Home > games > you cannot win if you do not enter

you cannot win if you do not enter

beholding the truth
aQi is staring at an excited makcik who wanted to pose beside the car (see the picture below)

Petang semalam (Sabtu) me saksikan cabutan bertuah sijil simpanan premium bank simpanan nasional BSN (www.bsn.com.my) itu. Di plaza angsana.

Me borak-borak dengan bekas pemenang. Beliau menang kereta mercedes benz c180k dua tahun lepas. Beliau bilang,

aku tak amik kete tuh, aku jual.. manalah aku mampu nak bayar duit insuran dan cukai dia.. dekat sepohibu gitu!

Me tidak cerita pula pasal rakan me yg pernah menang kereta mercedes benz e-class sepoh tahun dulu.

Me tunggu juga sampai majlis tamat walaupun me tahu untuk menang hadiah kereta mewah amatlah tipis.

tag: semalam aku pergi cabutan ssp

i don’t know them, truly
1 – the excited makcik; 2 – the bsn singer; 3 – the ronggeng girl; 4 – the number converter; 5 – the volunteer charm

Alahai.

Categories: games
  1. April 27, 2008 at 8:14 pm

    huhu..kalo aku pun..bek jual jer..
    beli kancil 5 wat sewa..

    wah, hotak bisnes ko yer..

  2. April 27, 2008 at 8:16 pm

    err…
    kalau aku pon aku jual gak..
    leh tu beli pulak toyota vios..
    sebab yang itu la aku minat..
    hehe

    abis ko x minat kete mercedes ke bro?

  3. April 27, 2008 at 10:35 pm

    tempat baru gitu.. okeh2.. nanti sy update link en me ini.🙂

    aha, gittewwwlaa..

  1. May 8, 2008 at 12:09 pm
  2. July 15, 2011 at 2:54 am

Leave a Reply

