Home > property > from gadget to gadget

from gadget to gadget

(insert psp and besta dictionary)

playstation portable and besta dictionary (malay – chinese – english)

Esok sekolah akan bermula seperti biasa. Yg kiri akan disimpan buat sementara waktu. Yg kanan akan digunakan selalu sbg pembantu pembelajaran.

Alahai.

Categories: property
  1. June 14, 2009 at 12:46 pm

    nape disimpan..bg noly pinjam laa yg kt sebelah kiri tuh…lalala…cantik..wane pink ade?hehe..
    salam ari mggu en_me…

  2. June 14, 2009 at 12:54 pm

    wakakak, kena simpan..sian tul…

    Kalo kat sini, time sekolah, yg kiri tu giliran saya plak..Ahaks

  3. June 14, 2009 at 12:58 pm

    yg kiri dismpan…?sekolah atau cuti sekolah rasenye yg kiri akan digunakan gak…

  4. June 14, 2009 at 1:04 pm

    bozzo sampai la nih tak pernah lekang ngan PSP. Masa shopping ngan ayang lagi berguna…

  5. June 14, 2009 at 1:11 pm

    entahnye. jangan la di simpan. kasi la kitorang ni pinjam yang di kiri tu.

    yang kanan tu tak menarik sgt. hehehe

  6. June 14, 2009 at 1:20 pm

    Dah tua2 mcm nie pun adakalanya amat memerlukan kamus besta itu..

    tapi, sampai hari ini, masih tak terbeli lagi!
    erk! kalau ada lebih2 itu, boleh ler en_me hulur2kan ke sini…

    hehehehehe

  7. June 14, 2009 at 1:33 pm

    en_me..
    ye ke boleh simpan tu? tahan ke mak ayah dengar rengekan nanti…wuaah!

  8. June 14, 2009 at 1:59 pm

    simpan jgn x simpan.. alahai..

  9. Maryam
    June 14, 2009 at 2:19 pm

    yang kiri tu bagi saya jaga pun buleh jugak encik… selamat bersekolah buat budak2 sekolah!

  10. June 14, 2009 at 2:38 pm

    yang kiri merah tu mengancam..
    oh ye..kamus besta tuh anggaran harga berapa ye?..tgh terfikir nak beli utk hadiah my niece..

    ada banyak jenis.. yg me pakai tewww RM600++..

  11. June 14, 2009 at 2:54 pm

    naper tak pakai dictionary kat internet je en_me eh ? hehe🙂

  12. June 14, 2009 at 2:58 pm

    Anak en_me baguslah. Bila sekolah aje dah tak main PS tu. Anak saya sekolah ke tak sekolah mesti nak main jugak. Tambahan mereka beli sendiri pakai duit raya hari tu. huhuhu

  13. June 14, 2009 at 3:04 pm

    anak2 neeza PS pun tak kenal.. heheee..
    diorang tahu main game kat internet jeee..
    sian kan.. heheheh..

  14. June 14, 2009 at 3:05 pm

    school or not..i can use both..hahaha..

  15. June 14, 2009 at 3:17 pm

    eh eh eh..Yg kiri tu boleh campak ke mari *sambil tadah tgn.. Hehehe. 27/6 nnti, bole pinjam yg kanan plak. Huiiiiiiiiiiiii~

  16. June 14, 2009 at 3:34 pm

    kalu tak tau mana nak simpan, meh saya tolong simpankan. hehe

  17. June 14, 2009 at 4:32 pm

    salam…
    psp tu kt umah ni mmg x sorok.. nnt jd bisinggg…
    p/s.>> sy suke tgk gambar2 dlm blog ni… en me mmg photographer yg pro…nnt leh perturun ilmu erk..

    salam jugerr..

  18. June 14, 2009 at 4:45 pm

    kalau nk simpan…boleh kak jie pinjam…?

  19. ije
    June 14, 2009 at 4:58 pm

    merah? waa.. suka2!

  20. June 14, 2009 at 6:12 pm

    bagus 33x

  21. June 14, 2009 at 6:43 pm

    esok sekolah eh ek….adeih…jem balik ke pagi2 ni g koje…

  22. mimi
    June 15, 2009 at 2:44 pm

    bertuah la anak2 zaman sekarang.bergadjet2 bagai….

  23. June 15, 2009 at 6:30 pm

    kalo ikut term internal audit
    simpan tp x gne consider as “underutilised” or “non-moving item”
    so drp simpan
    baik bg y[o]n main
    coz rumet dh kawen
    bosan tekebil2 dlm blk
    boley kansss ehehe

  24. June 16, 2009 at 11:52 pm

    hmm menarik..bgus kan..skng dah ade electronic..dolu2 kene selak kamus tebal2…hihi

  25. a01lida
    June 17, 2009 at 6:17 pm

    wahh!! mengancam btul kale merah tu!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s