Home > myself > solat sunat aidiladha

solat sunat aidiladha

(insert masjid taman rinting)

masjid taman rinting, masai, johor

Alhamdulillah. Me usai solat sunat hariraya aidiladha di masjid taman rinting pagi tadi.

Solat sunat hariraya dipercepatkan lima minit awal sebab hujan lebat mula turun. Jemaah pun sudah melimpah ruah di luar masjid. Memang ramai jemaah dari negara bangladesh dan indonesia. Negara makin maju kan.

Dan selepas usai khutbah dan bersalam-salaman, menjelang keluar masjid, seperti yg me khuatiri, selipar buruk me disapu orang. Tapi sebelah sahaja. Sebelah lagi warna yg lain walaupun dari jenis selipar yg sama gitu. Rabun warna agaknya orang itu.

Alahai.

Categories: myself
  1. December 8, 2008 at 2:54 pm

    aiseh…kekdang pakai selipar buruk pon…org terambil gak

    memang selipar buruk pong yg me bawak pagi tadi.. uhuhu

  2. December 8, 2008 at 2:55 pm

    salam encik,
    eid adha mubarak🙂
    rumah saya penuh orang hari ni… orang sembelih lembu depan rumah. diorang tukar port.

    gittewww yerrr.. bestnyerrr

  3. December 8, 2008 at 3:43 pm

    selipar aku pun baru je hilang me…
    kita serupa..mungkin tertukar agaknya

    ahaha, serupa tapi tak samerrr..

  4. December 8, 2008 at 5:27 pm

    Saya yakin orang tu bukan berniat nak curi selipar Me. Tapi betul lah tu. Dia buta warna kot. Ataupun tak menyempat nak makan lontong kat rumah. HAHA.

    ahaha.. gitteww yerr

  5. December 8, 2008 at 7:28 pm

    lain kali pastikan bwk selipa spare ye.
    selamat hari raya aidiladha

    itupun selipar buruk jaakks.. uhuhu

  6. December 8, 2008 at 7:51 pm

    camat ari raya aji

    selamat raya aji wat siti ittewww.. ammvoiii

  7. December 8, 2008 at 8:06 pm

    Selamat Raya, apa nak buat,bukan rezeki, Aku lak tahun kedua berjaya menyembelih lembu… Ada berani ka sahabat????

    takperrlarrr.. sembelih ayam pong me tak berani one uoooolsss..

  8. December 8, 2008 at 10:15 pm

    mcm biasa saya x sempat nak amik gambar mcm ni. hehe🙂

    abes ko punye kamera wat perhiasan kat umah jakks.. uhuhu

  9. December 8, 2008 at 10:37 pm

    kira kau ber’korban’ selipar lah tahun ni. aku pun pernah kena, tertukar ke size yg lebih kecik.

    sibaik tak kenerr sapu dua dua .. kaannns

  10. December 8, 2008 at 11:28 pm

    Hahaha..sudah agak ye en_me??? Selipar en_me disapu org? Hahaha..Hikmahnye, en_me boleh lah bergaya sakan dgn selipar berlainan warna itu…Retro! Ahakssss!!!

    weiiii, perli perli one uooolsss..

  11. December 9, 2008 at 7:45 am

    cish…selipar kena sapu.. huhuhu… aparaaa… kat masjid pon berlaku perkara cenggini..

    darr selaluu kenerrr, sabor jerrr.. kannns

  12. December 9, 2008 at 8:05 am

    cube pi smbyg pkai heel, musti xde org nk sapu..kannss…hehe…

    ammvoiii, kannns ittewww..

  13. December 9, 2008 at 12:29 pm

    Kang Me lewat dtg ziarah kat En3 nih. Alaaah..setakat selipar je…itupun tertukar bukannya hilang…kalau tak nak tertukau atau hilang kang Me bawak lah mangga pas tu..mangga tepi tiang…pasti selamat kan Kang Me…

    selipar buruk jakkks.. me dah kira sedekah larrr tewww..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s