Home > myself > regane larang tenan

regane larang tenan

(insert in the operation room)

eleng koyok cerito ‘mr bean’ gawe wong guyu waie
masai dental, permas jaya [+ nganggo kamera iphone]

Kali terakhir me jumpa doktor gigi entah beberapa tahun yg lampau. Tapi masih segar dalam ingatan sebab masa itu me kena tampal enam lubang gigi. Satu lubang sehatus hinggit. Bayangkan, memang mahal gila.

Sabtu lepas me pergi lagi untuk pemeriksaan gigi. Klinik gigi yg lain. Doktor gigi (perempuan cina) bilang, kena tampal satu lubang saja. Dan kena cabut satu gigi geraham kecil yg baru reput dan pecah separuh.

Harganya me tak tanya pun sebab syarikat tempat kerja mQ yg bayar. Gasaklah kan.

Alahai.

Categories: myself
  1. July 20, 2009 at 12:11 am

    kaki mu kah itewww en_me… comelnyer…

    jap me check.. ikiki

  2. July 20, 2009 at 1:30 am

    tahun lepas maza pun cabut gigi geraham bungsu. (kira baru masuk alam remaja ler.. hehe terasa muda gitew).. tapi kat klinik di Bangsar..

    yuran RM2 aje.. Seklai perhatikan betul2.. Klinik Pergigian Gomen la.. hehehhe

    erk! lagi pun dah lama tak buat scalp.. hmm.. janji dgn dentist comel itew enam bulan selepas cabut gigi datang lagi.. utk pemeriksaan rutin katanya…

    tapi, sampai hari ini dah setahun.. hehe tak berani nak munculkan diri di kerusi empok itu.. takut gigi lain pulak yg hilang..

    wakakkaka

    gomen mmg murah.. kalo volle tungguu..

  3. ain
    July 20, 2009 at 6:32 am

    tu hari we all anak beranak buat service gigi gak. cecah gak 5 6 ratus. dan nasib baik company bayar.hihihihi

    psst…tp kan…dental service ni mmg mahal kan??

    same company kannns..

  4. July 20, 2009 at 6:41 am

    nak suruh anak jadi doktor gigilah..
    huhuhu..anak makcik kayoooo..!

    soh bajar rajin2 ghitewww.. insyaAllahh

  5. July 20, 2009 at 7:53 am

    mak aii..mahal camtu?

    gigi ke emas?

    aduyai~

    sbb teww dentist incomenyerr lumayan.. kannns

  6. July 20, 2009 at 8:17 am

    dh cabut sebatang, kne pakai gigi palsu x?

    yg nih x perlu kot.. x tau next time.. uhuhu

  7. July 20, 2009 at 8:55 am

    kalo cabut bawah, kene baling atas atap supaya gigi tuh tumbuh betol direction die… ekeke..petua orng tua2 dahulu kala~

    mengarut kannns..

  8. July 20, 2009 at 9:54 am

    teringin nak jumpa doktor gigi gak.. ehehe

    bagus bagus..

  9. Seri
    July 20, 2009 at 10:05 am

    Masa kecik2 takut beno nak jumpa dentist paling sadis tampal ngilu betul, sampaikan rela dicabut dari ditampal……

    ngilu kannns.. ehehe

  10. July 20, 2009 at 10:15 am

    nak g jumpa doktor gigi yg ensem, yg senyum menawan gigi tersusun cantik… baru tak sakit kot…

    ammvoiii akak ina tewww..

  11. July 20, 2009 at 10:39 am

    sama la kita
    dah lama x jumpa doc gigi
    last dulu masa zaman belajar kat uitm
    huhuhu ~

    harus nak kena gi dentist lepas ni

    jangan makan manis manis nooo.. ekeke

  12. July 20, 2009 at 11:35 am

    Dah kompeni sanggup bayar apa lagi rajin2 lah buat pemeriksaan gigi setiap 6 bulan.

    ahaha.. tau xperr

  13. intanrh
    July 20, 2009 at 12:05 pm

    Kat LPT ni klu byk sgt tampal jalan, org dah komplen. Ni takde org komplen ke?๐Ÿ˜€

    inih tampal baekk punyerrr..

