Home > photography > white estima and red ferrari

white estima and red ferrari

people can buy luxury car, but not everyone can buy a nice number [ WV 6666 ]
hampshire street, off jalan ampang, kuala lumpur

Biasanya kalau me hendak bersarapan pagi roti bakar dan telur bawah. Me akan limpas di lorong di bawah pangsapuri mewah itu bah. Ada banyak kereta mewah berderetan juga. Tapi me memang tertarik dengan kereta mpv estima putih seperti diatas. Nombor pendaftaran yg cantik dan menarik kan.

Cerita lain, tengahari tadi lepas me terima cek gaji dari pegawai perakaunan itu. Me terus secepat kilat menghilangkan diri ke bank yg tidak jauh dari pejabat me. Dalam perjalanan pulang, me limpas juga di kedai jual kereta mewah porsce/ferrari itu. Dan kebetulan, me nampak kereta warna merah kepunyaan kerabat diraja kelantan darul naim yg berdaulat itu seperti dibawah. Cantik kan. Kannns.


Dok nengung atah tanggo pikir gapo nok buak kijo,
Sikso sungguh sari duo takdok pitih nak buat blanjo,
Susoh sungguh hidup loni sari sari gak makin pening,
Sedih tengok ko anok bini siye male nasik ike kering. [+ dikir minyak ]

Alahai.

Categories: photography
  1. November 25, 2008 at 5:10 pm

    nak ferrari sebijik boleh??

    bak sejuta hinggit .. gittewww

  2. November 25, 2008 at 5:15 pm

    oh my.. rs2nya kita ni dapat ke tak nak rs drive Ferrari … huhu

    nak test drive pong volleeee.. perghhh

  3. November 25, 2008 at 5:22 pm

    Pergh! Kalau dapat sebijik ni, confem aku tido dlam keter……. sebab duit abis beli ketes .. hehehe

    itu kalo pakey duit kamu sendirikks..
    kalo pakey duit me yg inih? uhuhu, larikkkks

  4. November 25, 2008 at 5:38 pm

    still kompius. apa yg best no WV6666 tu ?

    kalo ko tengok pong kan macam VVV 6666
    tapi kalo ko kater tak best, gasaklarrr.. kannns, ehehe

  5. November 25, 2008 at 7:07 pm

    wah sonoknya kalu buleh naik keter mewah gitu….

    berangan memang sonok gittewww..

  6. November 25, 2008 at 8:33 pm

    ingatkan g bank terus downpayment perari tuh..

    kesitteww larr fulakkks..
    gaji me ciputtt jerrr tauuuu..

  7. November 25, 2008 at 10:39 pm

    kenyang nya tgok tu😄

    voleee jadi gemuk takkkk.. ehehe

  8. azi
    November 25, 2008 at 10:46 pm

    aku mau red car itewww!!!
    huhuhhu

    bak sejuta hinggit.. ekeke

  9. November 26, 2008 at 12:15 am

    sejuta??
    hehe..seratus pun belum tentu ada..

    ehehe, me gurau gurau one uooolsss.. jangan mare adek manesss

  10. November 26, 2008 at 12:21 am

    woaaaa…cantik no. plat kete😀

    atas ke bawah kerrr..
    tapi ader oghang kater tak best gittewww.. very derrr kannns

  11. November 26, 2008 at 7:15 am

    waaa…

    hisyyy.. tutup sikit mulut tewww.. ekeke

  12. November 26, 2008 at 7:26 am

    waaa…

    ammvoiiii akak ittewww.. double shot gittewww

  13. November 26, 2008 at 7:28 am

    waaa…

    ammvoiiii akak ittewww.. triple shot gittewww

  14. November 26, 2008 at 4:23 pm

    nice plat number ittewwwwwwwww….huk huk huk

    terpikat kannns..
    thanx singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih..

  15. November 26, 2008 at 8:35 pm

    Dok nengung atah tanggo pikir gapo nok buak kijo,
    Sikso sungguh sari duo takdok pitih nok buak blanjo,
    Susoh sungguh hidup loni sari sari gak makin pening,
    Sedih tengok ko anok bini siye male nasik ike kering🙂

    tau takperrr.. perghhh siap pembetulan lagikks..

  16. November 27, 2008 at 9:47 am

    keh keh keh~

    ko mek kelate ko.. perghhh

  17. buzzybug
    November 27, 2008 at 10:06 am

    ingat dulu masa kecik2… main kad yang ada keta2 tu… keta ferrari laa paling mahal masa tu… hehe…

    ammvoiii, adek yg high taste ittewww..

  18. November 27, 2008 at 10:32 am

    ferarri, sangat2 high taste maaaaaa…

    ammvoiii, akak mahyuni tewwww.. very very derrr..

  19. November 28, 2008 at 10:48 am

    best plak pantun dikir kelantan tu…tergeliat lidah nk baca….
    so en me, beli je la 1 esrima or ferrari tu….
    masyuk sehh!!!!

    ko hingat cam beli sayor kerrr.. perghhhh budak sekoq nih..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s