Home > myself > last saturday was a public holiday

last saturday was a public holiday

(insert lobster clamp)

heliconia humilis (lobster claw) [+ zoom out ]
pasir gudang lake garden

Hari sabtu yg lepas adalah hari wesak. Petang sabtu itu juga me telah menjalani pemeriksaan susulan selepas pembedahan lasik mata me bulan lepas. Pemeriksaan biasa saja. [+ bagai dunya ana yg punya ]

Sembang pagi isnin. Selamat kembali bertugas buat kawan-kawan semua.

Alahai.

Categories: myself
  1. May 11, 2009 at 12:19 am

    selamt bertugas…saya masih cuti…ekekeke

    off 2 weeks sempena balik offshore kerr.. bestnyerr

  2. May 11, 2009 at 12:32 am

    last saturday was my 23rd bDay en_me…..huhuhuhuhu…

    hepi besday my dear ayein..

  3. May 11, 2009 at 12:53 am

    esok kerja en.me jangan lupa tu hehe

    ahaha abg zino.. memang selalu me lupa

  4. May 11, 2009 at 1:31 am

    huhuhuuh..hepi working en_me

    u 2 3 4.. akak me teww

  5. May 11, 2009 at 3:06 am

    mahal ke buat pembedahan lasik tu?

    rm2000++

  6. May 11, 2009 at 7:41 am

    so…mata macam mana best memandang keindahan ciptaan tuhan tanpa kekangan cermin mata bukan?

    pandangan samerr macam pakai cermin mata.. tapi memang betullah best sebab takyah pakai cermin mata kannns..

  7. May 11, 2009 at 8:11 am

    Semoga selepas pemeriksaan susulan itu, pandangan bertambah fokus dan terang. Ada yg kata, orang yg pakai cermin mata ni nampak lebih hensem… betul ke?

    samer macam pakai cermin mata, cumer bezanyer takyah kena pakai cermin mata.. kehh

  8. May 11, 2009 at 8:12 am

    good morning incik😉

    salamm pagi senin cek yonna..

  9. May 11, 2009 at 8:38 am

    selamat bertugas en. me

    samer samer akak shais tewww.. ahaks

  10. May 11, 2009 at 8:49 am

    lame jugak en me ‘bercuti’ yea…

    cuti sakannns.. erk..

  11. sebaliktabir
    May 11, 2009 at 8:50 am

    selemat bekerja….

    same to u bro..

  12. May 11, 2009 at 9:12 am

    salam…apa khabar…selamat hari ibu untuk […]

    salam jugerr akak cahaya nur itteww..

  13. May 11, 2009 at 9:27 am

    erk! gambo menara apa lak tu en_me..
    wakakaka..
    erk, adakah itu bunga kecubung.. hmm
    heheheh

    kann me dah tulis teww.. veryy derr one uoolsss..

    nota: Bunga kecubung menyerupai terompet dan berwarna putih atau lembayung.

  14. May 11, 2009 at 9:32 am

    salam en_me.. huhu.. tajuk n3 ni sudah cukup menyakitkan hati saya.. ada ker patut boss suruh kerja.. dia kata bukannya saya nak gi ‘sembahyang’.. tensen betul.. nasib baik ar boss.. kalau tak, dah kena tubing dah..

    ahaha.. lawak terkezot me ghiteww.. ahaha – dua kali

  15. May 11, 2009 at 9:43 am

    salam pagi isni en_me ..

    salam senin jugerr wat akan anees tewww..

  16. May 11, 2009 at 9:55 am

    sakit tak buat lasik nie? – tak sakit, pedih jer tok bbrape jam
    berapa banyak belanja?? – me punye RM3000++ per eye
    wat kat mana?? – vista jb
    banyak tanya lak??? – tau takperrr
    heheeheee.. – ehehe jugerrr

  17. ain
    May 11, 2009 at 10:01 am

    public holiday kan…tp org yg kat umah ni kerjaa!!! nyampess!!!

    kan korang kat umah selalu cuti ghitewww.. kehhh

  18. May 11, 2009 at 10:19 am

    daku ceret beret pagi ni abg me…nyaris2 lagik nk mc…tp sbb ada menda urgent….dtg jugak..
    selamat keje!

    ammvoiii, dedikasi tewww..

