Home > Ho Hum > salam sayang

salam sayang

undertaker’s van
masjid an nur, batu 8, ulu kinta, tanjung rambutan

Me cuma nak ucap salam sayang buat kawan-kawan semua. Esok dah kerja. Jangan lari-lari dari blog me yg muram yg penuh dengan van-van mayat ini ya kawan-kawan.

Me nak pantun sikit.

Buah berangan masaknya merah,
Kelekati berada di dalam perahu;
Luka di tangan nampak berdara (cepat
le balut one uoolss),
Luka di hati me, siapalah yg tahu.. kan
kannns

Sembang petang ahad.

Alahai.


Categories: Ho Hum
  1. April 5, 2009 at 6:17 pm

    fuh..lama tak jengok blog en_me ,alih2 tgk keta mayat..seramm…gtu..Oklh.sesama lah kita bekerja dan mencari rezeki hari esok dan menjalankan ia sebagai satu ibadah..:)WEH..en_me terluka sgt ker?hehehe,kalau TERluka sapulah UBAT..hahahha:P

  2. April 5, 2009 at 6:20 pm

    Ya Allah !
    Ampunilah dosa-dosa ku..
    dan rahmatilah sahabatku en_me yang setiap hari mengingatkanku tentang kematian..

    err..banyaknya koleksi!

  3. April 5, 2009 at 6:27 pm

    van jenazah lg? >_<
    ade koleksi gambarkah?

  4. April 5, 2009 at 6:36 pm

    nape en_me..ati terluka yea? nk plaster x?

  5. April 5, 2009 at 6:43 pm

    nak pantun jugak lah!

    kuat sungguh si tali belati
    kuat lagi..tali pedati
    kenapa di pendam luka nya hati
    jika di simpan bertambah parah nnti

  6. April 5, 2009 at 6:52 pm

    en_me ,
    sama2 lah kita saling ingat mengingati .

  7. April 5, 2009 at 7:24 pm

    salam singgah en me, apa yang ada bukan milik kekal kita ye dak?

    “Luka di hati siapa lah tau”

    Ewaaaaahhhhhh, betul tu, betulπŸ˜€

  8. April 5, 2009 at 7:26 pm

    sungguh menginsafkan

  9. dakchomey
    April 5, 2009 at 7:53 pm

    x dew pengalaman naik van jenazah..

  10. April 5, 2009 at 7:59 pm

    kali ni kOleksi van jenazah ke en_me..??

  11. April 5, 2009 at 8:03 pm

    macam ada yg tersirat dalam setiap entri en.me ini..

  12. April 5, 2009 at 8:22 pm

    en me..

    selamat memulakan kerja juga ya?

    ^____^

  13. ika
    April 5, 2009 at 8:38 pm

    wah van mayat lagi
    bole buat koleksi
    selamat bertugas ya en_me!πŸ˜‰

  14. yus
    April 5, 2009 at 8:50 pm

    selamat bertugas esk..

    awat cm sodeyy je ni en_me..xmo la sodeyy2..senyum selalu yeπŸ™‚

  15. ain
    April 5, 2009 at 9:22 pm

    tengah merajuk ke ni..???

  16. April 5, 2009 at 9:25 pm

    tgok gambo itew jd semangat nk keje esok….

  17. April 5, 2009 at 9:26 pm

    mengalahkan blog keretamayat je encik nih..πŸ˜€

  18. April 5, 2009 at 9:56 pm

    waaaa..bnyk nye koleksi van jenazah en_me ..

  19. April 5, 2009 at 10:01 pm

    rasanya memang ada ‘sesuatuh’ disebalik entry-entry en_me kebelakangan ni…

    Apepun… semoga en_me terus diberi kesihatan dan kekuatan oleh Allah…

  20. April 5, 2009 at 10:01 pm

    Walaupun blog en-me minggu nie muram dengan kereta mayat, tapi tetap menyentuh perasaan….πŸ™‚

  21. April 5, 2009 at 10:23 pm

    entry yg menginsafkan.

    semoga en me sihat2 selalu…=)

  22. April 5, 2009 at 11:35 pm

    nama msjd UTP pn msjd AN-Nur jgk en_meπŸ˜‰

  23. April 6, 2009 at 12:13 am

    Salam sayang utk en_me jugak.
    Apa mesej yg tersirat dgn gambar2 van mayat tewwww?

  24. April 6, 2009 at 10:22 am

    Alhamdulillah , bila negok kenraan ini ingat mati.. kaN???? “orang ingat mati org yg cerdik” sebab tak lama lagi kita kan nak mati, tentu buat persediaan , lepas tu kita akan idup lama lagi ..tak mati2. 100% sokong Mi

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s