Home > Travel > labi-labi: part une

labi-labi: part une

yong peng toll plaza

Minggu lepas me ingatkan aDm (18) cuti sempena hari raya qurban selama seminggu. Tapi me silap. Perancangan me hendak ke cameron highlands juga terbantut.Tapi sudah bilang jiran cina sebelah rumah. Hendak pergi jalan-jalan jauh kononnya.

aDm kena balik asrama hari rabu (esok).

Jadi me buat pelan B. Me melencong ke kolam air panas labis. Sampai tertinggal cermin mata aDm di surau itu. Me biarkan saja sebab sudah jauh di pertengahan jalan pulang. Boleh buat yg baru.

Alahai.

Categories: Travel
  1. December 9, 2008 at 7:36 am

    Ni gambar efek ke camne??
    i impressed!
    tak dpt gading, tanduk pun berguna..
    xde plan b, plan c ek??
    hujan2 cemni, postpone dulu la niat nak pi cameron tu me..manela tau…

    cameron hujan takleh banjir kannns.. cumerr tanah runtoh.. larikkkks
    btw, kalo cekgu impress, bak sepoh hinggit.. ekeke

  2. December 9, 2008 at 7:44 am

    at least dpt gak bawa dier jalan2 kan?

    kannns..

  3. December 9, 2008 at 7:48 am

    apa kaitan ngan gambar ni en_me
    hehe x paham la . hehe🙂

    aisehhh abang nizam, ittewwlarrr budak yg tertinggal cermin mata, ondway balikk dari labiss.. very derrr one uooolsss

  4. December 9, 2008 at 8:49 am

    ya hujan sehari suntuk semalam telah membuatkan suasanan aidil adha begitu shahdu sekali.. huhuuhuh

    hingatkan ko nak cakap begitu seksiii.. uhuhu

  5. December 9, 2008 at 9:37 am

    hej! en_me…that boy still can run without his glasses…so dangerous…;-)

    rabun dekat.. tahap permulaan gittewww.. ehehe

  6. buzzybug
    December 9, 2008 at 10:15 am

    budak2 berlari2 di highway?
    kalo pi cameron skang pun asyik hujan je… xbest berjalan…

    kalo ujan dalam selimut jerrr kannns.. uhuhu

  7. December 9, 2008 at 11:47 am

    assalamualaikum…saya pengunjung baru N3 tuan ni kali pertama dtg sini …syabas saya ucapkan…N3 tuan cantiks lah gambar-gambar yg. tuan snap semuanya menarik …salam berkenalan….lepas abis cuti nanti saya datang lagik O.k…hik..hik..

    weiii kang, seng beneran kuwe arek ngomong opo toh..

  8. December 9, 2008 at 12:15 pm

    hik..hik saje jer kang ME Nak test enjen dan Nak buat ujilari..lepas banyak makan daging korban temperature naiks…..Cameron kan musim hujan nih…..adem banget kalau jadi juge ke sana hati-hati memandu…ingatlah yang tersayang (mcm dalam iklan tu)

    sajer gittewww..

  9. December 9, 2008 at 12:41 pm

    ingatkan marathon tadi hahah

    marathon katernyerrr.. uhuhu

  10. December 9, 2008 at 1:27 pm

    mcmner buat gmba clone2 neh..
    slmat hari raya!

    selamat ariraya qurban jugerrr..
    clone? cuber ko tengok entri lamer me DISINI..

  11. December 9, 2008 at 2:03 pm

    Singgah saja. Itewww.

    silakan pok li .. silakan..

  12. December 9, 2008 at 3:52 pm

    berlari-lari. selamat hari raya

    selamat hariraya aji abang yazid itteww..

  13. December 9, 2008 at 4:13 pm

    en_me itewww buat per tu? jogging ke kedai kacamata ker?

    ittewww me katernyerrr.. derr

  14. December 9, 2008 at 4:13 pm

    me sambungkan gambar ey. perrghhhh

    sambung gambar erk.. aper kelasss.. uhuhu

  15. December 9, 2008 at 8:05 pm

    stuck up ye me, org tanye, mintak seploh hingget lak…😛

    me gurau gurau one uooolsss.. cekgu jgn mare

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s