Home > Travel > lucah siott

lucah siott

the penis statue (right) symbolizes the small town’s unique name [+ bigger image ]
jakar, sarikei [+ maps.google ]

Kalau di bandar sarikei (sebutan bukan sa-ri-kai), ada tugu replika ‘buah nanas’ berdekatan jeti terminal satu di tebing sungai. Kelmarin me ternampak ada lagi sebuah replika buah nanas yg baru di depan bangunan nam leong.

Tapi tidak dapat melawan keunikan tugu replika ‘pokok lada hitam’ di pekan kecil bernama jakar. Pekan jakar terletak antara bandar sarikei dan saratok. Lucah (sebutan bukan lu-cu) sungguh. Tapi gasaklah kan.

Projek akan datang, me ncari tugu replika di pekan lachau (sri aman) lah pula. [+ lachau not suitable name for town | maps.google ] Mungkin ada sesuatu yg menarik di kampung rapak lachau, atau kampung lachau jinggau, atau kampung lachau engkabang baru kan.

Alahai.

pepek perawan ngentot kontol memek pepek lonte pelacur ngentot pepek smp pepek berair gambar pepek anak sma 3gp mesum terbaru smp mulus seksi ngentot pepek 3gp mesum terbaru pembantu seksi ngentot pepek 3gp memek abg montok ngentot pepek pepek linda 3gp kne jolok pepek bulu cibai konek melayu memek pantat puki kontol

Categories: Travel
  1. December 19, 2009 at 2:32 am

    hahhaa … tu la, bila pergi tempat org, mcm2 nama pelik ada kan? hehe

    • December 19, 2009 at 5:52 am

      kaaanns.. ehehe

  2. December 19, 2009 at 2:55 am

    Orang dolu-dolu yg beri nama sedemikian, almaklumlah… serupa juga kes kerani pendaftaran yg berketurunan bangali. Dia main tibai saja ejaan. Itu yg ada nama Setan yg sepatutnya merujuk si Atan.

    • December 19, 2009 at 5:54 am

      ahaha akak zara nih.. marahkan nyamokk kelambu dibakar nih.. ihihi

  3. December 19, 2009 at 3:25 am

    uiks..

    itu mcam nama town pun ada ka? huhuu

    • December 19, 2009 at 5:55 am

      naper abang maza .. tak cayerr? ahaha..

  4. December 19, 2009 at 7:28 am

    jauh berjalan banyak pengalaman dan banyak benda yg jumpa hehe

    • December 19, 2009 at 7:55 am

      vanyakk ghitewww.. ehehe

  5. December 19, 2009 at 7:33 am

    kalau balik kampung, lalau jalan Kuala Kangsar – Gerik ada nama tempat

    Kampung Belom Baru – berdekatan Royal Belom

    • December 19, 2009 at 7:56 am

      baperr kali mau cakapplarr akak jie nihh.. ikiki

  6. December 19, 2009 at 8:49 am

    kalau nak diikutkan banyak satu malaysia ni… huhuhu… ader yang dah diubah pun dan ader yang masih kekal…

    • December 19, 2009 at 9:27 am

      leh jadik world record of mesia kanns.. ehehe

  7. December 19, 2009 at 8:52 am

    Salam en_me…..

    Malu ahhhh nak sebut itu nama. Nanti kene samak kat mulut Akak gituuuuu…….hahahaha. Nanti Akak minta hubby sebutkan…
    😉

    • December 19, 2009 at 10:14 am

      sebut jeer.. uhuhu

  8. zareda
    December 19, 2009 at 9:57 am

    ish ish.. memang lucah siot. heheh

    Tapi pasti ada sejarahnya yang hebat kan.. tak gitu en me ittew..

    • December 19, 2009 at 10:11 am

      hebatt katernyerrr.. ekeke

  9. December 19, 2009 at 10:46 am

    rajin juge en_me ni mengembare ye..

    • December 19, 2009 at 10:59 am

      selagi hayat dkandong bodii.. volleee kaans

  10. December 19, 2009 at 12:38 pm

    Salam en_me…

    Macam kuih pukis yang kat indon tu juga kan… hehehe

    • December 19, 2009 at 1:00 pm

      ammvoiii atik tewww.. sukernyerrr dierr.. ekeke

  11. December 19, 2009 at 12:56 pm

    salam,
    ishh ish ishhhhhh….

    • December 19, 2009 at 1:07 pm

      salam juger akak ishhh tewww.. ihiks

  12. December 19, 2009 at 1:28 pm

    keskeskes siot2..

    • December 19, 2009 at 2:32 pm

      ekeke..

  13. December 19, 2009 at 2:15 pm

    Wakaka… Macam-macam…

    • December 19, 2009 at 2:34 pm

      gelakk teww..

  14. shahori
    December 19, 2009 at 4:19 pm

    Hai jalan lagi,, setahun berapa kali, balik kg ke???

    • December 19, 2009 at 4:37 pm

      dah setahun lebih tak balek tannns..

  15. December 19, 2009 at 4:27 pm

    eii, mmg lucah disitu…~

    • December 19, 2009 at 4:42 pm

      dimanerr? ekeke..

  16. December 19, 2009 at 7:07 pm

    kena sebut betul2 kt org yg baru sampai ke situ..hihi

    • December 19, 2009 at 7:26 pm

      mari belajar sebut nama tempatt.. kan cikgu kaanss..

  17. December 19, 2009 at 7:15 pm

    OhO~ bahaya lah name tpt2 mcm ini.tidak elOk untuk kanak2.

    • December 19, 2009 at 7:28 pm

      bahaya kaans..

  18. December 20, 2009 at 9:20 am

    mesti orang yg duk kat sini segan nak jawab bila kita tanya dia “awak tinggal kat mana?”…..

    agak2 dia jawab tak soalan kita tu?……

    • December 20, 2009 at 9:37 am

      kena modified sikit jadikk kampong ‘zakaria’ .. ekeke, volleee

  19. December 20, 2009 at 3:30 pm

    Salam,

    rindu..dah lama tak jenguk tempat-tempat tuuu

    • December 20, 2009 at 3:43 pm

      gi larr jengukk.. ihihi

  20. December 20, 2009 at 8:42 pm

    Lucah ke..ok je..tang mane..

    • December 20, 2009 at 8:52 pm

      thanx atas penafian cek nazz purple ittewww.. thanx jugerr singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih..

  21. Hi
    December 25, 2009 at 2:56 am

    Visit Sarikei website […]

    • December 29, 2009 at 7:20 am

      sorry bro, no AD spam here..

  22. January 8, 2010 at 3:57 pm

    Suka nama Kampung Temu Jodoh..Otw dr Yong Peng ke Segamat…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s