Home > photography > university convocation is a formal welcome

university convocation is a formal welcome

racing kids bike is popular now

Minggu lepas me pergi ke konvokesyen di Universiti Teknologi Malaysia itu.

Sebenarnya tiada kaum kerabat me yg terima ijazah. Me sengaja pergi melihat pesta konvo. Boleh kan.

Me sampai tengahari. Ramai orang di tasik memancing. Ada peraduan rupanya. Tapi me terus ke pesta konvo juga.

Di pesta konvo, me pusing-pusing saja. Ada pameran dan ada jualan juga. Tengok budak-budak berlumba motor kecil di litar itu. Ada dua kumpulan kereta berhias. Tapi yg paling menarik ada kancil hijau yg penuh dgn deretan piala dan anugerah.

Dalam perjalanan keluar kampus, ingatkan me hendak singgah sambil tengok orang memancing. Tapi peraduan baru saja tamat.

Alahai.

setting the tone for the new academic year, and highlighting the appeal of intellectual activity

Categories: photography
  1. March 29, 2008 at 10:05 pm

    Buai tinggi-tinggi,
    sampai cucur atap;
    belum tumbuh gigi,
    dah pandai baca kitab..

  2. March 30, 2008 at 1:16 am

    Igtkan anak dah graduate.

    So dapat kenal calon no2 tak? Bukan ke itu tujuan utame? Hahaha

    tujuan utama me nak amik gambor jer.. volleeeh kan .. ammvvoii encek edwinmasripan itteww..

  3. March 30, 2008 at 5:08 am

    waaaa, jalan jalan sey, kalo tak buleh join, dapat jumpa blogmate yang comel-comel kat utm😀

    Salam pagi ahad en_me yang insaf itu😀

    itulah, ingatkan leh jumper blogger ‘teratak nurani’ yg comel juger.. tp hampeh.. ehehe
    salam pagi ahad juger wat mrahfa yg jauh nun disana disana..

  4. Polar Bear
    March 30, 2008 at 8:10 am

    Patut aa lama mendiam..
    Rindu konvo zaman universiti kat tanah Uncle Sam ker?
    Sana ada konvo gak ker?

    me diam, diam ubi maa.. ehehe

  5. March 30, 2008 at 10:35 am

    tu konvo ke funfair?
    meriah gile~
    atau saya yg jakun pasal xpenah pegi konvo?
    haha

    itteww funfair kat konvo laa.. ahaha

  6. March 30, 2008 at 1:21 pm

    salam wiken kembali
    thanks dtg ke blog tun.

    jemputla dtg lagi

    thank u juger kerana membalas tandangan me yg itteww..
    semoga kiter bisa jadi rakan siber yg baik noo..

  7. Polar Bear
    March 30, 2008 at 6:56 pm

    En. ME..
    En ME banyak ngambil gambar gitew..
    Dulu dekat US dulu… ada pesta konvo ker?

    memang ader dimaner2, dulu kini dan selamernyer.. memang tradisi idup berkampus gitteww..

  8. March 30, 2008 at 11:24 pm

    seronok dapat ke pesta camni. hehe🙂

    memang sonok sbb leh tengok macam2 gitteww..

  9. April 2, 2008 at 8:01 pm

    owh…smpai utm x bgtau….
    saye n zuriaf jd comittee Pesta Konvo tau..
    slalu ade je kat situ…huhu

    oo gitteww.. Me tumpang lalu jer

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s