Home > Ho Hum > cinta me rapu

cinta me rapu

September 15, 2009 Leave a comment Go to comments

(insert abang sepi)

Offline messaging, a feature long offered by Yahoo!, allows online users to send messages to their contacts, even if said contacts are not signed in at the time. The sender’s offline contacts will receive these messages when they next go online.

apakah yg tersurat di hati abang?
me harap jagalah tatasusila berkawan..
disini bukan tempat mencari cinta terlebih lagi mencari pasangan seks buat abang..maafkan me bukan dari golongan yg abang sangka, ingatlah esok lusa kita akan dijemput pergi..

insaflah abang.. maafkan me jika abang terasa..

Untuk kawan-kawan me, adakah me nampak macam mencari seks disini? Me rasa sedih orang suka tulis macam itu pada me.

Alahai.

Categories: Ho Hum
  1. September 15, 2009 at 6:50 pm

    alahai….ada peminat ker en.me hehehehe takut ler
    susah la orang macam nie

  2. fadzilah
    September 15, 2009 at 6:56 pm

    en_me pun layan YM jgk ke…
    hati2 en_me..ader org minat tu.. :))

  3. September 15, 2009 at 7:13 pm

    en_me…
    SubhanaAllah…
    Sentiasa berwaspada dengan segala kemungkinan…jangan didekati jebak sebegitu…hati-hati ye en_me…

  4. September 15, 2009 at 7:16 pm

    Salam en_me,

    menyeramkan jer ayat2 tu…

  5. September 15, 2009 at 7:52 pm

    uishhh gerunnyaaaa….klakar pon ada gak hihi…smga lps ni xder lg msg2 yg menyeramkan iteww…

  6. September 15, 2009 at 7:58 pm

    mungkin org tu saje nak kenakan en_me kot…
    bo layan jela ek….
    😉

  7. September 15, 2009 at 8:11 pm

    ha ha ha ha ha ha ha ha!! cayalah!!!

  8. ain
    September 15, 2009 at 8:16 pm

    aduhaiiii….ada yg tergoda pulak!!

  9. September 15, 2009 at 8:27 pm

    Uiskk.. =.=” Menakutkan bagi Saffa!

  10. September 15, 2009 at 8:54 pm

    wah bahaya ni ada peminat macam ni.. hahhahaa.. tapi lawak ah..

  11. September 15, 2009 at 9:04 pm

    en_me…..

    Alahaiiiiii…..siapalah gamaknya ABG SEPI itu wahai en_me??
    Dgn lelaki pun dia teransang gak ke???

    Meh sini Akak tolong ko lastik montottt dia dgn buah ciku. OK ke??

  12. zareda
    September 15, 2009 at 9:53 pm

    en me

    wakakakaka… cantik misaimu me.. take it as a compliment jer..

  13. September 15, 2009 at 9:58 pm

    en_me terlalu manis lah.. **aku tak tahan tertawa sampai sakit perut baca entri en_me kali ini

  14. September 15, 2009 at 10:12 pm

    dah pnh kne gak cmni..
    kata nye jjur dan ikhlas..

    oh tidakk..!! slah org la kan..
    kne bhati2 la klu cmtu..

  15. September 15, 2009 at 10:35 pm

    da byk kali kena ke en_me?? ish -_-!

  16. September 15, 2009 at 10:48 pm

    keji sungguh manusia begitu~

    sumpah keji~

  17. September 15, 2009 at 11:16 pm

    agak konpius makcik baca entri ni…masih tercari cari identiti yginsaf…sape ye..

  18. September 15, 2009 at 11:23 pm

    wahhh.. misai en_me berjaya menarik perhatian ni! wakakkakaka

  19. September 16, 2009 at 12:00 am

    giler arr.. buang tebiat ape “abg” tu.. ish2.. insaf2lah wahai “abg” .. geli la plak tetibe.. huhuhu..

    p/s: incek me.. sila2la sudi mengambil kad raya yang tak seberapa dari saya yer… nak pilih2 kad pun leh gak… hehehe.. (^__^)

  20. September 16, 2009 at 12:25 am

    abang ni stone kot..hheheh..kelakar lak..bahasa bunga2..habis leleh la kononnya tu..

  21. September 16, 2009 at 5:24 am

    moga abg sepi tu baca komen2 kat sini n dia x sepi lagik pastu

  22. Azhan
    September 16, 2009 at 7:59 am

    Hahahha berhati-hati di jalan raya en-me, mungkin en-me nampak menyelerakan di matanya. Yalahh thats why usah sesekali letak pic di internet coz ppl will misjudge it lah kan. Gambar pokok, batu, ikan guppy tak pe tu pic umum. Hehehhe Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ya. Esok dah nak memonteng, tak kuasa nak gi ofis dengar lagu. Nak balik kg pasang langsir heheheh…

  23. September 16, 2009 at 10:04 am

    hoh..pose pn ade yg tebiat eh…:p

  24. sebaliktabir
    September 16, 2009 at 10:42 am

    erkkkk…… kelakar la pulark…😀

  25. September 16, 2009 at 12:12 pm

    ada juga orang memasang joran di kolam en_me ye… hehehehe… ok je kalau fikir dari sudut positif…

  26. September 16, 2009 at 4:44 pm

    mcm familiar jekk id abang sepi…

  27. September 16, 2009 at 8:59 pm

    errkk!!! dia main2 je kot?

  28. September 16, 2009 at 11:21 pm

    hahaha

    lelaki tu!!!!

  29. September 26, 2009 at 11:03 pm

    salam knal….
    komen balik blog saya ya!!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s