Home > miscellaneous > how to hold your bunny

how to hold your bunny

hold the rabbit nicely

Lepas dari stulang laut, me pergi pula ke jusco bandar tebrau. Tempat letak kereta masih banyak yg kosong. Tapi ada kereta yg sengaja letak menghalang lalu lintas. Stail orang malaysia agaknya. Malas hendak letak kereta jauh-jauh gamaknya.

Tujuan me datang untuk ambil cermin mata kelmarin yg sudah ditempah.

Sambil asyik mengambil gambar arnab-arnab comel sempena promosi astro itu.

Alahai.

see the thickness differences

Categories: miscellaneous
  1. April 5, 2008 at 3:48 pm

    Many people who me speaks to who own rabbits, all say they have problems when trying to pick up their bunny, the rabbit kicks out, wriggles or even bites..

  2. April 7, 2008 at 2:28 am

    owhhhh tebalnya spek anda
    rajen study ek dulu2?
    huhuhuhuhu
    sama saiz ngn lead glass yg kt dept.nuclear medicine
    huhuhu

    lead glass tuh bukanker ‘bullet proof’ .. wakaka

  3. April 7, 2008 at 11:21 am

    eh bkn care pegang bunny kat telinge tu ke.ngeh2

    ntah.. Kene tanye pakar rabbit gittew
    tp me ader bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

  4. April 7, 2008 at 11:52 am

    susah si arnab ni, dia snsitif..kena pegang dngan betul tapi mcm dlm gambor tu ke..rasanya pegang telinga dia

    ahaha, ittew kene tanye pakar arnab.. tp me ader bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

  5. April 7, 2008 at 1:06 pm

    taklah, bullet proof
    cume radiation proof jer
    hahaha

    ammvoiii..

  6. April 7, 2008 at 3:33 pm

    Wah macam superman nyer cermin mata😛

    sib baik x bilang cam wak suparman gitteww.. Uhuhu

  7. t.a.t.a
    April 7, 2008 at 7:52 pm

    tebal nya spek.. berapa power tu?

    ehh bukan sama ke cara kita pegang bunny dgn pegang kucing? pegang kat tengkuk nya…

    power spek tuh belah kiri 100 belah kanan 500 gitteww..

    ammvoiii pandainyer..
    mcm yg me bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

  8. April 7, 2008 at 8:51 pm

    ingat en me punye arnab..ehh spek tu tukar la frame..baru nampak macho..cewaaahh😛
    dedulu kami kena buat eksperimen guna arnab😦
    sgt sedey..shaya penah suntik arnab ngan dadah😦
    huwaaaaaaaaaaaaa
    pengakuan berani mati pulak😛

    arnab vukan me punyer.. ehehe
    xder dadah lebih2 ker akak itteww? uhuhu

  9. April 7, 2008 at 9:02 pm

    Salam bro…sy pernah memelihara byk arnab sewaktu tinggal di Gerik, Perak dulu…suka main ngn arnab tapi takut gak nak usap muka sebab takut kena gigit….heheheh

    ittew yg dikaterkan gigi macam rabbit kan kan..

  10. April 7, 2008 at 11:20 pm

    En Me bela arnab pulak

    me x bela arnab lah, kan me sudah bilang, me cuma tangkap gambar arnab di jaya jusco tebrau city itteww.. cuba ko bacer sekali lagik.. ik ik ik

  11. athira
    May 9, 2008 at 10:44 am

    arnad ni garang ke? nampak comel je

    me:
    maner garang.. Susah nk dipegang sajer.. ehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s