b1n1

(insert mannequins at kotaraya jb)

kotaraya, johor bahru
[買物(かいもの、買い物)とは、ショッピングまたは買出し(かいだし)とも呼ばれ、貨幣を媒介して商品を購入する行為及びそこに至るまでの過程を指す。。]

Wabak penyakit selesema babi haram*jadah h1n1 sedang mengganas sekarang ini kan. Biarkan. Biarkan.

Biasanya kalau jalan-jalan ‘membeli-belah tingkap’ di hujung minggu, me akan lepak saja di luar kedai.

Tangkap gambar yg berkenan di mata. Bukan di hati.

Sembang petang ahad malam isnin. Salam sejahtera buat kawan-kawan semua.

Alahai.

Categories: photography, shopping
  1. August 9, 2009 at 7:30 pm

    sikit punya baek fokus… dah berkenan di mata khannnss..

  2. Z
    August 9, 2009 at 8:02 pm

    Itu di First Lady kah en me itew?

    hehehe~

  3. August 9, 2009 at 8:19 pm

    hamoiiii….fokus baikkkkkkkkk punya abg me tew..keh keh

  4. zonaku
    August 9, 2009 at 8:36 pm

    hehehhee…. berkenan y itam putih di patung sana tu…

  5. August 9, 2009 at 8:57 pm

    Lama aku tak pergi Kotaraya. Teringin nak makan mee rebus Hj Wahid huhuhu

  6. iza
    August 9, 2009 at 9:17 pm

    b1n1 oo ada virus baru yer bang me

  7. August 9, 2009 at 9:18 pm

    no komen. terima kaseh~

  8. August 9, 2009 at 9:36 pm

    sungguh menarik baju merah itu..berkenan sudahh…
    mencegah lebih baik drpd mengubati….so,baik lepak kt uma…huhuu

  9. August 9, 2009 at 9:54 pm

    salam en me itu..

    emmm ambil gambar sedap di mata, oklah tu tapi klu sedap di hati lagi sempurna gambar tu

  10. Li
    August 9, 2009 at 9:56 pm

    Salam, Bro.

    Anak aku kalau lalu kedai ada patung, pakai macam mana sopan pun patung tuh, dia kata – ayah tak nak, ada patung. Kalau dia tak mintak dokong sudah kira OK. Bapaknya takut jugak. Kalau macam dalam gambar tu ler. Patung pun tau mendada. Faktor WOW ker?

    Kotaraya, kat tingkat atas tuh ada medan selera – `nenek’ kebayan. 1 untuk orang kaya, 1 untuk orang kurang kaya.

    Alamak. Ada sentimental. Ada mentel, ler bro.

  11. August 9, 2009 at 10:00 pm

    amboi ambik gambar… pandai sungguh dia fokus noooo…
    tapi cantik gak baju merah tu.. sesuai untuk buat lembu kejar hahaha!!

  12. August 9, 2009 at 10:25 pm

    pperghhhh baek nyer target zoom ek. hehe

  13. August 9, 2009 at 10:25 pm

    me ..

    dah jadi gurauan sekarang ni ..
    org dah xtakut H1N1
    tapi takut B1N1 (bini) ..
    :p

    adoyai ..

    salam hari ahad malam isnin ..

  14. August 9, 2009 at 10:54 pm

    suka tengok patung dari baju

  15. August 10, 2009 at 12:01 am

    lawa plak patung2 tu

  16. August 10, 2009 at 9:12 am

    shopping raya dah kewww???
    sana sini org dah start shopping baju raya…..
    now ni mmg H1n1 tgh berleluasa..
    just be careful..

  17. August 10, 2009 at 2:12 pm

    takut… huhu

  18. ekhalidah
    August 10, 2009 at 2:50 pm

    b1n1 shopping
    L4k1…merewang 4m1k gambar

    menarik🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s