Home > Ho Hum > you think you know me but you have no idea

you think you know me but you have no idea

(insert cikputih)

teratak jalan lembah

Ini entri sentap sikit. Sambil me rapu hendak berpantun.

Pinggan tak retak, nasi tak dingin,
kalau orang tak hendak, maknanya kita tak lawa..

Alahai.

Categories: Ho Hum
  1. September 9, 2009 at 6:42 pm

    kereta baru untuk raya ke ni…

  2. September 9, 2009 at 7:01 pm

    en_me…
    aikk nak tukar kereta baru ke??

  3. September 9, 2009 at 7:38 pm

    pheewwwiiiittt kereta baru ek

  4. September 9, 2009 at 8:25 pm

    Boleh bawa kereta tu gi rumah Zara tak?

    hehehe~

  5. September 9, 2009 at 8:26 pm

    yang nie bukan tak lawa tapi aku tak mampu en.me beli nanti bagi aku lambang dia yer

  6. cen
    September 9, 2009 at 8:45 pm

    marah ke…haper ke nih en_me???
    keter itu?

  7. September 9, 2009 at 9:47 pm

    wahhh…kete raye ke en_me…

  8. September 9, 2009 at 9:51 pm

    amboi..tayang kete ek…? hehee..nak tumpang lehh..??

  9. September 9, 2009 at 10:09 pm

    pinggan sudah bersuara.apa lagi belilah…..
    itu pun kalau ada duit.

  10. Solehah
    September 9, 2009 at 10:28 pm

    i like white..i like..hehe..tetiba plk kan..

  11. September 9, 2009 at 10:36 pm

    si putihhh..!!
    sesuci lebaran…

  12. September 9, 2009 at 10:38 pm

    Tanam pinang rapat-rapat,
    Biar senang puyuh berlari…..

    Hik..hik…

    Ku pinang tak dapat dapat,
    Ku pujuk-pujuk…ku bawa lari….

  13. September 9, 2009 at 11:17 pm

    ohhhh! kereta idaman tu… c200 kompressor kan…
    en_me baru beli ye… tahniah!
    sakan la jalan2 raya ni!!!! jgn sampai tido pun dlm kete dah!

  14. September 9, 2009 at 11:19 pm

    tajuk entry dah mcm ala2 tajuk contest reality tv tu je..kekeke

  15. September 9, 2009 at 11:21 pm

    en_me, nk alamat rumah😀

    p/s: sori la spam kat sini. en_me takde chatbox hehehe

  16. September 9, 2009 at 11:31 pm

    memang lumayan…. =)

  17. September 9, 2009 at 11:34 pm

    macam merajuk stail P.Ramlee je en.me ni.. kenapa?? dah dekat nak raya ni…. hehe

  18. September 9, 2009 at 11:53 pm

    lama tak menjengah hehehe

  19. September 10, 2009 at 12:08 am

    cantiknya kereta itewww. en_me dah beli sebijik ke?

  20. September 10, 2009 at 2:12 am

    Salam.. wah cantek kereta..
    pantun tu pun ada benarnye jugakkan.. tapi iramanya lari sketlah.. (^__^)

  21. September 10, 2009 at 2:50 am

    wowww kete sapa yg cun melecun tuuu..kete raya yer hihihihi
    sakura nak bg kad raya ni…sila la amik yer…

  22. September 10, 2009 at 4:14 am

    Salam en_me…

    Cantik keta tu… tumpang naik… he… he…

  23. ain
    September 10, 2009 at 4:24 am

    dah tak nak dah kete tu..??meh kasi akak!!!

  24. September 10, 2009 at 5:37 am

    hehe..kalo lawa sngt pon tak temampu nak tanyer sebab dah puas wat research…hehehe

    jom merempit en_me~

  25. September 10, 2009 at 5:47 am

    abg me…nk duit raya…hehe

  26. September 10, 2009 at 5:56 am

    wwooohhoo..
    kereta raya..

  27. September 10, 2009 at 7:21 am

    huhu,patutlah org tanak,tak lawa rupanya kita ni…

    (T_T )”

  28. September 10, 2009 at 7:44 am

    Ini masalah anon ke haper?en.me tgk depan jer..jgn kebelakang..ignore em all.

  29. fadzilah
    September 10, 2009 at 8:13 am

    apahal sentap pulak ni?..kete baru ke tu?

  30. fa
    September 10, 2009 at 8:22 am

    pagi pagi mengait cempedak,
    kereta baru nampak..

  31. September 10, 2009 at 8:52 am

    err, bukan tak nak… mak dah tunangkan ngan anak makcik sebelah

  32. September 10, 2009 at 9:34 am

    huhu…i duN have aNy idea….
    ahaks… cuN keta…

  33. September 10, 2009 at 9:51 am

    hahahha cantiknya pantun berkerat kerat encik Me
    akk ada org yg hendak…
    lawa ler tandanya ye??????

