Home > humor > pekan malu nak sebut

pekan malu nak sebut

can the new government change the name

Dalam perjalanan pulang dari pulau mutiara itu, me teringat dulu cerita rakan me. Me panggil DJ saja.

DJ ada marka. Satu hari marka DJ ajak balik kampong, naik kereta. DJ tak kisah, tapi DJ tanya juga.

Marka bilang,

kat rawang..

Bila sampai rawang, marka suruh DJ terus ke batang kali. Tempat gengster yg mati ditembak polis dulu.

Tapi bila sampai di batang kali, marka suruh terus juga. DJ sudah mula cuak. Tak sedap hati.

Tapi akhirnya, DJ sampai juga ke pekan kampong marka dia itu. Pekan ‘Batang Berjuntai‘.

DJ mulalah naik angin,

afsal x bilang awal-awal?

Marka cakap, dia segan.

Alahai.

Categories: humor
  1. March 27, 2008 at 8:55 pm

    teringat me, ‘pantai cinta berahi‘ ditukar jadik ‘pantai cahaya bulan‘ gitteww.. voleeh kan 3x?

  2. March 28, 2008 at 1:37 am

    alahai.

    Nasib baik sampai gak rumah.

    memanglah sampai, tp benganglah mamat itteww x paham naper segan nak sebut kampong laman sendirik.. x gitteww.. koser!

  3. arasis
    March 28, 2008 at 3:40 am

    a’ah, btul2.. PCB kat klantan tu dah tukar dr pntai cinta berahi ke pantai cahaya bulan. skrg da takde org sebut pantai cinta berahi.. tp mkin rmai lak couple dok dating kat situ ..huhu.. zamannn..

    takdok pegawai maksiat kot kat sittewww.. ekeke

  4. redapples
    March 28, 2008 at 4:29 am

    ada apa pada nama?? patutla skolah lama aku aku tukar nama yang lebih komersial.. ini pun kes malu kena kutuk dengan skolah2 yang elit kat johor tu.

    ko soklah maner, redapples itteww?

  5. March 28, 2008 at 1:15 pm

    Ade satu tempat blakang Balik Pulau, kelakar jugak name die, tp tak igt la. En ME ade idea?

    sori bro, chek vukan owang pulau noo..

  6. Polar Bear
    March 28, 2008 at 2:23 pm

    Hmm.. pemalu benar Rakan en. Me..
    Huhuhuhuhu..

    ammvoi, vukan rakanme yg pemalu laa.. Tapi awex rakanme yg ittew.. koser

  7. March 28, 2008 at 2:47 pm

    saye suke name lame2.klasik gitu.haha.

    ammvoii.. Suker benor kamu ye.. Ehehe

  8. March 28, 2008 at 3:43 pm

    Batang Berjuntai is my place act…
    sekarang dh tukar name,tp xkomersial lagi..
    berjuntai bestari~

    alahai, x glamor langsung.. Patutnye kena tanya pakar bahaser gitteww.. Atau tukar je jadik ‘bukit berjurai’.. Ehehe

  9. March 28, 2008 at 10:17 pm

    cuti lama en.me..ada kenduri besaq ka??hehe
    byk gak nama tempat kat mesia ni yg pelik2..tp dah lupa la..nama serupa pon byk..kat sngor ada serdang..kat kedah pon ada..kembar tp tak serupa naaa..🙂

    nama pelik xpe noo, jgn sampai malu nak disebut.. Hmmm, camaner kiter nk bgtau anak cucu kiter nanti ye?

  10. March 29, 2008 at 9:30 am

    Haah, batang berjuntai tu cikF punya kampung. Mr Ah Fa selalu lalu simpang tu tiap kali hantar adik pegi sekolah kat Kuala Selangor gitu😀

    Jalan sekarang dah cantek seh, dulu banyk construction😀

    me lalu signboard kat plus hiway jer.. ehehe

  11. May 30, 2008 at 7:14 am

    Hello..orang lama bagi nama tempat memang lawak-lawak. Kat Kelantan lagi best ada Kampong Koboi. Tapi ada juga nama yang baguih. Nama Batang berjuntai tu kalau pikiaq 2 kali jadi lawak lucah juga.. ada pulak yang kata dah berlumut..he…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s