Home > Friends, property > samsung pasti untung

samsung pasti untung

September 23, 2009 Leave a comment Go to comments

(insert iphone vs samsung omnia ii)

an iphone 3g killer? nope, thank you

Apa barang pakai samsung? Bukan me tidak bilang. Bukan me tidak senggol-senggol tentang kebaikan iphone. Tetapi apakan daya. Setiap orang ada kehendak masing-masing.

Biarkan. Biarkan.

Cerita lain, hari raya ketiga semalam. Tengahari sudah datang kawan sekolah cina aQi dan aBo (ng shi tao) bersama ibu dan kakaknya. Ini bukanlah pertama kali. [+ chinese friends in 2007 ]

Sebelah petang, me menghadiri jemputan kawan sekolah lama di kampung baru penerok, bersebelahan kampung parit jerman yg me sudah terjah minggu kelmarin. Sambil berjumpa kawan-kawan sekolah yg lain-lain disitu juga. Selepas itu me beraya ke rumah cikgu lama me di kampung parit mesjid pula (bukan jalan parit mesjid).  Sudah lebih sepoh tahun tidak bertandang kerumahnya.

Cerita lain lagi, semasa entri ini diterbitkan, me mungkin masih dalam perjalanan ke sempadan siam. Doakan perjalanan me selamat sampai ke destinasi. InsyaAllah.

(insert aqi n friends)

their chinese friends are coming to play piano, play psp, watch ‘geng upin & ipin’, and later play badminton together

Alahai.

Categories: Friends, property
  1. September 23, 2009 at 1:05 pm

    pertama, ya?

  2. September 23, 2009 at 1:08 pm

    Saya tidak untung, dong?!

  3. fadzilah
    September 23, 2009 at 1:31 pm

    wah!!!! raya sakan en_me itteww ye!
    hati2 memandu.

  4. hafizd
    September 23, 2009 at 1:56 pm

    semoga selamat sampi~

  5. September 23, 2009 at 2:36 pm

    en me! singgah sebentar lah di Ipoh hihi.. selamat hari raya!

  6. cen
    September 23, 2009 at 3:05 pm

    moga en_me selamat sampai ke Siam dan selamat juga sepanjang jalan pulang.

  7. siti hawa
    September 23, 2009 at 4:56 pm

    seronok dengar kau beraya dik
    penah g parit mesjid ada kawan kahwin
    tahun 1986……… kau dah lahir ke belum dik

  8. September 23, 2009 at 5:46 pm

    kami baru saje pulang dr siam
    selamat bercuti2..
    😉

  9. ain
    September 23, 2009 at 6:42 pm

    semoga selamat sampai ke destinasi!!!!

  10. September 23, 2009 at 6:54 pm

    aku minat kat camera DSLR kau tu,lego kat aku dah la, tak mampu beli yg baru.. gambar emel kat aku bleh ka???. Selamat Raya dan Selamat sampai ke destinasi..

  11. vivavogue
    September 24, 2009 at 2:47 am

    kami pon pakai samsung en.me…..org kata iphone x blh MMS pd henpon lain…ye ke?

  12. September 24, 2009 at 11:03 pm

    baru ingat nak angkat 3gs. hehe🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s