Home > exhibition > afternoon at the museum

afternoon at the museum

(insert pendekar bujang lapok)

a scene from ‘pendekar bujang lapok’

Semalam tengahari, me merempit ke pustaka peringatan p ramlee di setapak. Dengan skuter kesayangan me tentunya. [+ lokasi | arkib negara ]

Bila me tiba, kerani lelaki yg jaga sedang tidur di kaunter. Jadi, tiada masalah untuk me ambil gambar kan.

ferris11.gif Gambar-gambar lain di flickr dan aminus3.

(insert inside the muzeum)

some pictures i took while the museum guard was sleeping

Alahai.

Categories: exhibition
  1. June 4, 2009 at 4:17 pm

    tak lapuk dek zaman🙂

  2. June 4, 2009 at 5:24 pm

    tq singgah blog saya..

  3. June 5, 2009 at 4:24 pm

    Seni itu bernilai tinggi mendidik anak bangsa.

  4. June 5, 2009 at 4:51 pm

    naper asyik tukar2 blog eh en_me ? hehe

    tengah renovasi .. volleee

  5. June 5, 2009 at 5:08 pm

    curikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gamba. tangkap die cepat. hahahhaha. same lah. hari tu setelah sekian lama, ( ade gak lah nk dekat 14 tahun ) tak jejak kaki kat museum negara, punyelah penat posing rupenye tak leh ambik gamba. haahhaha dh ambik tak kan nk delete kot. iye tak.

    ada notis cakap boleh amik gambo .. tapiii dgn kebenaran, abis yg bagi kebenaran itteww sedang tidooo.. x dapek me nk nolong one uoolsss

  6. June 6, 2009 at 12:07 am

    yap…P ramlee masih tiada pengganti

  7. June 6, 2009 at 8:51 pm

    Thanks…sebab dgn usaha en_me, sy dapat tgk patung2 pendekar tu…
    😀

    salam singgah….

  8. June 7, 2009 at 10:20 pm

    heee.. sy dh lama x lawat muzium….

  9. sebaliktabir
    June 8, 2009 at 12:13 pm

    makin menarik tak? dah lama tak pergi…. Salammms

    me first time masuk sitewww.. salamm juger

  10. June 8, 2009 at 12:50 pm

    lawanya keta. kereta idaman nie

  11. June 8, 2009 at 8:36 pm

    ‘pendekar bujang lapok’filem yang tidak pernah jemu menontonnya.

  12. ain
    June 9, 2009 at 9:07 am

    akak tak pernah prgi pun!

  13. June 9, 2009 at 9:19 am

    wah..giler ke-jambu-an figure action pendekar bujang lapok..haha

  14. June 9, 2009 at 1:14 pm

    “cobaan…cobaan….cobaan….” katanya dlm pilem itew…heheh

  15. June 10, 2009 at 4:49 am

    saya pun suka p ramlee .. suka sgt lah

  16. June 11, 2009 at 1:41 pm

    wahh org tu boleh tidur time bekerja/?? apakah??

    but still a nice pictures😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s