Home > myself > sesi jumat (masjid kampung pandan)

sesi jumat (masjid kampung pandan)

your highness is joining you, again
masjid imam asy-syafie, kampung pandan, kuala lumpur

Sesi jumat hari ini memang me cadang ke masjid kampung pandan.Β  Me tidak pernah solat disini sebelum ini.

Tapi tidak disangka juga – buah cempedak dah jadi nangka. Yang diPertuan Agong menunaikan solat jumaat disini. Seri paduka baginda yg dipertuan agong al-wathiqu billah tuanku mizan zainal abidin ibni almarhum sultan mahmud almuktafi billah shah. Bersama-sama behibu-hibu pengawal peribadinya dan polis diraja malaysia.

Ini adalah kali kedua patik bersolat jumaat bersama-sama yg dipertuan agong malaysia. [+ agong at surau baitul aman ] Sultan berjiwa rakyat gitu. Daulat Tuanku.

Tajuk khutbah: belitan aqidah.

waiting for the humble king to arrive

Alahai.

Categories: myself
  1. December 19, 2008 at 4:30 pm

    agong ni selalu klu dia nak dtg..dia infom tak j/k masjid dulu eh..ker main terjah jer..:-D

    me raser jawatankuasa masjid dah tau, sebab me tengok kat projektor teww sudah ader kata-kata aluan buat baginda.. dan gambar bawah tengah itteww pegawai masjid yg bertugas sudah siap sedia dengan kamera.. dan gambar bawah kanan, tikar karpet merah memang sudah tersedia .. me percaya agong berjiwa rakyat tidak akan bertindak kejam main terjah suker ati jerrr kannns..

  2. December 19, 2008 at 4:41 pm

    takkanlah agong nak terjah aje.. sure kena inform jugak sebab ada protokol tapi memang suka agong yang ini..

    protokol gittewww.. kannns akak eda

  3. December 19, 2008 at 5:02 pm

    aqish n zareda tu mungking belum pernah jadi agong. mase saye dulu, saye selalu datang seprais2. dulu la.. mase jadi agong dulu heh!

    ammvoiii, berangan ko erk..

  4. December 19, 2008 at 6:02 pm

    en_me, kg pandan tu tempat akak lahir tauu. Masa banjir besor dulu.:P

    patutlarr banjir sokmo .. kannns, larikks

  5. December 19, 2008 at 6:31 pm

    sejuk hati tgk masjid.πŸ™‚

    memang sejuk.. kannns

  6. December 19, 2008 at 7:03 pm

    alahai, me ngan agong mcm ada jodoh je XC ahah 2 kali da

    kebetulannn.. jakss..

  7. December 19, 2008 at 7:36 pm

    berhibu-hibu yg tak tahan nya…
    bertuah awak…πŸ™‚

    kebetulann jakkks..

  8. December 19, 2008 at 8:19 pm

    waa bertuahnyer dapat solat dgn agong…
    bila agong nak mai solat kat surau kami kat hitachi lak ngihihihi

    hitachi kat jepong karrr.. uhuhu

  9. December 19, 2008 at 8:22 pm

    ada karpet merah ye? Masa kat KISAS dulu-dulu pun selalu Sultan Selangor solat Jumaat sekali dgn penduduk.
    Daulat Tuanku.πŸ™‚

    kisas tewww tempat mrahfa soklah dulu dulu kannns.. ehehe

  10. December 19, 2008 at 9:48 pm

    ari tuh kt masjid as syakirin klcc pon baginda datang~ hehe

    alhamdulillah, macam me gakkks, ronda ronda sesi jumat.. gittewww

  11. December 19, 2008 at 9:48 pm

    bertuah ye dpt Solat Jumaat dgn Agong kan

    alhamdulillah, kebetulannn jakkks..

  12. December 19, 2008 at 9:51 pm

    smoga dpt pahala berlipat ganda arini

    aminnns..

  13. December 20, 2008 at 12:17 am

    seronok dpt salam agong…πŸ™‚
    me dpt salam tak???

    me tak sempat nak salammm, bz dgn kamera, ehehe..
    mebi next time cekgu tewww..

  14. December 20, 2008 at 2:39 am

    sultan negeri patik tuh…ampun tuanku…=)

    sekang satu mesia yg punyerrr.. volleee gittewww..

  15. December 20, 2008 at 9:19 pm

    Hensem kan Yang DiPertuan Agong..? =p

    me hensem katernyeerrr.. ehehe

  16. December 21, 2008 at 11:55 am

    Kalau si Ilazz lahir di Kampung Pandan … as for me, di situlah tempat saya membesar … dan di Masjid itulah mengumpul seribu satu kenangan manis ….
    Rinnnnnndddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat sama MALAYA ……………

    kalo rindu baliklarrr japsss.. uhuhu

  17. December 21, 2008 at 2:50 pm

    Pembetulan … Rasanya Masjid yang en_me pergi tuh kat Kampung Pandan Dalam …
    Walhal masjid saya adalah Masjid Ar-Rahimah … Kampung Pandan …

    gittewww yerrr.. kampung pandann memang manyak semejid kanns.. anyway, thanx abang ghaz yg jauh dimato itteww..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s