Home > photography > menara aqabah

menara aqabah

(insert aqabah tower)

sing kiwo: model cilik | sing tengen: bangunan sing tenan urung dadi

Sebenarnya me ambil gambar yg kanan diatas yg sedang dalam pembinaan dahulu. Sebelum me terjumpa model menara aqabah di pusat beli-belah city square. Sempena pameran wilayah selatan iskandar.

Menara aqabah akan menjadi bangunan tertinggi di sebelah sini.

Sekarang pun bangunan itu sedang giat dalam pembinaan. Bila sudah siap nanti, me akan tangkap gambar lagi.

Alahai.

Categories: photography
  1. July 17, 2009 at 12:18 pm

    menara aqabah ni kt shopping mall
    wahh!! lepas ni ade tmpt baru nk g shopping
    xde la asyik g MidVal..Sogo..Jalan TAR aje kannss en_me
    hehe

    P/S: TQ!

  2. July 17, 2009 at 12:22 pm

    eh..silap ehehhe
    modelnye aje en_me jmpe kt city square
    tp bangunan kt Pasir Gudang
    bangunan pejabat lak tu

    malu sendirik😦

  3. mie
    July 17, 2009 at 12:47 pm

    Kalau tengok tajuk macam Aqabah untuk melontar jamrah jer bunyinya. Bila tengok gambar lain pulak? Apa pun terima kasih atas maklumat dari selatan.

  4. July 17, 2009 at 12:48 pm

    salam ziarah en_me🙂

  5. July 17, 2009 at 12:51 pm

    jamratul aqabah. hehe

  6. July 17, 2009 at 1:37 pm

    bunyinye islamik sket ..
    Wilayah Iskandar tu mesti zaassss jd tmpt hpning kan?..
    tetiba jer namanye naikk..

  7. July 17, 2009 at 1:55 pm

    bila lah agaknya akan siap sepenuhnya ye en_me?

  8. July 17, 2009 at 1:57 pm

    owh..akn ku tggu…
    salam jumaat en_me..

  9. Faeeza
    July 17, 2009 at 2:14 pm

    gelak golek2 kt y[o]n ;p haha!!!hang ni xde mende len ka slain sopim.sopim sopim ;p

  10. July 17, 2009 at 2:30 pm

    siapa yang akan bakal menghuni menara ini kelak

  11. ain
    July 17, 2009 at 2:37 pm

    betul ke kat psr gudang…dasat tu..???bukan kat nusajaya ekh..???

  12. July 17, 2009 at 2:53 pm

    hmm.bagus..leh nmpak progress construction die..salam jumaat~

  13. July 17, 2009 at 2:57 pm

    salam ari jumaat abg me tewww…

    sedap nama menara tuh

  14. July 17, 2009 at 4:28 pm

    err mcm shopping mall ke incik? nice ..🙂

  15. July 17, 2009 at 5:07 pm

    untuk tabung haji ker tu?

  16. zue
    July 17, 2009 at 5:07 pm

    Asalam, tak tahu citer pulak ada menara aqabah. thank ler me kerna bagi tau.

  17. July 17, 2009 at 7:05 pm

    waa…

    TQ en_me…

    kalau tak,haram saya tak tau..

    cantik gak bgunan tu~

  18. sebaliktabir
    July 17, 2009 at 8:44 pm

    Jeneng Aqabah..angger apik kanggone orak opo…angger orak kepirye ?
    walah ..walah…

  19. July 18, 2009 at 9:08 pm

    Salam en me…

    Cantik bangunan tu… Bila pembinaan tu dijangka siap?

  20. July 19, 2009 at 1:05 am

    kat idr ke eh ?

  21. July 19, 2009 at 2:08 am

    ::: dah nak siap dah bangunan nih bro.. tertinggi di PG.. boleh nampak singapore kot..
    ::: harap2 tempat parking banyak.. sisi jalan pon dah cantek lanskap sekarang..

  22. najwa
    July 29, 2009 at 8:46 am

    sebagai anak Johor, dan pernah menetap di PG.. am so impressed!!

  23. September 11, 2009 at 11:26 am

    Hmm…agak² ble bangunan ini akan siap di bina!?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s