Home > Friends > selamat pengantin baru – nadxoxo

selamat pengantin baru – nadxoxo

(insert wedding of nadxoxo)

wedding of nadiah and amir
bangi, selangor

nadxoxo11Bila dua hati dah terjalin,
Selamatlah pengantin kami doakan,
Moga redha Allah bersinar selalu,
Tanda bermula bahtera hidup.

Tengahari semalam me sempat ke majlis persandingan blogger itu.

Moga kekal ke anak cucu buat nadxoxo dan pasangannya, encik gajah.

Alahai.

Categories: Friends
  1. ibusinga
    October 18, 2009 at 6:04 pm

    en_me tidak suka memfotograf majlis pengantin kan….
    Doa juga untuk nadxoxo dan encik gajah…

  2. October 18, 2009 at 7:27 pm

    Doa selamat buat pasangan itu…seronok tengok pasangan baru tersenyum lebar

  3. October 18, 2009 at 7:37 pm

    “bila kau nak kawin?”

    soalan yg aku paling tak gemar sekali kalau ade org tanye kat aku…

  4. October 18, 2009 at 7:47 pm

    Salam en_me..

    Selamat pengantin baru buat nadxoxo dan encik gajah… Semoga Allah memberkati perkahwinan kamu suami isteri…

  5. October 18, 2009 at 7:57 pm

    en gajah. gerun mendengarnya….

  6. October 18, 2009 at 8:38 pm

    Selamat dah Pengantin !

  7. ain
    October 18, 2009 at 8:57 pm

    selamat pengantin baru utk ke dua mempelai!!!!

  8. October 18, 2009 at 10:57 pm

    besarnya gajah..

  9. October 18, 2009 at 11:40 pm

    Selamat berpengantin baru.. Semoga ceria, suka dan bahagia sehingga selama-lamanya.

  10. October 19, 2009 at 12:11 am

    Hehehe~
    Tak dapat kad pun~
    eh tetiba je~

    hhehe~

  11. October 24, 2009 at 11:33 pm

    thanks en_me sebab sudi dtg!! sori memula x cam muka en_me..naseb baik encik gajah cam hehehe tenkiu bebanyak!!

  12. November 15, 2009 at 8:51 pm

    Salam En_me,
    “Mr Gajah” itu maknya nama Puan Nora dan bapanya En Marzuki kan?
    ha ha ha ha..

    Macam aku dah pergi jer kenduri serba HIJAU itu..
    Makan cendul SHAH ALAM tak?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s