Home > property > interior decorator

interior decorator

authentic teak furnitures

Kerja-kerja hiasan dalaman rumah me sudah siap. Tapi ada tempat-tempat dan lubang-lubang cacing yg mamat cina itu belum bereskan. Walaupun langsir baru sudah dipasang oleh tokey itu.

Sebab itu me tahan cek peribadi me sebelum semuanya selesai. Pembayaran ketiga dan terakhir gitu.

Alahai.

Categories: property
  1. April 14, 2008 at 9:52 pm

    Lurus jalan ke Payakumbuh,
    Kayu jati bertimbal jalan;
    Di mana hati tak kan rusuh,
    Ibu mati bapak berjalan..

    Kayu jati bertimbal jalan,
    Turun angin patahlah dahan;
    Ibu mati bapak berjalan,
    Ke mana untung diserahkan?

  2. April 15, 2008 at 12:40 am

    kerusi bentuk u tu sebijik cam kt rumah aku!

    konon jadi tempat duduk utk ikat tali kasut la.. last2 jd tempat letak kotak kasut atau beg sekolah

    ahaha, ruang kepelbagaian untuk meletak aper2 yg fatut..

  3. April 15, 2008 at 1:08 am

    kat umah kite pun ade kusi gitu gak. tapi, versi kurus sket ah.😀

    iye, sumer orang memang ader kusi gittewww..

  4. April 15, 2008 at 2:02 am

    waaa rumah en me mesti canteks!!
    tapi saya tak suka kerusi2 kayu ni.sakit badan duduk..saya suka yg empuk giteww!

    kerusi empuk pun ader juger.. ahaks!

  5. April 15, 2008 at 8:32 pm

    encik me letak kusi tu kat ne??

    lobang cacing??eeeeeeeeiiwwww😛

    kat living hall tempat tengok tv laa..

    ammvoiii

  6. April 15, 2008 at 8:59 pm

    en me kena beli kerusi ogawa..baru best layan TV

    ammvoiii kusi ogawa gitteww.. koser

  7. April 15, 2008 at 10:48 pm

    mesti cantik umah en_me bila dah betul2 siap…huhu…
    saya tak berapa suka kerusi macam tu, tak boleh bersandar…hehe😉

    wah, nak duduk bersandar ghupernyer..

  8. arasis
    April 16, 2008 at 9:49 am

    the first thing izza nak bli bile ade umah nti adalah kerusi cleopatra.entah nape dr kecik smpai skrg minat ngan kerusi itu.

    nti ade knduri naik umah br ke? hehehe..

    vukan umah baru laa akak.. Me buat hiasan dalaman je.. Voleee kan kan..

  9. mamawafiy
    April 17, 2008 at 3:42 pm

    inilah set perabot jati yg saya ingin2kan..tapi ginilah org keje gomen..tak dapatlah nak beli lagi…nak minta husband belikan..dia kata tunggu umah siap thn depan baru beli…fikir2kan betul jgk dia ckp..skrg kami menyewa..nanti kan ke susah nak hangkut brg2..especially brg bermutu mcm ni..hehehe

    moga2 laki mama tak buat2 luper nanti biler dah pindah umah baru..

  10. mamawafiy
    April 21, 2008 at 5:07 pm

    ada kemungkinan neh….

    soh je laki ko wat surat perjanjian gitteww.. Good luck mama

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s