  19. May 11, 2009 at 10:50 am

    intan cuti arini..best~!haha.

    best kannns..

  20. May 11, 2009 at 11:06 am

    Happy2 Monday Me..
    Cheers!

    same2 to u.. kehh

  21. May 11, 2009 at 11:21 am

    selamat kembali berkerja en me.

    keje keje.. opss.. kais kais kais ghitewww

  22. May 11, 2009 at 11:35 am

    enchek meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    spam~ spam~ hahahahahha

    me sukerr sukerr.. ekeke

  23. art
    May 11, 2009 at 11:50 am

    adeh….mahalnyer

    taklarr mahal maner kalo nk banding ngan tukar beli cermin materr setiap tahun – hibu hiban jugakks.. mungkin next time, ko leh lasik mata kat tepi jalan masjid india jakks.. uhuhu

  24. May 11, 2009 at 12:13 pm

    sabtu lepas, first time terserempak ngan orang-orang berpakaian kuning nak berarak..😀

    abes, diaorang aderr yg panggil akak soh join takkks.. ekeke

  25. May 11, 2009 at 12:26 pm

    ari2 sayer cuti..lalala =)

    wahhh.. sonoknyerrr..

  26. May 11, 2009 at 12:58 pm

    En. Me,
    sungguh cantik gambar itu….

    akak seri sukerr bokehh erk.. hmmm

  27. May 11, 2009 at 2:09 pm

    x tau pon sabtu tu cuti wesak. sibbaik bengkel bukak hehehe

    bengkell kete memang sentiasa bukak.. dorang tak gi semayang tewww.. ahaks

  28. May 11, 2009 at 2:47 pm

    Tak dapat ku byg andai bunga tajam itu mencucuk mata mu yg baru di laser …-cakap dalam hati

    naper tetiba dengki kat me.. hmmm

  29. ez
    May 11, 2009 at 3:26 pm

    slmat bekerja..appe maksud bunga tu ek?

    bunga merah kuncup penyeri blog me yg ini .. volleee kanns

  30. May 11, 2009 at 5:02 pm

    smoga mata kamu sehat semula. lasik mata kerana kamu rabun kuat ke?

    bukan sebab rabun kuat, tapi sebab tak nak pakai cermin mata.. vollee ghitewww

  31. May 11, 2009 at 5:55 pm

    oh..kes degil ek? isk2.. cube byk minum carrot susu. insyaallah kurg rabun tu

    aperr kelass minum carrot.. ghiteww

  32. May 11, 2009 at 7:02 pm

    cantik bunga tu..
    orang panggil paruh burung kan… eh betul ke??
    lantak la apa nama dia.. hehee..
    selamat kerjaaaaa…😀

    paruh burung? hmm, vukan kerr sepit udang?

  33. May 11, 2009 at 7:09 pm

    Selamat bertugas en_me, tapi hari ini kita tak bertugas… cuti2 Malaysia gitu…🙂

    dah balik keje punnng..

  34. May 11, 2009 at 10:12 pm

    cam na keja hari ni? okey..happy2 selalu yek en me😀

    arini dh keje.. esok keje lagikk.. insyaAllah

  35. May 11, 2009 at 10:38 pm

    selamat bertugas! dan selamat malam ;p

    selamat malam jugerr

  36. May 12, 2009 at 12:04 am

    saya takde cuti hari wesak pun😦

    barang yg lepas jangan dikenang one uoolsss.. cheers cek nad🙂

  37. May 12, 2009 at 8:35 am

    apa khabar mata Me? sudah kah dia sembuh sepenuhnya?

    mata me no problem.. dah lamerr sembuh.. alhamdulillah

  38. May 13, 2009 at 12:47 pm

    yeee..
    sebagai rakyat malaysia yg berbilang kaum, semua perayaan disambut bersama, cuma cara yg berbeza..
    diorg gi semayang, kita gi la jln2 kan..
    mmg harmoni gitu..hehehe

    bunyik macam ‘berat sama dipikul, ringan sama dijinjing’ ghiteww yb erk.. ekeke

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s