Home > Food > new restaurant

new restaurant

mcdonald’s restaurant
bandar seri alam, masai, johor

Hendak tahu di mana lokasi restoran makanan segera mcdonalds di masai. Sila klik di SINI, dan di SINI. Berhadapan pasaraya besar tesco. Sebelahnya today’s market.

Kalau hendak mengambil gambar diwaktu malam, me pakai tripod. Kalau tidak, gambar tidak menjadi pula.

Nota: entri ini tiada kena mengena tentang promosi barang buatan yahudi laknatullah itu.

Alahai.

Categories: Food
  1. January 19, 2009 at 12:10 am

    ops rugi pun boikot dorg… barang yg dujual pun kebanyakan bahan dari malaysia jugak.. cuma guna pakai nama dan byr pada nama je… keuntungan masih jugak dalam malaysia.. if dorg dapat tawan palestin xde mkne dorg nk bukat mcd kat sane he…23x

    rasanya kne guna cara len jugak la… xpun ajar palestin guna santau..sure leh menang he…23x

  2. January 19, 2009 at 4:30 am

    ohh mcd..satu waktu lu ske makan xhenti2
    skang ‘gulpp’ jelaa…huhu😀

  3. January 19, 2009 at 9:11 am

    alahai en_me, mintak2 sempat la dapat makan prosperity burger tu.. huhu..

  4. January 19, 2009 at 12:57 pm

    haha.. controversial sungguh eh en_me.
    tapikan hal boycott-boycott nie, terpulanglah kepada individu itu tersendiri.. if rs nak buat, buat la. dan kepada yang memboycott (seperti saya), tak perlulah taksub sangat (ini adalah pesanan untuk diri sendiri jugak).. dan jangan cakap besar. buat sahaja.. dan teruskan berkempen! muahahahahhahahhahahah…

    ps: dermalah untuk mercy malaysia en_me! http://www.mercy.org.my/main/latestupdates/latestupdates/palestinerelieffund2.html🙂

  5. ieja
    January 19, 2009 at 2:12 pm

    kdg2 lapa…terus x jd boikot.alahai~~

  6. January 19, 2009 at 10:44 pm

    selagi terdaya..sy akan cuba gak memboikot..
    takut duitku bertukar menjadi peluru yg membunuh saudaraku sendiri..aduhaiii

  7. January 20, 2009 at 1:10 pm

    huhahuahua…mekdi ini hanye lima minit saje dari rumah saya..kalau saya bawaklaju dan melanggar trafficlight maka jaraknye jadik 2 minit saje…hahahhaha…

  8. January 20, 2009 at 10:25 pm

    perghhhh cantik la gambar2 style camni. hehe🙂

  9. January 20, 2009 at 11:50 pm

    en_me guna kamera apa ye?

  10. January 22, 2009 at 9:58 pm

    cantik weh gambar tu..
    bagus2..
    bokiot-boikot kian reda..
    hahahaha

    thanx amoiiii..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s