Home > photography > pelan ke soga

pelan ke soga

spanky, your monkey friend

Ahad kelmarin, me mula-mula cadang hendak tengok aDm di asrama londang itu. Tapi tetiba tertukar pelan B.

Me pergi ke batu pahat. Hendak ke carrefour tidak menjadi juga. Ke bp mall pun tidak kesampaian.

Me tukar pelan C. Me nampak papantanda hutan lipur soga perdana. Me pun ke sana. Di pelihara oleh jabatan perhutanan di SINI. Memang banyak monyet-monyet jinak berkeliaran. Ada jalan pendakian untuk tujuan kecerdasan ke puncak bukit yg siap bersimen. Tapi me tidaklah naik sampai atas ke menara pandang. [+ blog batu pahat.org ]

beauty jungle

Alahai.

Categories: photography
  1. November 12, 2008 at 12:29 am

    teringat monyet2 kat bukit melawati…

    gittewww yerrr.. mesti rindu rinduan.. ehehe

  2. November 12, 2008 at 1:16 am

    Amvoii en_me ittew takmau pun lajakkan keta ke Parit Raja nie ye… Kalau x, bole paw en_me makan pizza kat BP Mall itteww…wakakaka

    paw no hal munyerrr..

  3. November 12, 2008 at 1:50 am

    err incik ni dok jb ke kl :p
    ngeh2..
    i like the photo la,bro!
    cantek!!

    susah mau celita larrr akak.. ahaks

  4. November 12, 2008 at 2:09 am

    uish!! serupa la beruk ni dengan beruk2 yang selalu ke tasik pemaisuri waktu malam2 tu. hahaha

    ko sekodeng selalu erk.. uhuhu

  5. November 12, 2008 at 2:31 am

    tertib eteringt gambar monyet kat tanjung piai… nnt kite buh ek huhuhu

    bubuh larrr.. no hal beb

  6. November 12, 2008 at 7:12 am

    apsal aku rase beruk tu mcm ensom jer???
    muahahahah..

    sukernyerrr dierrr.. derr

  7. rya
    November 12, 2008 at 8:24 am

    ingat mxs, clcm & dg je byk plan..
    eh, plan ke pelan?
    *pelan2 pikir*

    ammvoiii akak itteww nak ajar ajar me one uooollsss,
    dalam kamus dewan ed 3 ms 998, ‘pelan’ ada 3 maksud:
    I – perlahan-lahan
    II – 1. rajah yg menggambarkan bentuk sesuatu bangunan (tanah), 2. rancangan yg sudah diatur utk dilaksanakan
    III – tanah lapang

    manakala ‘plan’ tiada maksud dalam kamus dewan..
    walllahualam..

  8. November 12, 2008 at 8:31 am

    nnt dah bubuh…kite bgtau bro…kot2 leh kenenkan monyet tanjung piai dgn monyet soga he…23x

    oke bro..

  9. November 12, 2008 at 8:36 am

    En_me… […] u buatlah sesi gathering bersama pembaca memang lumayan

    ehehe, saperlarrr me yg inih hendak ajar ajar kamu yg IT savour itteww..
    btw, send me email..

  10. November 12, 2008 at 8:54 am

    hik..hik..En Me ni rajin jalan-jalan yea…mesti pendapatan En. ME lumayan gitu…Tabiks lah kat En. ME, kue iki sak tenan ne kejo opo toh…Walah konpius aku, Riko Tourist guide ke???

    me ‘tourist guide’ katernyerrr.. udhularrr.. haku kejo ne kuli ya waylu li kuli humazatin.. tau takperrr..

  11. November 12, 2008 at 9:27 am

    tgu la..insya’lah petg sikit or lepas exam.. nk kenenkan ke???

    gittewww larr fulakkks..

  12. November 12, 2008 at 9:44 am

    ~ teringat plak beruk2 kat area Terendak, melaka. ganas2 lak tuh. ~

    siap raba raba.. kannns..

  13. November 12, 2008 at 9:59 am

    alaaa..igtkn en_me nak gi sogo. kalau ye nak gak ikutt.:p

    sogo me limpas hari hari jewww akak ittewww..

  14. rya
    November 12, 2008 at 10:11 am

    hahah, i can see..
    plan sudah jadi pelan.. ; )

    terimakasih daun keladi yerrr akak ittewww.. mmuaaahhh ekeke

  15. November 12, 2008 at 10:25 am

    hmmm… teringat zaman sekolah dulu… nir karsa nir jaya

    no sacrifice no victory.. giteww yerr..

  16. November 12, 2008 at 10:42 am

    rasa-rasa nak gi zoo ler ujung tawon ni, zoo malam

    zoo malam? katnerrr tewww maksu..

  17. November 12, 2008 at 11:50 am

    Betol2 tak sampai ker..atau mmg saje taknak sampaiiiiiiiiiiiii..kihkih!
    psst! Nanti dtg amik award kat umah aku ah…tq!

    hormon tak menentuuu.. vollleee gittewww

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s