Home > property > 洗濯機

洗濯機

(insert samsung washing machine)

洗濯機(せんたくき、せんたっき)は、洗濯を半自動または全自動で行ってくれる機械。洗濯槽の回転を手動で行う手動式洗濯機も存在する。

Minggu lepas, mesin basuh jenama sharp di rumah me sudah rosak. Sudah tidak boleh berpusing menari-nari macam inul. Sudah lebih lima tahun me pakai.

Dipendekkan cerita, me sudah beli mesin basuh yg baru. Jenama samsung ~ pasti untung.

Alahai.

Categories: property
  1. August 9, 2009 at 1:09 am

    is it environmental friendly?

  2. matahari
    August 9, 2009 at 9:40 am

    Aaaa.nak menang hadiah peraduan samsung kan…he..he…

  3. August 9, 2009 at 10:37 am

    Salam singgah.
    Aku suka dengar istilah Fuzzy (asal dari fuzzy logic).
    Entah apa yang fuzzy pun aku tak tahu, mesin basuh je pun…

  4. August 9, 2009 at 5:26 pm

    ade kan yg leh keringkan skali?
    xyah nak susah2 gi jemur ehehe~

  5. August 9, 2009 at 5:36 pm

    yang pasti beruntung, tokeh kedai. Salam.

  6. August 9, 2009 at 6:26 pm

    front loaded ke nie h ?

  7. August 9, 2009 at 8:18 pm

    mesin basuh daku 7 taun…gubra nya nk tgu dia rosak…hehe

  8. August 9, 2009 at 9:12 pm

    xleh goyang inul
    cari gelek mas idayu
    ahaks!😛

  9. August 10, 2009 at 9:17 am

    wah..bukan saja beli baju baru utk raya, tapi mesin basuh baru juga..🙂

  10. vivavogue
    August 11, 2009 at 12:28 pm

    samsung ok ek? tgh carik WM gak nih

  11. August 11, 2009 at 12:41 pm

    kalo ghosak gi.. cube bli toshibalaks..
    dah 8 taun sya pkai xpernah ghosak gi…hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s