Home > Family > the highest birthday celebration

the highest birthday celebration

[+ look here ]
celebrating birthday on the highest bridge in the world

Sebenarnya harijadi aQi (10) minggu lepas. 29 haribulan Oktober. Tapi me lupa nak kemaskini dalam blog ‘memang lumayan’ ini.

Walaupun begitu, pagi sabtu kelmarin me sempat bawa aQi panjat jambatan langit ‘skybridge’ itu. Me sampai jam 7.45 pagi. Orang ramai sudah beratur panjang. Kaunter tiket percuma baru dibuka jam 8.30 pagi untuk lif pertama jam 9 pagi. Giliran kami jam 9.30pagi.

Bila sudah dapat tiket percuma, kami diarahkan menunggu di tempat pameran bersebelahan kaunter tiket. Jam 9.15, kami dibawa ke dewan tontonan filem petronas.

Jam 9.30, kami beratur sebelum pemeriksaan keselamatan dijalankan. Seterusnya menaiki lif ke tingkat 41.

Kami dibenarkan berada di jambatan selama 10 minit sahaja. Gambar bawah ialah bila pemandu pelancung yg jelita lagi peramah itu cuba usha dan bercerita sesuatu dengan aQi . Tapi aQi buat-buat tak tahu saja. [+ Gambar mereka berdua. ]

Bila me turun ke bawah, giliran untuk lawatan selanjutnya ialah pada jam 4.45 petang.


i dont hear you, alala [+ flickr ]

Alahai.

Categories: Family
  1. November 5, 2008 at 12:26 am

    dari seari ke seari nak naik..

    jemput larr naikk.. gittewww

  2. November 5, 2008 at 12:28 am

    Huhu..me masih blm berkesempatan to cross that bridge..Ade naik sampai tingkat berapa tah dulu sbb ade meeting kat situ..skang nie duk jauh dr KL lagi le kecik peluang..seronok kan jalan2…

    wah meeting kat sittewww mesti ko keje oil & gas .. kannns

  3. November 5, 2008 at 12:53 am

    huhuhu..sememangnyer nak naik skybridge kena beratur awal2 pagi kecuali isnin…heheheh…gayat lew…

    tapi bessttt.. kannns

  4. November 5, 2008 at 7:47 am

    hmm..aku pernah keje kat twin towers tu..tingkat 61.. tp tak pernah gi jambatan tu..huhuhuh..

    ammvoiii, tinggi sungguh kamu keje yerr..

  5. November 5, 2008 at 8:30 am

    aku pula pernah melihat menara nie dari bawah dalam posisi baring..ala sejuk mata memandang takala nak dekat tgh malam… (tue maknanya mata nk tertutup- jom la geng balik, aku dah nmpk bantal dah nie, kate ku dlam hati)

    sib baik tak ujan.. kannns

  6. November 5, 2008 at 8:40 am

    nnti bwk kiter g jenguk2 jambatan ni ye…hehehe..tolong byarkan sekali pun kire ok lah jugak..hehehe

    ko yg patut banjerr me.. naik tengok jambatan langit itteww kannns PERCUMA.. ahaks

  7. November 5, 2008 at 8:46 am

    huhuu..sy yg org kl ni pun x penah naik lg..bile la nk naik nih..huhuhuhu…

    tak fentingggs.. kannns

  8. rya
    November 5, 2008 at 9:12 am

    celebr8 sebeday tinggi2 tanda umo makin ‘tinggi’?

    gittewww larr..

  9. November 5, 2008 at 9:14 am

    Hohohohoho. Aku gayat. Tak leh nak panjat2

    wah, abang itteww sudah ader wordpress yg baghu yerrr.. tahniah tahniah, nanti me check ..

  10. November 5, 2008 at 10:47 am

    wahh…tingginye..pelik betul orang Key Ell sambut besday…tinggi hingga ke langit ke tujuh tuuuu.

    me orang key ell katernyerrr.. ben beneran kang..

  11. November 5, 2008 at 12:37 pm

    dah pegi dulu bwk bdk2. nunggu kan men lama. peh tu duk kt bridge kojap yo. pape ntah. x sempat aku nak posing sakan.. seb bek free :p

    sepoh minit jakkkks.. kanns

  12. November 5, 2008 at 1:12 pm

    alamaaakkkk bestnyer naik jambatan tuh…

    memang besttt..

  13. November 5, 2008 at 1:29 pm

    amboii…jual mahalnya adik nie hehehehe, lalala

    malu malu gittewww.. ehehe

  14. November 5, 2008 at 1:30 pm

    p/s…minta kebenaran untuk linkkan mr. en_me ke blog akak yer

    silakan silakan..

  15. November 5, 2008 at 1:36 pm

    wah..seronoknya dpt g..tak smpai lagi..alaahai…mesti Aqi seronok;)

    ofcoz larrr sonokkks.. siap beli souvenirr lagikkks..

  16. fiza
    November 5, 2008 at 2:45 pm

    bestnya… tp takutla gayat… urm… kesian lak kt pemandu pelancung tu. heheehe… apapon… aqi happy kan… hehee

    memang happy n sonokkks.. gitteww

  17. ayu
    November 5, 2008 at 4:56 pm

    en_me nih mengingat kan kepada seseorang leww.. bro beaber pun itu mcm jugak leww..
    hewhewhew..

    iyerr kerrr.. bro beaber tewww saperr erk.. me blurr one uoolss..

  18. ayu
    November 5, 2008 at 8:58 pm

    aduyaii.. beaber tu blogger jugak..
    dia sker gak taip macam benda2 yg ada ew ujung nya.. mcm contoh ‘iteww..’
    itu la sexplain nye.. ehh.. explain .. huhuhu..

    gitteww yerr..

  19. November 5, 2008 at 11:15 pm

    zino dah pernah naik jambatan tu.. ada lawatan resmi so lama le lebih le 10 minit.. hehe

    bestnyerrr kannns..

  1. March 23, 2012 at 3:48 pm
  2. March 26, 2012 at 3:50 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s