Home > Food > air oren bikarbonat

air oren bikarbonat

(insert a bottle of orange)

炭酸水素塩(たんさんすいそえん、hydrogencarbonate)または重炭酸塩(じゅうたんさんえん、Bicarbonate)は炭酸水素イオンを含む、水素塩(酸性塩)の一種である。

Air oren bikarbonat dalam botol diatas me beli masa balik ke kampung tempohari. Produk buatan orang kampung mawi.

Sambil me mencari maklumat sedikit di laman web dan terjumpa yg ini.

(insert mawi)Ibarat kata orang tua-tua, jodoh di tangan Tuhan. Akan tetapi, tindakannya untuk berpisah dengan Nordiana Mohd Naim tersebut bukan sahaja mengecewakan kedua-dua buah keluarga malahan kerabat diraja Johor iaitu Tengku Mahkota Johor, Tengku Ibrahim Ismail sendiri turut berasa kecewa kerana Mawi telah melanggar amanat baginda untuk menjaga tunangannya itu dan menjadikan beliau sendiri sebagai contoh dan ikon utama negeri Johor. [+ wikipedia ]

Sambil me nak ucap selamat berbuka puasa buat kawan-kawan semua.

Alahai.

Categories: Food
  1. August 26, 2009 at 7:54 pm

    hahahha…mawi…mawi….

  2. ain
    August 26, 2009 at 8:06 pm

    Rezeki, ajal dn maut tentuan Allah. Siapalah kita untuk menentangnya. Tp betullah…akak pun rasa terkilan bila depa putus tunang.

    Selamat berbuka puasa untuk me juga!!!!

  3. August 26, 2009 at 8:16 pm

    nasib aku dah berbuka kalu tak aku pie cari kat bazar ramadhan

  4. August 26, 2009 at 8:26 pm

    en_me, rasa oreng tu macam oren kampung yg dlm botol kaca tu ye??? sedap tuh!
    tetiba ada lak citer mawi tu yg tak tahan tuuuuuu! Alhamdulillah skrg Ina pun bahagia (ada anak yg comel lg!!!) & mawi pun bahagia!

  5. August 26, 2009 at 8:50 pm

    hehehehe… selamat berterawikh!

  6. zareda
    August 26, 2009 at 9:22 pm

    en me..

    barang yg lepas jangan dikenang, sudah menjadi hak orang lain en me itteww…

  7. ije
    August 26, 2009 at 9:42 pm

    nasib baik tm x murka

  8. August 26, 2009 at 11:12 pm

    apa yang membuatkan en_me meng’google asmawi ani? minatkah? haaa.. kantoi.. ahaks.

  9. August 27, 2009 at 4:44 am

    ape kaitan air oren tu ngan mawi?

  10. August 27, 2009 at 1:53 pm

    salam ramadhan..dahaga plak tgk air bikarbonat tuh..ehehehe….dh jawab ur tag that day…

  11. August 27, 2009 at 5:22 pm

    kat kampung kita air loncan..(ntah betul ke tak ejaan nyer..)
    tak banyak gas sangat..

  12. mat4nira
    August 28, 2009 at 2:59 pm

    Teringatkan jenama SUDI…

    dah lamer tak dengar kanns..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s