Home > work > オレンジ色

オレンジ色

(insert broken stabilo pen)

蛍光ペン(けいこうペン)は、フェルトペンのうち、半透明の蛍光性インクを用いたものである。その多くは水性インクである。

Ada pantun pasal patah. Beginilah bunyinya.

Kalau ada jarum yg patah,
Jangan disimpan di dalam peti..
Buang saja, beli jarum yg baru.

Salam petang khamis malam jumaat. Selamat sejahtera buat kawan-kawan semua.

Alahai.

Categories: work
  1. framestone
    August 20, 2009 at 6:34 pm

    saya beli pantun ini

    Kalau ada jarum yg patah,
    Jangan disimpan di dalam peti..
    Kalau rasa xnk patah
    Jangan la pakai…simpan je dalam peti

  2. August 20, 2009 at 6:50 pm

    encik…jgn main dgn jarum..
    tajam menusuk bahaya

  3. vivavogue
    August 20, 2009 at 7:31 pm

    en.me…..rosak pantuuuunnnnn

  4. August 20, 2009 at 7:46 pm

    pantun rock tu !ni saya punyalaks..

    kalau ada jarum yang patah lagi
    jangan disimpan di dalam peti
    lebih elok beri kat sini
    utk jahit baju raya saya nanti

    hehehehe…

  5. August 20, 2009 at 8:33 pm

    en_me…

    errr…mami jarum ada cerita baru tak? nak tengok!!!!

  6. yus
    August 20, 2009 at 8:40 pm

    salam malam jumaat me..selamat berpuasa jugak ye🙂

  7. fadzilah
    August 20, 2009 at 8:42 pm

    apa jenis pantun ni???
    dulu kt sek cikgu tak ajar pantun ke?

  8. August 20, 2009 at 8:52 pm

    kalau ada jarum yang patah,
    buang saja dalam tong sampah,
    jarum jarum tak main lah..
    beli baju ready made sudah..!

  9. August 20, 2009 at 8:54 pm

    tak mau simpan dalam peti~

    nak simpan dalam hati boleh?

    kebaikan en me~

    ^_^

  10. August 20, 2009 at 9:00 pm

    Salam,
    selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1430H – mohon maaf jika ade kesalahan.
    (^_^)

  11. August 20, 2009 at 9:09 pm

    selamat berpuasa sabtu nnt hehe

  12. August 20, 2009 at 9:10 pm

    klu ader jrum yg ptah
    jgn simpan dlam ati…
    klu ader silap n slah
    hrap dpat d maafi….

    salam ramadhan buat bro n kluarga…

    out of topic—->hurm saper2 jewr la bro….yg kite tahu tue len…
    yg kt blakang kite x tahu pown len gak….
    terime ngan redha jewr ler aper yg owg wt kt kite…
    moge mereka d ampunkn….aminnnn

  13. ije
    August 20, 2009 at 9:18 pm

    waa. sekarang highlighter pun boleh patah. uhu. moden sungguh

  14. August 20, 2009 at 9:36 pm

    Kau geram kat siapa…sampai boleh patah tu?

    Patah tumbuh hilang berganti…
    Dah patang, buang je, beli lain…

  15. August 20, 2009 at 9:38 pm

    kalau ada jarum yang patah,
    lain kali jangan simpan dalam peti🙂

    salam ramadhan en_me🙂

  16. August 20, 2009 at 10:38 pm

    akhirnya berjaya juga aku masuk…dari semalam aku tak berjaya menjejakan kaki selalu hang bila login…

    selamat berpuasa en.me

  17. August 20, 2009 at 11:55 pm

    jarum murah2 kedai man siong pun ada

  18. August 21, 2009 at 9:45 am

    ganazz betOl en_me gune highlighter😛

    itteww blom pakey tongkat ali.. ammvoiii

  19. August 21, 2009 at 12:10 pm

    beli yg byk2 kt mydin lgik murah..lalala~~~~

    kalo hati yg patah nak beli katne one uooolsss

  20. September 3, 2009 at 4:16 pm

    jgn main ngan jarum…
    huhuhu
    tak pernah tgk benda alah ni patah….wakakakakkaaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s