Home > Ho Hum > mantera

mantera

if you never take the risk, you can never win
‘square’, pasir gudang

Engkau tak perlu baca, haku sudah baca..
Engkau tak perlu jampi, haku sudah jampi..

Hendak tahu apa yg sedang dikelilingi oleh orang ramai itu. Sila klik di SINI.

Nota: entri ini tiada kena mengena dengan lirik lagu mantera beradu malique feat m nasir yg itu.

Alahai.

Categories: Ho Hum
  1. January 17, 2009 at 12:55 am

    Wah…
    fofuler ke org yg dikerumuni itu? siapa dia? hehehe=)

  2. January 17, 2009 at 1:03 am

    baru teringat.. baru2 ni kat pasar malam sini pun ramai kerumun camni.. xtau jual apa.. tapi tenampak ada KAKI ORANG atas meja tu..!

  3. January 17, 2009 at 3:02 am

    mase tengah berdegar-degar masa tulah ramai orang nak tengok.
    masa part nak menjual pulak mase tulah sorang-sorang hilang.
    hahaha…

  4. January 17, 2009 at 3:16 am

    wakakkkak…macam kenai jer tpt tu..hhhehehe mmg mentera semerah padi betoi taw kan en_me ittewww

  5. January 17, 2009 at 4:54 am

    gagal mengetahui apakah menda itu

  6. January 17, 2009 at 6:20 am

    ular kah itu?

  7. January 17, 2009 at 7:08 am

    uiks…

    apa yang pakcik tu tunjuk eks?

  8. January 17, 2009 at 8:25 am

    mentera beradu mmg best jugak lagunya.. bro xnmpk la ape yg die ulurkan dalam gmbr tue…

  9. Tie
    January 17, 2009 at 8:39 am

    Ulat ke kutu??

    Kah kah!!

  10. January 17, 2009 at 9:33 am

    en_me, perasan tak?? yang dok keliling orang jual ubat tu, kebanyakannya lelaki.. kenapa yer??

  11. January 17, 2009 at 9:54 am

    ingat org eksiden ke.. lembu eksiden ke…

    ish ish… ramainya yg duk berkerumun… memang mantera berul…

  12. January 17, 2009 at 10:10 am

    haha..slalu tgk orng rmai2 berkerumun kt psar mlm jek..ade je ubat2 pelik yg dijual~

  13. January 17, 2009 at 11:52 am

    mantera apekah? dahla lokasi kat depan klinik. haha. pengunjung sume laki lak tuh. pompuan x minat😛

  14. January 17, 2009 at 2:01 pm

    wat pe la ramai2 tuh..baik p masjid berzikir..pergh!!

  15. January 17, 2009 at 2:02 pm

    kuang2 kuanng kuang…apekah itu?…

    uuu enchek me…haku nggak brutal okaysss…kannsss? (tiru-tiru)

  16. January 17, 2009 at 3:35 pm

    apa yang dihulurkan oleh orang tu ?

  17. sHeqa
    January 17, 2009 at 3:36 pm

    wah, dasyat betul dunia sekarang..
    ramai plak yang join.

  18. YB
    January 17, 2009 at 3:41 pm

    Benda2 macam ni pun ramai yg suka tengok dan dengar. Takde kerja betul mereka ni.

  19. January 17, 2009 at 5:26 pm

    apa tu? apa y pendekar gunung semambul tu bagi ar?

    perh..hebat gila, dengan pakaian dia…kelas tul ;p

  20. January 17, 2009 at 5:52 pm

    dok tengok apa ittewww

  21. January 17, 2009 at 6:46 pm

    sedang jual ubat kuat tuh. haha.

  22. January 17, 2009 at 7:08 pm

    ingatkan skodeng mendanyer. hehe..

  23. January 17, 2009 at 7:25 pm

    haha…org laki kalau kerumun2 ramai cenggini tgk org jual ubat kuat la tuh….
    klise…

  24. January 17, 2009 at 10:14 pm

    erkkk!! =p

  25. January 18, 2009 at 8:36 am

    mantera semerah padi ker??

  26. January 18, 2009 at 8:45 am

    business jual air liur ni biasanya cukup laris… kat mana mana pun kita akan lihat penorama macam ni.. berkerumum orang mendengar.. mengikut kiraan mudah dia tentu seorang businessman yg berjaya… kalau di lihat dari minat orang ramai tu hehe..

  27. January 18, 2009 at 10:26 am

    Ni mesti raja lelong nih!

    Mcm biasa tengok je tempat ni?

  28. January 18, 2009 at 10:46 am

    dah klik dah link tu,
    masih xtau ape tu..
    -_-“

  29. January 18, 2009 at 1:18 pm

    errr tak fhm la bro. apakah?
    nmpk cincin ja tu :p

  30. January 18, 2009 at 1:35 pm

    melihat dari audiennya yg majoritinya lelaki..
    sy menjangkakan pakcik ni menjual ubat tahan lama..

  31. January 18, 2009 at 2:59 pm

    salam me,
    hehe kelako entry ni
    1st ingatkan accident…
    tcre and keep on shooting
    kelakar jugak baca surat cinta tuh..
    kesian..mesti orgnye x jumpe..
    zaman ini betul2 menakutkan..
    kite dulu darjah 6 tak tau ape2..

  32. January 18, 2009 at 4:02 pm

    kat seri gombak selalu ada gimik begini depan kedai nombor ekor. ramai plak tu yang tgk. tak faham kenapa ramai. tak tahu ape yg menariknya. hehe. mereka dan dia sahaja yang tahu kot. hehe.

  33. Sha
    January 18, 2009 at 4:06 pm

    nang botinang…koi botikoiii…tengat citer pramlee..hikhikhik…

  34. January 18, 2009 at 7:01 pm

    huwaa.. seru nombor ke tuh?

  35. January 20, 2009 at 1:07 pm

    wak..pokcik suda tidak reply2 komen? hu?

  36. January 20, 2009 at 10:26 pm

    perghhhhhhh memang ramai la jual obat camtuh kan. hehe🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s