Home > then & now, Travel > wisatawan kuching: the last part

wisatawan kuching: the last part

(insert rental kancil)

smart like a mousedeer
unimas campus, kota samarahan

Alhamdulillah. Me sudah kembali ke semenanjung dan mula bekerja seperti biasa.

Me bersyukur kerana kereta kancil yg me sewa tidak meragam selama me memakainya ronda-ronda bandaraya kuching kelmarin.

Me minta maaf kalau ada kawan-kawan yg keliru baca entri ini yg pening-pening banyak sangat me kata ‘tidak sempat ‘. Menyampah kan.

Tapi pelik juga sebab banyak gambar-gambar yg me ambil didalam tempat-tempat yg me bilang ‘tidak sempat ‘ itu. Jadi, sila tukarkan perkataan ‘tidak sempat ‘ kepada ‘sempat‘ pula. Vollleee kannns?

(insert then and now at waterfront)

then and now : left (2003) | right (2009)
kuching waterfront bench

Alahai.

Categories: then & now, Travel
  1. June 29, 2009 at 3:31 pm

    aku juga baru lepas berpenat…..orang lain yang masuk u aku yang kena mengemas bilik huh

    siannyerrr..

  2. June 29, 2009 at 3:34 pm

    Me..apsal ko sorok kan nombor plat keta kancil tu?
    takut kami pi beli 4 nombor ekoq ke? ahahhah

    akak nak kerrr.. ammvoiii

  3. June 29, 2009 at 4:02 pm

    best dpt sewa kancil… kalau tauke sewa kereta seboleh²nya nak suruh sewa kete mahal²…

    sewa kancil kecil, tak sesowai wat oghang lelaki – tersepit ghitewww.. ihihi

  4. June 29, 2009 at 4:54 pm

    ahad semalam saya kerja. bosan gila. sebab kerja saya cuma dalam pejabat. berangan bila kerja dapat lihat tempat orang macam en_me.

    jangan berangan one uooolsss.. tempoari me gi kuching bukan pasal keje erk.. tapi esok me gi miri pasal keje larr fulakkks.. ehehe

  5. June 29, 2009 at 5:20 pm

    en_me…
    selamat pulang dari ronda-ronda itu. Norma ada pantun untuk en_me:

    Sumur di ladang tempat bersiram…
    Teruna di halaman memikat merpati
    Jika tuan tiada berdendam…
    Ambillah AWARD di purpleheart jika sudi

    Aci tak pantun tu….

    me vukann tak sudi.. tapi takdok tempat nak gantong tali.. ghitewww

  6. June 29, 2009 at 5:51 pm

    selalu ek g sarawak.
    deen pun raya je balik sana.
    byk tol duit ye me.

    eh eh, aku sudah beli hosting baru dan berdiri atas hosting sendirik dah skang.
    come come.
    update link.

    taklarr selalu, kelmarin me gi sebab anto anaknda gi ngaji kat unimass.. volleee

  7. June 29, 2009 at 8:38 pm

    waduh en me…

    entri2 en me mmg menggugat zara..

    membuatkan hati ini melonjak2 mau ke sana..bila agaknya dapat~

    menggugatt karr daku.. aiyoooo

  8. June 29, 2009 at 9:06 pm

    en me

    kuching waterfront bench tuh kan sama kannn…
    tapi pokok kat belakang tuh yang tak sama ..
    dah berganjak !

    kannns..

  9. June 29, 2009 at 9:59 pm

    kesemua tempat dlm n3 en me dah pernah di jejak.. bile lagi agaknye boleh sampai kesana.. wah en me! terbang ke swk dah macam jalan2 ke semenanjung je ye.. selang 2-3 hari boleh pegi ^_^

    me yg lambat jejak ghitewww..
    thanx singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih..

  10. June 29, 2009 at 10:18 pm

    salam… =)
    bole la rekemen tmpt2 kt kuching..
    i’ll going there on november.. huhu~

    jgn x sempat pergi tmpt2 tewww.. uhuhu

  11. June 29, 2009 at 10:29 pm

    aaah..asyik tak sempat jek..

    hehe..en_me, ble kte bley outing g amik gmbo2 area KL~ he he he

    dah tukar jadi sempat fulakkkk .. akaka

  12. June 29, 2009 at 10:40 pm

    Selamat kembali bertugas en me…

    Adm dolu2 nampak chuby cikit….

    me punn chubby ghitewww.. ehehe

  13. ije
    June 29, 2009 at 11:51 pm

    selamat berehat!~ erkk. bekerja?

    dah keje dah.. ehehe

  14. June 30, 2009 at 12:32 am

    Lain dulu lain sekarang. Sampai si aDm pun pelik kan. Orang dah bertukar jadi tempat sampah. Pokok pun berganjak. Ada sarkas kah?

    bukan sarkas, tapi pameran asas tani.. ghitewww

  15. June 30, 2009 at 10:32 pm

    Salam en me…

    Baru terperasan ada bbrp perbezaan antara gmbar 1 n 2 Adm

    1. Bak kata kak Zara tu… Orang diganti ngan tong sampah…
    2. Dulu rumput penuh skrg dah ada tanda2 gondol…
    3. Pokok dah tak sama kedudukan…
    4. Si adik manis berbaju merah tiada…
    5. Dulu lapang kat belakang skrg ada pameran tani…

    Boleh gitu? komen gambar en me… mencari perbezaan gambar…. kih… kih…

    ammvoiii.. gondol katernyerrr

  16. July 2, 2009 at 8:54 am

    awat nk cover no plat tu
    huhu
    gmba then and now~
    cam pokok tu bejalan dr tengah ke tepi
    and ada tong sampah. anjakan paradigma kan en_me

    nanti korang beli nombor ekor larr fulakkks.. ekeke

  17. July 10, 2009 at 10:40 am

    gmbr now tu nmpk sgt gmbr posing nye.hehe

    kenalarr posing ghiteww.. volllee

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s