  14. July 20, 2009 at 12:57 pm

    bacaje entry neh.. teringat la plaks.. lama jugak xg jumpe dentist.. bile la kerajinan nk g wt appointment neh.. huhuhu~

    kalo gigi xdok masalah, xjumper pun xper.. kanns

  15. July 20, 2009 at 1:05 pm

    Baru jak jumpa dentist beberapa bulan lepas…dia pun dah komen gigi kena cuci huhuhu…ok dok…tunggu sampai mokcik dapat bonus muahahah

    naper xleh claim kompeni mokcik ittewww.. hmmm

  16. July 20, 2009 at 1:12 pm

    tiba-tiba je rasa seriau tgk benda tu…

    blom tengok harga bil lepas kena benda benda itewww.. ahaha

  17. July 20, 2009 at 3:06 pm

    saya bancuh simen sendiri aje ler…tak de sapa nak tolong bayarkan… merempat gitu

    tapi emas maksu banyak kannns.. leh lebur jadi gigi palsu ghiteww.. ikiki

  18. ez
    July 20, 2009 at 3:28 pm

    akit gigi,sakit yg paling sakitkan..

    abes ko tak pernah sakit ati.. ehemmm

  19. July 20, 2009 at 3:41 pm

    Pergi hospital kerajaan cuma RM1 + 2 sahaja.

    murahnyerrr.. tapi naper orang masih berduyun duyun gi klinik swasta .. hmmmm

  20. July 20, 2009 at 4:31 pm

    En.me, jaga gigi baik2..guna colgate total+listerin+flus. Gosok lama2 biar smua plak tertanggal.Nnt bila dah tua kita xde la pkai gigi palsu..kanz? =]

    betul betul..

  21. July 20, 2009 at 4:50 pm

    hahahhaa
    saya suka..suka..
    en me guna
    perkataan Gasak !

    ammvoiii akak manis tewww.. miahaha

  22. July 20, 2009 at 8:08 pm

    ku kenal kaki itu! aiceh.. gurau jer..

    gurau xper.. cool bro

  23. July 20, 2009 at 9:09 pm

    Sonot nyer kompeni bayar yer … Tiap minggu pegiler check gigi …
    Alahaiii … dapat tengok kakipun jadiks!

    tiap minggu.. kowserr uu

  24. July 20, 2009 at 9:23 pm

    bab tampal gigi cab0t gigi ni wt 0rg seriyau…

    hu3

    seriyau karrr..

  25. July 20, 2009 at 9:33 pm

    daku kali pertama dan terakhir (takat ni) jumpa doktor gigi taun lepas…
    pengalaman ngeri..dpt mc 2 hari..hohohoh

    seriklarr tewww.. ohoho

  26. July 20, 2009 at 9:34 pm

    aku takut doktor gigi

    seram sejuk takkk.. ikiki

  27. July 20, 2009 at 9:35 pm

    sayangnya kena cabut

    huhu

    sayang kannns.. uhuhu

  28. July 21, 2009 at 12:37 am

    aiseh..
    seram tgk instrument die..

    da ngilu da

    ngiluuu tewww.. adede

  29. July 21, 2009 at 5:47 am

    en_me berobat gigi ke aku saja
    aku kasih murah lah..

    tapi ngilu dan sakit aku tak jamin..^^

    bundoo, ko kan jual jamu ghitewww..

  30. vivavogue
    July 21, 2009 at 8:33 am

    mahal pon mahal lah….janji serbis tiptop

  31. July 24, 2009 at 8:51 am

    perghhhh cabut geraham
    giler sakit tuh kan. hehe๐Ÿ™‚

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s