Home > shopping, then & now > then & now: chamek kopitiam bbu

then & now: chamek kopitiam bbu

September 13, 2009 Leave a comment Go to comments

(insert chamek kopitiam bbu)

left: 31/8/2009, using canon ixus
right: 12/9/2009, using canon eos

Tahniah buat ayah aiman itu kerana kopitiamnya telah mula beroperasi semalam. Ada jemputan berbuka puasa pada harga promosi tapi me tidak sempat datanglah pula.

Me datang sebelah pagi untuk ambil gambar sahaja. Sebelum me terjah ke plaza angsana untuk membeli belah tingkap sempena hariraya yg bakal menjelang.

Alahai.

Categories: shopping, then & now
  1. September 13, 2009 at 7:05 pm

    wahhh.. sekarang ini ribut seputar alam, ramai org cenderung nak bukak kopotiam lah pulak! huhuhu

    en_me, apa sudah jadi dgn warung kecil Melayu itu yea?

    hehehhe

  2. September 13, 2009 at 7:17 pm

    en_me…
    jangan membeli-belah tingkap je…pintu, dinding, atap semua nak raya…hehehe..

  3. September 13, 2009 at 7:24 pm

    hahaha…
    membeli belah tingkap…..
    sungguh lawak…..
    tp ble dlam english x der plak terserlah kelawakan nyer….
    hihihihihi

  4. September 13, 2009 at 8:01 pm

    yo yo oo dikejauhanssss… sekeh kangg kangg! akekekeke.. sedap ker makanan kat chamek kopitiam bbu tu?? menu pelissss… hehehe

  5. September 13, 2009 at 8:53 pm

    kopitianm.. aku masih kompius apakah itu kopitiam sebenarnya..
    di Melaka ini berlambak-lambak kopitiam.

  6. September 13, 2009 at 9:43 pm

    Wahaiii en_me…..

    Adakah kete putih yg sedang bersembunyi itu sgt pemalu lagaknya??
    Jgn la cenggitu. En_me kene biasakan si putih tu bersenang2 di bawah cahaya terik matahari…….dia kan putih sepanjang masa. Kalau hitam tetiba, hantar je pegi kat bangla cuci kete tu.

    Tahniah utk ayah aiman itewwwwwww sbb berani terima cabaran utk berniaga. Org Melayu perlu lebih maju utk masa depan yg lebih cemerlang gituuuuuuu!!!!
    🙂

  7. fadzilah
    September 13, 2009 at 10:16 pm

    mesti en_me shopping sakan tu…berapa ribu rupiah duit habis?
    hahaha…

  8. September 13, 2009 at 10:21 pm

    wow siapakah yg bukak kopitiam itew….
    smga bisnesnya berjaya okeh!

  9. September 13, 2009 at 10:37 pm

    tunggu kedatang ku ke JB wahai kopitiam

  10. September 13, 2009 at 10:48 pm

    Salam en me…

    Tahniah buat AA itu yang dah buka kopitiam….

  11. September 13, 2009 at 11:27 pm

    en_me….

    Sila dtg amik KAD RAYA kat blog Akak tau.

    Take care. 🙂

  12. aida
    September 14, 2009 at 12:01 am

    SELAMAT HARI RAYA ME….. MAAF ZAHIR DAN BATIN..

  13. September 14, 2009 at 12:04 am

    salam incek me..

    selamat menyambut hari raya yang bakal menjelma..

    pic sebelah kanan tu.. nampak lagi sharp lah.. (^__^)

  14. September 14, 2009 at 8:20 am

    BBU kat mana ni?
    jalan padi-padi ke.pernah duk sana dulu..
    now ni zaman kopitiam…

  15. ain
    September 14, 2009 at 9:24 am

    dah ada 3 kan..??akak suka lepak yg kat masai tu!!!

  16. September 14, 2009 at 10:23 am

    teringat brahim pendek kata: haciaciiii hacimek (or something)

  17. najwa
    September 14, 2009 at 12:46 pm

    Salam.
    Malam tadi lepas tarawih, g ngeteh kt tempat tu
    dgn mama,ayah n adik. Baru hari ke-2 beroperasi katanya.
    Masih kelam-kabut wpon org tak ramai. Air yg kami order
    rasanya “biasa2” aje..; itupun kene menunggu dlm sepoh minits..
    Semoga sukses.

  18. September 14, 2009 at 8:35 pm

    owh bbu, 3 tahun saya dok kat sana.
    jalan padi mahsuri. hehe
    masjid nya ber aircond. best!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s