Home > myself > ただいま – apa khabar

ただいま – apa khabar

(insert me myself)

お元気ですか- ogenki desu ka

Salam pagi selasa buat kawan-kawan semua.

(insert pic bundo)Bulan lepas me sudah letak kapsyen di bawah gambar-gambar entri macam biasa. Kapsyen bahasa jerman. Tapi tidak me sangka juga ~ buah cempedak dah jadi nangka. Ramai blogger dari seberang juga yg singgah-singgah, jenguk-jenguk dan komen-komen di blog me yg ‘memang lumayan’ ini. Terimakasih daun keladi terutamanya pada bundo yg baik hati itu.

Dan bulan ini me nak mulakan entri baru dgn kapsyen bahasa jepang lah pula. Manalah tahu ada cewek-cewek jepang yg jelita berdahi licin yg cun meletup-letup yg sudi singgah kemari. Tak pandai masak pun tak mengapa. Jahat kan me. He he he. Me gurau-gurau saja.

Alahai.

Categories: myself
  1. August 4, 2009 at 1:36 am

    Saya bukan cewek Jepang…
    dahi pun berjerawat dan tidak licin..juga tidak meletup-letup…
    tapi tetap mau mampir ke mari jugak…
    boleh kan en_me…

    silakan cikgu pinat itteww.. silakannns

  2. August 4, 2009 at 1:37 am

    aikk…makcik orang pertama rupanya..
    huhuhu …bangga siot!

    jangan serik serik cikgu pinat ittewww.. ehehe

  3. August 4, 2009 at 2:20 am

    selamat pagi juga….
    waduh cewek-cewek jepang…? kawai lah pokoknya..

    Salam

    selamat pagi selasa mas septa..

  4. August 4, 2009 at 3:01 am

    Hahahahha.. Macam2 la en-me nie. Tapi cool jugak.. Buat tambah kenalan ye dak?😉

    Kenak sik mok tulis blog kelaka orang serawak jak o? ;P

    cek nono, sik ada kelaka tokk.. ekeke

  5. ain
    August 4, 2009 at 5:37 am

    pas ni…boleh ler buat dlm bhs arab pulak..kot2 minah arab pulak terjah blog me nanti.

    salamm akak ain.. sobahan khoir.. syukran syukran

  6. August 4, 2009 at 6:16 am

    yea…yea…yea…bro da blik…..mcm mn percutian?mst syok giler kn…..
    hurm bgus ler bro…kt kampus i stdy bhs mandarin….
    bro plak aja bhs len….
    dpat gak ler i + mempelajari len2 bhs…
    ok bro x sbr tggu n3 bro yg len…
    keep in touch….

    gadis.. ni hao ma
    janganng luperr, komen entri yg bawahh ghiteww..

  7. August 4, 2009 at 7:31 am

    perghhhh baju biru gtew

    ghitewwlarr.. ehehe

  8. August 4, 2009 at 8:07 am

    haihh..yg ni xtau nk komen ape, xtau nk ckp ape
    hmm..nmpk cam orient en_me dh longgar. dh makin slim nmpk. ihiks!😉

    ko kann komentator terhangat dipasaran.. xtau larr fulakk

  9. August 4, 2009 at 8:45 am

    salam en mee ke itew..
    baju biru ya. rindu kat biru la tewwwwwww

    huwaaaaaaaaaaaa

    kadang2 biru pun leh jadi awek japang gak
    tapi selalu jadi awek korean la, hahhah

    sarang heyo =P

    ammvoiii.. 나는 너를 사랑해 (nanen nuhlel sarang hae) .. ghiteww

  10. August 4, 2009 at 9:16 am

    Awek jepun semua putih gebu maa….
    hehe

    gebu kannns..

  11. August 4, 2009 at 9:34 am

    yo me… st skrg bz ckit…dats y lama xupdate…tp insyAllah blog ni akan terus hidup

    xpe, whitetomato pun ader mai sinihh..

  12. zareda
    August 4, 2009 at 9:44 am

    konnichiwa me san…

    hajimemashite.. hehhe dah berkarat nihongo ku ittew en me.

    konnichiwa eda san .. genki desu ka.. agaga

  13. August 4, 2009 at 10:13 am

    klu ada cewek jepang berlebihan..sila 4wardkan pada saya..

    ko nak watper.. ammvoiii

  14. August 4, 2009 at 10:38 am

    alamaaak.. bundo itu perempuan setengah baya dari minang
    nampang pula di blog en_me yang lumayan..

    pastilah bundo tak bisa tidur malam nanti😛

    bundoo itteww kann lumayan jugakkk.. ehehe

  15. Polar bear
    August 4, 2009 at 11:04 am

    en. me..
    ehem2
    apa kabar?
    kat mana ambik reflection tue?

    me oke..

  16. August 4, 2009 at 12:41 pm

    aahhh moga ada la awek jepang yang sangkut……

    Entryku kali ini

    Sampah sarap bertabur di jalan
    Kutip semua masuk ke keranjang
    Pandai buat kotor pandailah bersihkan
    Tak perlu suruh, semua dah besar panjang

    kalo sangkut kena sentapp ghiteww.. ekeke

  17. August 4, 2009 at 2:34 pm

    Me-san, mou o-hiru, tabemashita-ka? Bunyi mcm nak kekkon lagik jek tu…😀

    ammvoiii.. kekkon ghitewww

  18. August 4, 2009 at 3:20 pm

    Selepas ini cubalah tulis dalam bahasa Jawa ke, atau bahasa Minang ke, atau bahasa Bugis ke …. alahai … ini bukan permintaan tapi paksaan … hahahahehehehe 🙂

    aper kelisee minang ngan bugis teww.. kowserr uu
    abang long vuatlarr fulakk.. alala

  19. August 4, 2009 at 4:45 pm

    […] give away !

    xper, me pass ghiteww..

  20. August 4, 2009 at 5:15 pm

    hehehe
    nampak janggut jek ..
    takperlah..

    maner ader.. ihiks

  21. August 4, 2009 at 8:04 pm

    taste international gitew…
    salam ari selasa abg me tew

    salamm intann

  22. August 4, 2009 at 8:32 pm

    cewek jepang tak basuh dot dot lepas masuk toilet huhuuuu… uuweekkk!!! hehee..

    ohayo gozaimas!

    ohaiyo? dah malam akak neeza tewww.. ahaks

  23. August 4, 2009 at 8:55 pm

    mana cewek-ceweknya
    tunjuk sket muka
    nak gak bawak balik blog

    ko nak watper.. ammvoiii

  24. August 4, 2009 at 10:18 pm

    pandai masak la paling penting

    masak lempeng, lempeng ku hangus.. alala

  25. August 4, 2009 at 11:01 pm

    bahasa jiwa bangsa

    moga negara tetap aman damai sentosa.. aminn

  26. August 4, 2009 at 11:59 pm

    nape awek2 tu tak ditunjukkan mukanyer..hehehe…

    ini vukann blog glemer one uoolsss.. kowserr uu

  27. August 5, 2009 at 2:14 pm

    nak guno korean plak lah

    guno larr..

  28. August 5, 2009 at 4:05 pm

    Salam en_me..

    belajar bahasa jepun lak ker?

    maner ader..

  29. August 6, 2009 at 12:07 pm

    en_me pun amik gambar kat cermin jugak? hehe

    vollee ghiteww.. ehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s