Home > Friends > zara & me

zara & me

September 13, 2009 Leave a comment Go to comments

(insert zara outlet at klcc)

zara outlet at klcc

Ini bukan entri pokli (biso bonar) yg itu.

Dulu di syarikat lama, ramai sungguh rakan-rakan sepejabat yg mempunyai nama sama. Kalau hendak sebut atau panggil, kena sebut nama ayah sekali. Tapi ada juga yg nama bin ayah pun sama juga. Oleh itu, kena sebut jabatan mana.

Dan rakan-rakan blogger disini pun ramai juga yg sama nama. Seperti atikah, intan dan zara. Mula-mula me keliru juga, tapi kata orang – ala bisa tegal biasa.

Alahai.

Categories: Friends
  1. September 13, 2009 at 12:37 am

    Salam…

    saya pon kat dalam dunia blog baru jumpe 2 orang nama yang sama.. tapi masih tak jumpa ejaan yang sama.. huhuhu… (^__^)

  2. September 13, 2009 at 1:57 am

    sama nama berlainan rupa
    sama rupa berlainan nama
    sama nama berlainan eja
    ala .. lelama biasa – biasa aje..

    en me..selamat menyambut Aidilfitri

  3. September 13, 2009 at 2:11 am

    tapi yg pasti ekau tok tersosek bilo sebut’an namo den kan?

    sekali limpias huruf m.a.z.a sudah tahu siapo orangnyo, tak gite en_me?!

    wakakkkaka

  4. Maryam
    September 13, 2009 at 2:26 am

    maryam banyak tak encik? hihi

    (yang dah berada di kampung.. ho yeah!)

  5. petslover
    September 13, 2009 at 3:53 am

    hmm…rambut sama hitam tp hati lain2.. tp skang rambut pun dah kaler2 kan..tp tetap namanyer rambut… hahaaaaa..

  6. sis_nita
    September 13, 2009 at 4:42 am

    nama saya..? satu jerr kan kat blogger ni.. heheheh!🙂

  7. ain
    September 13, 2009 at 5:01 am

    so far, no one yg share nama sama ngan akak!!!

  8. September 13, 2009 at 5:17 am

    sama tapi tak serupa..

  9. September 13, 2009 at 5:33 am

    owh..tertariknya tajuk..ingatkan ado scandal ngn zara td hee..

  10. fa
    September 13, 2009 at 7:10 am

    kalo kami, biasanya lagi suke panggil guna nama panggilan. jadi takde masalah kalo nama (sebenar) sama. cuma yg jadi masalah, nama panggilan same :p

  11. September 13, 2009 at 9:09 am

    salam me..
    yang penting nama faizalpoyan saya seorang sahaja tawwwwwwww

  12. norm707
    September 13, 2009 at 9:12 am

    en_me…
    perihal identiti yang punyai keunikan tersendiri…

  13. September 13, 2009 at 9:31 am

    susahnye kalau nama bese2 ni yea??
    budak2 skg kan name susah2 nk menyebut…

    mmusti takde yg same…

  14. September 13, 2009 at 9:45 am

    hafiz plak bnyak tak??? hehe
    salam wekeend en_me~

  15. September 13, 2009 at 10:56 am

    xde masalah klu sama pon..hati lain2.. =) penulisan pon lain2 gayanya..

  16. September 13, 2009 at 10:58 am

    bro…name dalialiyana mst satu je kat dunia ni..hehehe…
    name yg unik dan best kan?? kan??kan??
    bro..jgn lupa wit raye tau!!
    mekacihhh…

  17. September 13, 2009 at 11:39 am

    uihhh..zara collection🙂

  18. September 13, 2009 at 1:32 pm

    mrs azmi ade 1 je kot?! ngee~

  19. September 13, 2009 at 10:45 pm

    Atikah tuuuu…. he.. he…

  20. September 14, 2009 at 9:05 am

    hehehe~

    lama2 dapat bezakan ya tak?

    hehehe~

  21. September 14, 2009 at 4:51 pm

    terbukti nama intan itu best
    hiks…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s