Home > photography > only in kelantan

only in kelantan

September 26, 2009 Leave a comment Go to comments

(insert iphone in jawi)

the fastest, most powerful iphone yet

Alhamdulillah. Me baru sampai dari berwisatawan ke negeri cik siti wan kembang itu. Letih juga.

Banyak juga obyek wisatawan yg me sudah lawati semalam. Antaranya, muzium-muzium, wat-wat, dan masjid kampung laut.

Tentang iphone me pula memang banyak membantu. Terutamanya bila sesat ditengah bandaraya kota bharu atau di pertengahan jalan. Me boleh guna peta google gps saja.

Tapi iphone secanggih manapun masih tidak boleh membantu – kalau kita kena saman meletak kereta kan.

Alahai.

Categories: photography
  1. Maryam
    September 26, 2009 at 12:34 am

    apa fasal tak bgtau pegi kelantan? boleh jemput ke rumah..😀

    me dah buat entri masa ondway to kota baru.. tak bagitau katernyerr.. veryy veryy derr larr akak nih..

  2. September 26, 2009 at 12:44 am

    hanya di kelantan papan iklan tulisan jawi😉

    tau xper..

  3. September 26, 2009 at 1:18 am

    en_me..
    saya pon baru selepas sesat di KB

    ghiteww.. ehehe, kiter seruperr

  4. September 26, 2009 at 2:01 am

    yup! Betul! hanya di kelantan!

    tau xperr..

  5. September 26, 2009 at 5:03 am

    salam en me
    knape xbgtahu nk dtg kenal kelantan
    kalau xboleh ajak braya ke rmh

    * guna iphone 3Gs . baru ade GPS. lagi senang

    salam bro.. memang ada gps, tapi iphone 3G jerr.. volleee

  6. fadzilah
    September 26, 2009 at 7:15 am

    dah balik ke en_me? boleh kecek kelate la lps ni kan ….:)

    kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate kelate.. kecek larr tewww.. ehehe

  7. September 26, 2009 at 7:29 am

    …dlm peta gps tu tak tunjuk di mana kedudukan polis trafik…he…he…

    2 hari lepas, ckLah di Lembah Klang……memang kemudahan GPS dlm E90 ckLah banyak membantu..

    kanns..

  8. fadzilah
    September 26, 2009 at 8:27 am

    apa ni en_me..takkan itu je yg tau nak cakap…belajarla kecek kelate jgn la tau ckp jawa je…heheheh

    bahasa tak komersil ghitewww.. uhuhu

  9. September 26, 2009 at 8:46 am

    dh tere ckp klate? hehe

    kowserr uuu.. ehehe

  10. September 26, 2009 at 9:27 am

    salam en _ me
    kak dilla teringin nak pakai IPHONE ni hah
    ntah bila nak dapat nih (hehehhee)

    **hahahhaha tq en me
    kak dilla da jumpa hang kat rumah sapa ntah hari tu
    terkejut ceq taw larik ……(hahahhaha)

  11. September 26, 2009 at 9:37 am

    kene cari software yang dpt detect polis yg datang nk saman~ hehe

    kalolarr ader ghiteww..

  12. Kak Long
    September 26, 2009 at 9:43 am

    Salam en_me,
    Seronok ya berwisata kat kelantan.
    Dah lama juga tak ke sana, mesti dah banyak juga perubahannya.

    jalan jalannns jerrr..

  13. September 26, 2009 at 9:45 am

    sudah tukar ka?

    tukar slang..

    slang siamm volleee..

  14. ibusinga
    September 26, 2009 at 10:20 am

    kembara raya ya en_me…
    dah habis cuti raya dah…?

    luserr dah keje one uoolsss..

  15. September 26, 2009 at 11:01 am

    **hahahhahha enme…
    Mboh umahey sopo mboh (ahak)
    males aa arep ngomong
    mengko Kuwe NGOlek ii lak pulak (kehkehkehkeh)!

    OJO Golek iii Yo
    rak payah (hahahhahaha)

    opo kito sedulur? kowe isin yo dadi sedulur kambek me? ghitewww.. hmmm

  16. September 26, 2009 at 4:28 pm

    kena booking la en_me 3gs tuh. lambat la kena tunggu

    lambat? masa me beli kat maxis tower dulu dapat maser teww jugakkk.. aper citer..

  17. September 26, 2009 at 8:26 pm

    Jelesnyer tgk iPhone tu……canggih buah manggis!!!!
    Vouge da`bomb!!!!
    🙂

    si tampok manggis tewww.. ahaks

  18. September 26, 2009 at 9:05 pm

    masa catz ke kota bharu, catz ada amik gambar ni..
    unik…tapi tah mana gamabrnya..lupa nak bubuh kat blog..
    bila sampai kelantan, catz suka tangkap gambar papan iklan mereka..
    lain dr tempat lain di Malaysia..🙂

    ko pakey iphone ker catz ittewww.. ammvoiii

  19. September 26, 2009 at 10:41 pm

    taklah….pakai enpon cokia yg cuma bleh dial wat call dan sms je.
    belum terfikir nak pakai iphone.
    aku takut.

    me hingatkan ko amik gambo iphone dulu tuh sebab ko memang ader .. naper tak amik gambo cokia ghitewww.. uhuhu

  20. vivavogue
    September 27, 2009 at 11:48 pm

    poster maya karin pakai tudung udah turun ek?

    tak namfakk larr fulakkkks.. uhuhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s