Home > Food > rempeyek wak tunot enterprise

rempeyek wak tunot enterprise

firefighter’s day
kluang city

Kelmarin, me ambil pesanan rempeyek wak tunot di kluang itu.

Ramai sungguh rakan-rakan ofis bertanyakan rempeyek asli buatan orang kampung itu. Bukannya tiada rempeyek orang lain. Tapi rempeyek wak tunot juga yg memang mancongkam.

Cerita demam champax me masih dalam tahap kritikal. Me memang tak larat hendak pergi kerja. Me cuti lagi hari ini.

Alahai.

Categories: Food
  1. May 21, 2008 at 12:25 am

    dah kena campak tu, duk diam-diam je kat rumah😛

  2. Polar Bear
    May 21, 2008 at 7:13 am

    Demam lah Demam..
    Campak nyer en. me..
    Virus ganas..
    tapi masih mencongkam menghusha amoi2..

    Cuti lagi en. Me.. amoi2 itu semua mengoda.. hehehe..

    Tapi.. kalau demam.. duduk rumah ajer..:)
    Get well soon

  3. May 21, 2008 at 7:13 am

    tempeyek best aa~~ krup krap krup krap

  4. May 21, 2008 at 7:42 am

    ades.. sakit2 kuar keja.. jgn jangkit kat orang dah la.. bahaya tu en me oyy..

  5. May 21, 2008 at 8:20 am

    Hey there..
    Give me your thoughts on the sadness that happens around us at..
    http://ezrazlin.blogspot.com/

  6. May 21, 2008 at 9:04 am

    me dok umah je… kang abih sepejabat berjangkit…

  7. crayon kakak
    May 21, 2008 at 10:17 am

    aduhai. tak berjangkit ke campak tu klw en me kuar umah? huhu. berehat aje🙂

  8. t.a.t.a
    May 21, 2008 at 10:18 am

    Pekerja berdedikasi dan kuat semangat. Saya pernah demam 3 hari duduk rumah, masyaAllah boring ya amat. Kalau diikutkan hati nak jugak gi office, tapi dgr je cakap bos, rehat kat rumah smp sembuh.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s