Home > photography > malaysia flora fest 2008

malaysia flora fest 2008

ora perlu ayu ayu, sing penting manis tur enak didelok
teluk danga, johor bahru

Atas bisik bisik senggol senggol nenekebayan yg vogue itu. Me memang bersiap sedia ke teluk danga. Ada perarakan pesta flora.

Selepas menghantar aTi menghadiri kursus motivasi aliran pelajar di mpc, tampoi. Me terus ke teluk danga. Mencari tempat letak kereta yg sukar. Memang ramai orangramai. Fotografer yg mancongkam pun ramai juga.

Memang meriah. Corak-corak beruniform berbagai rupa. Kereta dan lori yg berhias juga. Orang-orang kenamaan juga yg merasmikannya.

Terimakasih nek kerana membuat hari minggu me tidak membosankan. Tanpa nek yg itu, siapalah me yg ini. Ammvoiii, kannns.

Alahai.

Categories: photography
  1. July 28, 2008 at 9:08 am

    saye dah lame x tgk flora fest…huhu

    tungguuu 2 taun lagikk..

  2. July 28, 2008 at 11:19 am

    en me ni jawa ki?

    nusantara tewww..

  3. July 28, 2008 at 12:37 pm

    uwa uwa uwa, eh macam en_me je kat sana :3 hehe

    ehehe

  4. vivavogue
    July 28, 2008 at 12:37 pm

    semangat mmg bkobar2 nak berasak2 tgk perarakan live…tp x tahan panas plak…tgk kat tv jelar wpun x dpt hidu bau bunga…wahhhh..gtew…..

    memang bau yg menawann.. gittewww

  5. July 28, 2008 at 12:38 pm

    ahah, me nie, ngomong apa ya.. haha

    ngomong jerman larr..

  6. July 28, 2008 at 1:14 pm

    lama betui tak tgk pesta flora nih…

    kannns..

  7. aTiQah
    July 28, 2008 at 4:34 pm

    Waktu pesta bunga berlangsung, saya kat Batu Pahat. Alahai.

    batu pahat vukannyer jauh ke jb tewww.. ammvoiii

  8. July 28, 2008 at 4:49 pm

    wallaweiih.. mmg rona-roni.. warna-warna malaysia tul..

    chanteq kannns..

  9. July 28, 2008 at 10:02 pm

    ~ pernah la pergi flora fest kat putrajaya. punya la ramai org. yg seronok di awal2 nya bertukar jd tak best. sebabnya kepala pening. ramai sangat manusia. ~

    tengah fanass fulakkks tewww.. aisehhh

  10. July 28, 2008 at 10:19 pm

    pernah pergi pesta flora di putrajaya sahaja…

    kelakarnya timun pun jadi bunga he!he!

    iye, me ada amek gambar bunga timun tewww.. chanteq juger kanns

  11. July 28, 2008 at 11:05 pm

    salam..best tak? sure menarik ya

    memang menarik.. penat menembak guner eoss.. ihiks

  12. July 29, 2008 at 12:39 pm

    en_me tak amek gambo kereta berhias banyak2 bunga erk??

    memang me amik gambo kete dan lori berhias ittewww .. sajer tak tayang kat sinih.. volleee gittewww

  13. buzzybug
    July 29, 2008 at 9:47 pm

    waaaa… bestnya… mesti penuh bunga… lawanya…

    memang lawa lawa.. ayu ayu juger.. ehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s