Home > Family > anugerah kejayaan bapa

anugerah kejayaan bapa

(insert anugerah)

congratulations on your father’s achievement

Hari ini me masih di bandar miri. Tapi me hendak buat entri baru juga. Boleh kan.

Ahad kelmarin me telah dijemput untuk menghadiri majlis anugerah kejayaan ibu bapa yg anak-anak mereka telah mencapai kejayaan keperingkat universiti. Ayahnda antara beberapa warga tua  kampung disitu yg menerima sijil penghargaan. Walaupun hanya sekeping kertas, penghargaan itulah yg tidak ternilai. Me tumpang gembira saja.

Sebenarnya ianya sebahagian drpd agenda mesyuarat ajk tahunan di kampung me yg itu.

Alahai.

Categories: Family
  1. June 17, 2009 at 12:26 am

    tahniah kepada ayahanda n anakanda skali hihi

  2. June 17, 2009 at 12:43 am

    Wow!!
    Tahniah buat bapa itu… =)

  3. June 17, 2009 at 12:43 am

    Ini yg membuat ayah ibu hilang rasa penat lelah mendidik anak2 dari kecil. Pengorbanan mereka dihargai bukan saja oleh keluarga tapi oleh masyarakat dn pemimpin masyarakat.

    Tahniah kepada adik me kerana berjaya melanjutkan pelajaran ke U.

  4. June 17, 2009 at 1:25 am

    Tahniah..
    ke arah menuju negara maju 2020 giteww..

  5. June 17, 2009 at 1:46 am

    en_me…
    Tahniah belaka!

  6. June 17, 2009 at 2:33 am

    bangga mak ayah

  7. June 17, 2009 at 5:29 am

    syukur..

  8. June 17, 2009 at 5:50 am

    ayah itu dah menunaikan tanggungjawabnya…tahniah. selamat hari bapa buat me

  9. June 17, 2009 at 6:04 am

    memanglah perhargaan yang tinggi

  10. June 17, 2009 at 8:13 am

    wow…ada penghargaan macam ini ya..semoga jadi pembakar semangat anak2 untuk berjaya juga.

  11. ain
    June 17, 2009 at 8:29 am

    tahniah utk ayahanda me. Semoga me nanti juga jadi mcm ayahanda me.

    Happy fathers Day!!!

  12. June 17, 2009 at 8:32 am

    Salam en me…..tanpa ayah takdelah kita kat dunia ni…sanggup berkorban apa saja demi anak2nya kan kan …..selamat hari bapa…

  13. June 17, 2009 at 9:28 am

    tahniah.smoga gumbira

  14. June 17, 2009 at 9:30 am

    Kita memberikan pelajaran atas dasar kasih sayang .. dan bila dihargai, memang terharu.

  15. June 17, 2009 at 10:01 am

    Perhh en_me, memang mencengkamlah majlis anugerah seperti ini..

    mesti kembang kempis idung mak ayah kitakan bila dapat sijil seumpama itu.. tambahan pula rasanya ibu bapa lain, terutama yg muda akan turut terangsang untuk mencipta ‘gelombang ilmuan’ huhuhu

    tahniah en-me dan kampungnya, which is come up with brilliant idea.. huhuhu

    maza: terharu…

  16. zareda
    June 17, 2009 at 10:04 am

    Tahniah kepada ayahamda en me ittew..

    Ilmu ni ibarat harta yang tak ternilai untuk diwarisi .. tak gitu en me..

  17. June 17, 2009 at 10:11 am

    mak abah sanggup buat apa saja untuk tengok anak dia berjaya. em, teringat mak abah kat kampung..

  18. June 17, 2009 at 10:11 am

    taniah

  19. June 17, 2009 at 10:47 am

    en me rilekkk jekk kan. Bangga semacam.

    owhhh ! saya dah mula berangan dan membayangkan .

    saya pun nak sijil camtuh .

  20. June 17, 2009 at 11:10 am

    tahniah

  21. June 17, 2009 at 12:13 pm

    wah masih di miri? sampai bila yea en-me🙂

    maaf lama tak blog hopping. hanya flickering je banyak.. hehe

    sijil penghargaan tu untuk en-me ke? ayahnda orang lain? cant really get it. hihi

  22. June 17, 2009 at 12:30 pm

    cOngratulations….selamat hari bapa to en_me…

  23. June 17, 2009 at 3:07 pm

    huh, ni yg nak print skeping ni. tp bg award dlm umah jelh. hehheehe

  24. iza
    June 17, 2009 at 11:52 pm

    bila baca tentang ibu bapa memang terasa syahdu semacam..tahniah…

  25. June 18, 2009 at 10:37 am

    Salam.

    wah bestnye dapat anugerah..

    tahniah tahniah kepada semua yg terlibat..

  26. June 19, 2009 at 3:35 pm

    tahniah utk papa en_me!
    tahniah jg utk en_me sbb bejaya memungkinkan papa utk dpt anugerah itu

  27. ez
    June 26, 2009 at 9:26 am

    tahniah en me..bestnye..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s