Home > Ho Hum > dari kejauhan

dari kejauhan

undertaker’s van
muzium bugis, kampung teluk kerang, pontian

Ampuni aku,
Dari segala dosa-dosaku,
Ampuni aku,
Menangisku bertaubat pada Mu.

Aku manusia,
Yang takut neraka,
Namun aku juga,
Tak pantas di surga..

me minta maaf dari kejauhan pd semua, yg mengenali me selama ini.

Maaflah segala kekurangan dan kelemahan diri me yg ini.


Alahai.

Categories: Ho Hum
  1. April 4, 2009 at 12:24 am

    kenapa en_me?
    mahu tinggalkan semuakah?

  2. April 4, 2009 at 12:24 am

    ishh…..wat saspen je en_me ni…

  3. April 4, 2009 at 12:30 am

    Allah memang menyuruh kita mengingati mati…

  4. April 4, 2009 at 12:35 am

    al-fatihah,

    baru mendengar berita kematian daripada pontian, bapak mertua salah seorang teratak 42

  5. key
    April 4, 2009 at 1:33 am

    erk, takut bangat ni….
    grulppp~

  6. April 4, 2009 at 1:43 am

    uih. van jenazaha lagi. uhuhu.

    betul2. ingat mati dekatkan kita dengan kebaikan.

  7. April 4, 2009 at 2:00 am

    uhuks.. berita kematian, berita serangan stroke minor… sekelip mata allah panggil pulang. dari dia kita datang kepada dia kita kembali.

    allahummaghfirlahum warhamhum.

  8. April 4, 2009 at 2:46 am

    Sedih pulak baca entry kali nie… Saya pun nak minta maaf juga pd en_me andai kata ada kesalahan n terguris d hati spjg kita berblogging nie… mengingati mati akn menimbulkan keinsafan pada diri…

  9. April 4, 2009 at 3:08 am

    sedey n3 kali ni..

  10. April 4, 2009 at 4:30 am

    ish..lain mcm jek bunyinyer…
    ade buat salah ek hak3..

  11. April 4, 2009 at 6:32 am

    semuga Allah mengampunkna segala dosa yg pernah kita lakukan di masa lalu dan di masa hadapan dan memelihara kita sepaya sentiasa teguh dengan keimanan.. amin..

  12. April 4, 2009 at 7:41 am

    xpe bro..kite maafkan n halalkan tutur bicara mu… halalkan makan tgu2 la jumpa nnti ek

  13. April 4, 2009 at 7:57 am

    me..tunggu raya nnti ler baru minta maaf..

  14. April 4, 2009 at 8:12 am

    lagu tu..aku pnh letak kat blog aku jugak…nangis teresak2 sbb sedih…..time tu tingat kat arwah abah….

  15. April 4, 2009 at 9:21 am

    Lagu Andai ku tahu ni memang membuat aku takut bila mendengar. Insaf jugak dengan lagu ni..

  16. yus
    April 4, 2009 at 9:25 am

    maafkan diri ini jugak..diri ini byk kelemahan..

  17. April 4, 2009 at 9:34 am

    salam en_me.. terasa sedih gitewww..

  18. April 4, 2009 at 9:59 am

    sama2 la kita saling maaf-memaafi…. tiada yang sempurna di dunia fana ini…

  19. April 4, 2009 at 10:14 am

    err sedang mencari maksud tersirat entry ini..
    thnx for the reminder🙂

  20. April 4, 2009 at 11:19 am

    maafkan juga diri ini adenye…

    mati itu pasti… bila dan dimana sahaja yang tak pasti…

  21. April 4, 2009 at 11:36 am

    Yg hidup pasti akan mati. Kita haruslah sentiasa mengingat mati semoga kita bersedia menghadapinya.

  22. April 4, 2009 at 11:42 am

    sama la kita..saya pun mintak maaf jugak..huuuu

  23. iza
    April 4, 2009 at 12:24 pm

    Gulp..insaf sekejap…
    Mengingati mati satu perkara yang baik…
    sedey pulak rasanya

  24. April 4, 2009 at 1:02 pm

    maafkan khilaf diri ini jua!

  25. April 4, 2009 at 1:26 pm

    Rasa menggigil ingat mati. Kebetulan baru terima berita kematian seorang teman…😦

  26. April 4, 2009 at 3:31 pm

    ngaapin dong??

  27. April 4, 2009 at 6:05 pm

    uhuuu. >_<

  28. April 4, 2009 at 8:10 pm

    salam,..yg hidup pasti akan mati

  29. April 4, 2009 at 9:15 pm

    Lagu ‘Selimut Putih’ tetap menjadi teman mengingatkan agar bersedia untuk hari yang pasti itu.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s