Home > photography > landscape & garden malaysia 2008

landscape & garden malaysia 2008

ijo pirang-pirang
tasik perdana, kuala lumpur

Kelmarin me pergi ke tasik perdana. aJi pun ikut sama. Lepas waktu bekerja.

Sebenarnya me yg sampai dulu. Tapi me tidak minat hiasan laman gitu. Dan me tidaklah ronda satu tasik yg luas itu. Me cuma pergi ke taman herba. Ada tongkat ali dan kacip fatimah tentunya.

Sabtu pagi semalam, me singgah ke teluk danga. Atas nasihat blogger itu. Ada perarakan flora pula. Esok me cerita ya.

seng kiri: labisia pumila (kacip fatimah)
seng kanan: eurycoma longifolia (tongkat ali)
laman 2008, tasik perdana, kuala lumpur

Alahai.

Categories: photography
  1. redapples
    July 27, 2008 at 3:33 am

    macam best jerk

    ooops, namfaknyer macam best gitteww..

  2. July 27, 2008 at 4:42 am

    daun tongkat ali tu cam daun kari pon ada..eheh


    tak kenal tak chinta..
    tak kena tak rasa.. ihiks..

  3. thafiexq
    July 27, 2008 at 7:29 am

    baru plan nk pegi.. kalo best barulah semangat nk pegi..

    memang tak best.. tak manyak pameran.. vollee gittewww..

  4. July 27, 2008 at 7:40 am

    ~ tak sempat la nak g kalo sampai 27/7. busy ngan exhibition kat mid valley.😦 ~

    gitteww yerr..

  5. July 27, 2008 at 10:37 am

    salam…wahhh cam ne flora parade tuh


    me akan citer esok.. tungguuuu

  6. July 27, 2008 at 12:35 pm

    danga bay skang ade pameran orked jgak kan???

    setau me, danga bay memang ada halaman orkid.. me pernah citer kat entri dulu dulu di SINI

  7. July 27, 2008 at 3:26 pm

    owhhhhhhh, itu rupanya pokok kacip fatimah yer, slama nih gok minum air dia ajer…


    waduh, die hard ghupernyerrr.. kannns

  8. July 27, 2008 at 6:15 pm

    ammvvoii..

    derrr..

  9. July 27, 2008 at 7:44 pm

    saya dari kecik mmg suka tgk perarakan flora.
    nak gi tgk, jauh la plak..

    en.me, nanti upload gambar cantek2 untuk pesta flora okehhh…

    tungguuuu..

  10. July 27, 2008 at 10:52 pm

    kau x angkat bawak balik ke? tanam kat rumah .. tak perlu susah-susah beli nanti

    nothings is free .. bro

  11. July 27, 2008 at 11:02 pm

    tgk juga dalam berita ada floral parade, officiated by DYMM Agong…

    sayangnya jauh… last year buat kat sini, putrajaya…

    hang kat penang nooo.. konpius me

  12. July 27, 2008 at 11:12 pm

    x sempat pergi pun laman 2008 kali neh. kena tunggu lagi 2 tahun lah jawabnyer. hehe🙂

    gittewww larrr..

  13. July 28, 2008 at 10:17 pm

    en me suka pokok herba yer?

    taklar suker banget.. menambah ilmu pengetahuan jak.. voleee gittewww

  14. norli
    September 5, 2008 at 11:45 am

    saya bukan nak komen cuma nak tau kat sana ada pokok puding yang berwarna biru tak???…katernya daunnya boleh buat ubat

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s