matanya jadi nampak besar😀

    Kakak tu dulu pakai spek sbb nak cantik.
    Buat rawatan laser pun sbb nak cantik.

    Ikut edaran zaman la kakak tu😀

    kakak tu dulu kini dan selamanyer cantik ker? koser, uhuhu..
    tp masih x secantek isteri mr ah fa yg fewwwittt itu kan 3x? ehehe

  2. February 18, 2008 at 1:06 pm

    Hohoho, tak apalah, biarlah saya pakai spek dulu… Tak mampu…

    ohoho, bijak 3x..

  3. February 18, 2008 at 7:13 pm

    mata aku x de masalah sebelum nih. sejak pakai monitor lcd, sakit sokmo. apsal ek? huhu.

    bukan pasal monitor lcd itteww.. tapi ko usia ko yg sudah meningkat gittewww.. wakaka

  4. February 18, 2008 at 7:16 pm

    ingat nak buat lazer jugak tapi tunggu kaya dulu mcm en me kite.. hik hik..

    kalo me kayer mcm ko bilang pong, me xkan wat laser gitteww.. membazir jer, baik me upgrade camera eos me yg itteww.. uhuhu

  5. polar Bear
    February 18, 2008 at 8:51 pm

    Cantik Nyer Gambar tue en. Me…
    Lassid ker yang kawan en. Me buat tue?
    I lebih rela berspectacle kalau kena buat..
    EEee.. Ngeriii

    cantek gambar hanyalah pandangan mater sajer..
    lassid tuh saper? amender?

    polar bear pong ngerii gak yer.. ekeke

  6. February 18, 2008 at 9:09 pm

    owh…saye rela pakai spek…nak pakai contact lense pun saye bkite2 (bkire2?).. xpasal2 kene radang mate plak…huhu

    ahaha, mata adalah deria penglihatan.. hanyalah pinjaman semata2.. ewah!

  7. February 18, 2008 at 10:34 pm

    MZO = nama panggilan kpd lec saya dulu = Mohd Zahry Othman..hehehehe

    haiyo..mahal wooo.. enam hibu hinggit itu boleh dpt sebijik Nikon mcm Aji! wakakakka..

    wah! dhik thirah itteww.. teringat lecture gitteww

    mahal wat yg x berduit mcm kiter nih.. tp kan ko baru dapat bonus tiga bulan giteww.. ahaha

  8. February 18, 2008 at 11:20 pm

    Haah, 6 hibu bole layan lens baikkk punya😀

    ahaha, mr ah fa itteww.. sabar je lah..

  9. anakkawi
    February 19, 2008 at 3:08 am

    hensem pe pakai cermin mata itu.. hikhik

    terpulang pada pemakainyer.. n yg memandang sipemakainyer.. ihihi

  10. February 23, 2008 at 12:46 am

    owh..6 ribu untuk laser?takkan ku bwat rawatan laser itu..cukup la dengan contact lense ku skrg..

    ohoho, kalo enam hatus hinggit? ekeke…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s