Home > myself > our ceo salary

our ceo salary

kerjo opo seng duite akeh, kereto ne gedi, umahe sugih, bojo ne pirang pirang

Kelmarin me dapat emel dari member sepejabat. Pasti ramai kawan-kawan juga ada terima. Pasal gaji CEO TNB nak dinaikkan dua kali ganda. Sekarang setahun, lebih sejuta hinggit malaysia. [+ tapi ono seng sukak, me boco nang the star ]

Teringat me gaji perdana menteri singapura yg melebihi sejuta US dollar. Juga, gaji pemain bolasepak Christiano Ronaldo itu. 125 hibu euro seminggu.

Gaji me setahun? Hmmm, biarlah rahsia kan. Bukan boleh menurunkan harga tarif elektrik. Atau menggugat harga minyak dipasaran pun.

Alahai.

Categories: myself
  1. July 1, 2008 at 1:59 pm

    gaji maksu setiap tahun naik, cayalah! hebats sungguhs, sampai tak larat…. kuang kuang kuang…..uwaaaaaa

    me:
    maksu memang hebattts..

  2. July 1, 2008 at 2:05 pm

    tgh elok bukak blog en_me.. boss kaktiny suruh prepare list Directors’ fees utk group company nih.. juga utk increament.. maklumler ptg nih ada mesyuarat remuneration.. amount-amount mcm tuh dah tak membeliakkan biji mata kaktiny dah sejak2 kerja kat sini.. malah.. setiap tahun kalau ada mtg nih.. rasa sgt yang kami kuli2 ni betul2 KULI..

    yang duduk lepak kat umah tu.. yang dtg setahun sekali jer tuh.. elaun diorang.. hmm.. tahulah diorang penah berkhidmat utk kerajaan kan.. tapi kaktiny rasa.. yang bertempur di medan perang bukan diorang jer.. ramai lagi..

    apa aku membebel ni?.. aghh.. lantaklah..

    giteww kanns..

  3. July 1, 2008 at 4:25 pm

    En. Me, selagi hidup.. kerja.. kerja.. kerja..

    iye bro, keje tok idup..

  4. July 1, 2008 at 5:25 pm

    Hmm..tak tau lah nak cakap. Tapi bila dibandingkan gaji ceo abroad dengan ceo malaya, memang jauh beza. Agaknya, duit yang juta-juta tu, diorang bayar zakat tak (yang muslim lah). Hohoho.

    fikir yg baik baik jer yerrr.. voleee kannns

  5. July 1, 2008 at 7:32 pm

    banyak gaji lagi banyak kena soal nanti en_me. hehe

    gitteww yer.. hmmm

  6. July 1, 2008 at 8:59 pm

    xksah la gaji byk or sket…yg penting murah rezeki..hidup bahagia=)

    ammvoiii cek aini yg baik ati tewww.. kanns

  7. buzzybug
    July 2, 2008 at 12:43 pm

    gaji banyak, kuar pun banyak rasanya… ^^;
    tp, gaji kat atas tu mmg banyak giler tu… waaaaahhh…

    bojo ne pirang pirang

    mula2 saya ingat bojo = baja. hahaha…

    abis sekang dah tahu ker maksudnyer?

  8. Princess Liyana
    July 2, 2008 at 2:46 pm

    Alahai, banyaknye gaji tu kan en_me?bila lah nak merasa gaji byk tu:p

    ko gaji manyak manyak nak watperr?

  9. buzzybug
    July 2, 2008 at 3:54 pm

    hehe… skang dah tau apa makna bojo tu…
    bojo = wife, kan?

    ammvoiii, sukernyer dierr..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s