  34. September 10, 2009 at 10:03 am

    salam me..
    emmm mcm tahu2 ja entry kali ni dgn apa yang saya rasa… pantun tersebut memang menyentapkan saya

  35. sebaliktabir
    September 10, 2009 at 10:36 am

    pinggan retak, sumbing makruh kalau digunakan lagi…hehehe
    Salam 10 terakhir ramadhan en_me itewww!

  36. matahari
    September 10, 2009 at 10:48 am

    alahai….pakailah yang lebih sentak…dah 3 tahun dah yang putih tu kan…..Salam 7 likur…

  37. September 10, 2009 at 10:57 am

    yg penting hati lawa…

  38. September 10, 2009 at 11:00 am

    pantun tunggang langgang hehe

  39. September 10, 2009 at 11:13 am

    den jeles.. huh!

    che putih yg bersinaran gitew… huhuhu

  40. September 10, 2009 at 11:36 am

    ada ke pantun camtu? pelik je dengar.. huhuhu

  41. September 10, 2009 at 11:40 am

    org x suka sebb x lawo…ermmm sudeyyyy

  42. yus
    September 10, 2009 at 12:05 pm

    saper yang tak hingin..
    nak kena sentap arr tu..

  43. September 10, 2009 at 1:52 pm

    pinggan kosong tak berisi
    sbb masih siang lagi…

  44. Seri
    September 10, 2009 at 2:33 pm

    Selamat berpuasa en me, Malam nih malam ker 21, tingkatkan ketaqwaan kita kepada NYA.

  45. September 10, 2009 at 2:40 pm

    […] no komen!
    wakaaaaaaaaaa

    pen biru pen merah
    i love u, jangan marah!

    salam aidil fitri
    maaf zahir & batin

  46. September 10, 2009 at 2:51 pm

    kalau org tak hendak, msdnye tak lawa? wuwuuu. ;p

  47. September 10, 2009 at 3:02 pm

    maksu tak kenal en_me, asik totop jer gambarnya kat dalam blog… cer kasik clear sikit , eh wahhh🙂

  48. September 10, 2009 at 4:34 pm

    tak hingin la sgt…
    saya teringin nk beli merc itu
    tp mesti merc tu xhingin nk bawak saya

  49. September 10, 2009 at 5:58 pm

    hahaha..tah pape pantun…
    sume org nak yg lawa je..
    yang tak lawa nak cmpak maner?
    erk…

  50. September 10, 2009 at 8:57 pm

    pantun..dan kereta mmg tak dpt dipisahkan
    fewittttt..mercedezzzz teww nape tersadai kt tgh2 pokok tu?
    kalau tak suka..bagi je meszz tu pd i..hik3x

  51. September 10, 2009 at 9:28 pm

    eh salah pantun tu me…[…]

  52. September 10, 2009 at 9:48 pm

    hej! en_me…patient2 no fight2 with your white beauty…;-)

  53. September 10, 2009 at 10:30 pm

    ehem…ehemmmmm….class gituuuuuu!!!!
    🙂

  54. nawa
    September 11, 2009 at 2:25 am

    mcm kejam je bunyi pantun tuuu…bila leh naik kete en_me tuuu..

  55. September 11, 2009 at 2:27 am

    me, pantun ko orak telaten laa..
    haha

    tak kene gittew…

    opo2 laa…

  56. September 11, 2009 at 6:00 am

    entri sependek ini punye respon yg banyak
    cmne nak komen eh…

    how….. nak kete tu satu leh???
    😉

  57. September 11, 2009 at 7:32 am

    Salan En_me. Nak ucap selamat hariraya pada En_me sekeluarga.

  58. September 11, 2009 at 10:21 am

    kalo org tak hendak kat keta putih tu, mokcik sudi terima harharhar..

  59. September 11, 2009 at 10:50 am

    patutla ada ramai org nak kt aku..lalala~~~~

  60. September 11, 2009 at 11:38 am

    Wah!..kereta idaman ramai…tahniah!!!
    Err..pantun ek cam 2,hmm…0k la..hukhuk~.. :p
    ayat ‘kalau’ ini nak jd sultan p0n b0leh kate org…hehe~..🙂
    bermakna pengertian disini,
    ý lawa itu pasti org hendak…gitu ye!?😀

  61. Kak Long
    September 12, 2009 at 12:53 am

    Sape la yang tak nak keta tu ya en_me?
    Eh..lawa keta tu en_me,
    Nanti kak long datang ambik…boleh?

  62. September 12, 2009 at 10:49 am

    mcm pernah pergi tempat tuuu…tp dimana yaaaa???

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s