Home > humor > bisnes cupcake cek fizah ittewww

bisnes cupcake cek fizah ittewww

this is a free sample cupcake from fizahbari dot com

Teringat pula me cerita pasal kek harijadi.

Adalah kan seorang lelaki telah memesan sebiji kek sempena harijadi isterinya.

Apa yang hendak ditulis pada kek ulang tahun ini, enchek?

tanya si gadis manis yang bertugas di kaunter kepada lelaki itu.

Kata lelaki itu, tulis saja:

“Sayang tidak bertambah tua” di bahagian atas, kemudian sambung dengan
“Sayang cuma bertambah cantik” di bahagian bawah.

Esoknya, lelaki itu datang mengambil kek yang ditempahnya itu dan terus membawa pulang ke rumah untuk dipersembahkan kepada isterinya yang tersayang di hadapan tetamu2 yang lain gitu. Ketika kek itu dibuka di depan isteri dan tetamu2 undangan yang lain, lelaki itu separuh pengsan ketika membaca tulisan yang tertera di kek itu…

(insert nenek)SAYANG TIDAK BERTAMBAH TUA DI BAHAGIAN ATAS.
SAYANG CUMA BERTAMBAH CANTIK DI BAHAGIAN BAWAH..

He he he, jangan marah one uooolss. Me gurau gurau sahaja. Tiada kena mengena dengan kek cawan cek fizahbari yg memang sedap di bahagian atas itu atau gambar nenek di bahagian bawah ini ya.

Sembang petang khamis. Malam ini malam jumaat ya kawan-kawan. Salam sayang dari me dikejauhan.

Alahai.

Categories: humor
  1. April 9, 2009 at 6:19 pm

    Sedapnyer cupcake tu.. Dah lame teringin nak pekena, tapi sampai la ni tak dapat lagi..

    Selamat malam jumaat, en_me.

  2. Azni Azizan
    April 9, 2009 at 6:20 pm

    Sah, ni mesti ada link dengan malam Jumaat

  3. ez
    April 9, 2009 at 6:26 pm

    ehhehhe..kelakola..emm kek tu nampak best..emmm..

  4. April 9, 2009 at 6:31 pm

    hahaha.. aku pong pengsan kalo dpt kek camtuh.. hahaha… lawak seh..

  5. April 9, 2009 at 6:34 pm

    Alahai..hahaha.πŸ™‚ Salam Jumaat Me. T/kasih untuk entri ini. Buat akak ketawa hahaha!

  6. ain
    April 9, 2009 at 6:56 pm

    wording kek yg menarik..hihihi!malam jumaat ekh..?? bagus sungguh klu dpt baca yasin pas maghrib kan.

  7. April 9, 2009 at 6:59 pm

    Ceess dan cesss lagi!

  8. April 9, 2009 at 7:03 pm

    amboi en me iteww..
    hehehehe~
    dalam sungguh ayatnya~

  9. April 9, 2009 at 7:09 pm

    macam pernah baca je..πŸ˜€
    tapi, kan.. teruklah servis kedai kek tu bila jadi macam tu..πŸ™‚

  10. April 9, 2009 at 7:11 pm

    hej! en_me…hahahaha…i guess the top one is the hair, still black and silky…and the below one are the feet, still strong and smooth…;-)

  11. April 9, 2009 at 7:27 pm

    He.. he.. memang lawak…

  12. April 9, 2009 at 7:38 pm

    amboiiii en_me…heheh…sayang tu ada positionye eh..~!!

  13. azi
    April 9, 2009 at 7:56 pm

    haha pernah dengar lawak ni
    macam2 hal… :p

  14. April 9, 2009 at 8:06 pm

    hahaha …. DALAM maksudnye tu ! lebih2 lagi di malam jumaat nie …

  15. April 9, 2009 at 8:55 pm

    malam Jumaat makan cup cakes memang sedap sambil tengok KELIWON

  16. April 9, 2009 at 8:56 pm

    fuiyooo…bru dpt idea kn nk tulih camtu gaks lew ekekekek..lawak2

  17. yus
    April 9, 2009 at 9:21 pm

    hahaha..lawak2..

    erm..cm penah dgr tp ktne ye..salam bt en_me dikejauhannn..

  18. April 9, 2009 at 10:01 pm

    akak penah dpt email psl lawak kek ni….
    mmg kelakor la…heheh…

  19. April 9, 2009 at 10:32 pm

    hermm…am thinking what to be scribbled on my upcoming birthday cake…

  20. April 9, 2009 at 10:32 pm

    haha. kelakar je. =P

    tp kek tu nmpk comel.

  21. April 9, 2009 at 10:43 pm

    makan kek di malam jumaat ya hehe

  22. April 9, 2009 at 10:46 pm

    kuikuikui…..cencor gtu….

  23. April 9, 2009 at 11:30 pm

    WAHAHAHAHAHAHAHAHA.

  24. April 10, 2009 at 12:08 am

    hahaha… lawak …sebenarnya aku tak pernah lagi makan cupcakes nie… hermmm

  25. April 10, 2009 at 8:10 am

    kah kah kah kah kah kah…lawak gilak!!!!…mujur aku x jatuh kosi…wakkakaka

  26. April 10, 2009 at 8:24 am

    mekasih ye promot…susah2 jeww..;)

  27. April 10, 2009 at 9:22 am

    hope en_me x wat silap cmtu. haha

  28. April 10, 2009 at 12:17 pm

    hehehe. pandai ye en me bergurau =p

    p/s-comelnya cupcake tu.

  29. April 10, 2009 at 12:26 pm

    lawak lah…
    ingtkn ape yg ats bawah tu….ekekekeke…

  30. April 10, 2009 at 12:27 pm

    manis le nenek kat bawah tu.hehee

  31. April 10, 2009 at 1:02 pm

    hoho. lawa dan sedap..

  32. April 10, 2009 at 5:50 pm

    hahaha..best tul joke ini..

    cupcake itu nampak sedap sgt..

  33. April 12, 2009 at 12:09 pm

    muhahahahahhaahhahahahahahahahahahaha =))))) kelakar gila en-me haha. bapak malu depan crowd tulis kata2 macam tu kat kek.. haha.

  34. April 17, 2009 at 2:00 pm

    ada makna tewwwww….
    wakakakka!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s