Home > photography > belalang oh belalang

belalang oh belalang

this grasshopper has longer antennae
petronas gas station, wangsa melawati, kuala lumpur

Harga minyak turun lagi. Biarkan biarkan.

Kalau kelmarin, me tuang sepoh hinggit belum tentu penuh tangki minyak skuter kesayangan me yg itu. Tapi pagi tadi, me tuang lapan hinggit sudah melimpah-limpah keluar pula.

Alahai.

Categories: photography
  1. December 6, 2008 at 12:15 am

    Amacam itu baju hujan sudah beli lagi ke? Hujung tahun xde jumpa otai2 ke… Selamat Raya, Tahun ni kena nyembelih lagi, pisau dah asah dah….

  2. December 6, 2008 at 12:42 am

    sampai melimpah en_me. hari nie turun agy ke

  3. December 6, 2008 at 1:07 am

    Salam Aidil Adha🙂

  4. December 6, 2008 at 2:32 am

    harga petrol dah turun, harga barang barang bila lagi ek?

  5. December 6, 2008 at 5:32 am

    hah. itu lah. makin susah nak bajet brape hingget untuk isik full

  6. December 6, 2008 at 8:14 am

    slmt raye en me…kite baru isi full rabu lepas…tggu dr hr sabtu sebelumnye…turun 10 sen aje…

  7. December 6, 2008 at 9:23 am

    bila naik ada harga syiling… bila turun ada harga lantai… pulak dah! hai macam2!

  8. December 6, 2008 at 9:48 am

    Belum isi lagi. itewwww

  9. December 6, 2008 at 10:46 am

    bila dah murah membazir pulak ya hehe..

  10. December 6, 2008 at 12:12 pm

    waa incik me ade skuter jugak. sama la kite😀

  11. December 6, 2008 at 1:13 pm

    Wah…
    sampai melimpah???
    Boleh lah didermakan pada basikal iKHMAR minyak yg melimpah tuuuu =p

  12. December 6, 2008 at 2:11 pm

    teringat dulu zaman memuda isi minyak 3ingt pun dh penuh tangki

  13. December 6, 2008 at 3:53 pm

    alhamdulillah..harap turun lg ler…

  14. art
    December 6, 2008 at 5:25 pm

    Alhamdulillah….jimat sket belanja

  15. December 9, 2008 at 9:40 am

    alhamdulillah la kan.. minyak dah turun.. barang2 bila la agaknya nak turun..

    akak nur, jangan sampai naik minyak larrr fulakkks.. uhuhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s