Home > photography > kaki foto

kaki foto

with digital camera canon ixus 110, yaasir capturing me while using iphone and driving

Belum pun sehatus komen, me sudah tampal entri kedua untuk hari ini. Gasaklah kan.

Sudah beberapa minggu bila jalan-jalan, me sidai dan gantung kamera dslr EOS 40D me yg besar gedabak lagi berat di rumah saja.

Me guna kamera digital compact IXUS 110 yg lebih kecil dan ringan.

Ataupun kalau malas, me guna kamera yg sedia ada pada iphone me. Gambar pun tidaklah seteruk mana. Tapi kalau yaasir (2) si bocah cilik itu menggunakan iphone (sedang bermain games) dan me tiada kamera di tangan, terpaksalah me menggunakan kuasa veto merampasnya. Gambar menarik (kadang-kadang) yg kita jumpa ditengah jalan amatlah tidak ternilai rasanya untuk dilepas begitu saja.

Alahai.

Categories: photography
  1. January 13, 2010 at 12:08 pm

    guna kamera kompak lg senang nk bawak jln2. hehehe

    • January 13, 2010 at 12:11 pm

      lagi senang kalo takdok anak anak emak anak-anak keliling pinggang biler jalan jalannns.. kannns

  2. January 13, 2010 at 12:12 pm

    Hubaya..hubaya….berhati2 di jalanraya….

    Btw….Anak kau masih hisap botol…berapa humur dia? Lupa lak…anak aku 8 tahun pun masih botol lagi…

    • January 13, 2010 at 12:14 pm

      kann me dah tulis (dalam kurungan) tewww.. verry derr larr ko..

  3. January 13, 2010 at 12:19 pm

    kaki sapo lah tu….
    hu…

    smt tghari encik en_me..
    jom mkn tghri
    (tmpt msing2, duit poket pun msing2,
    kcuali encik en_me yg blanje..kua3…)

    kite xde cmre..
    ade hp jew..
    cmre hp..😐

    • January 13, 2010 at 12:22 pm

      okelarr tewww.. ahaks

  4. kenalan lama
    January 13, 2010 at 12:22 pm

    Jangan ambil gambar eksiden dah le en me…ngeri gitewww..silap-silap malam ngigau

    • January 13, 2010 at 12:22 pm

      don worri joe, blog pak malau nih rated PG13 tawww.. maner blog ko?

  5. January 13, 2010 at 12:52 pm

    jangan pandang sebelah mata ya en_me….

    si yaasir punya bakat jadi professional photographer satu hari nanti….

    dslr en_me jadi milik dia la jawabnya…..hehehe…

    • January 13, 2010 at 1:03 pm

      ahaha, kalo dier minatt takperr..

  6. January 13, 2010 at 1:41 pm

    takpe klu jadi “kaki foto”. jgn jadi “kaki pompuan”, “kaki alkohol”, “kaki ekor” & “kaki kencing” udah…

    • January 13, 2010 at 1:44 pm

      kaki kaanns.. ehehe

  7. January 13, 2010 at 1:49 pm

    kecil2 dah berbakat macam ayahnya..senang sebab kita dah ada teman untuk melakukan aktiviti..sebab hobi yang sama

    • January 13, 2010 at 1:49 pm

      yep bro..

  8. January 13, 2010 at 2:59 pm

    saya pun lebih suka guna kamera kompak… senang nak bawak x yah nak tukar2 lense… hasilnya cun gak hehehe

    • January 13, 2010 at 3:02 pm

      tapi taklah secun dslr ittewww kannns.. ehehe

  9. January 13, 2010 at 3:25 pm

    byknya kamera en.me nie…kalo sy arapkn compact tu jela….
    nk pkai hp lagikla pic blur….

    • January 13, 2010 at 4:05 pm

      camera bukanlah hakmilik kekallss.. kannns, ehehe

  10. January 13, 2010 at 4:56 pm

    hubby saya pon beli yg gedabak tu. berat & bulky gila kalau travel jauh2. leceh nak bawak tapi gambar cantik kan. saya masih setia dgn sony cybershot.

    • January 13, 2010 at 5:07 pm

      chantekk kannns.. taw takperr.. ekeke

  11. January 13, 2010 at 5:32 pm

    Every capture tells a different story..

    p/s: Thanks singgah. =)

    • January 13, 2010 at 5:35 pm

      thanx jugerr..

  12. January 13, 2010 at 5:46 pm

    iphone..idaman kalbu

    • January 13, 2010 at 6:38 pm

      beli lorr.. ohoho

  13. January 13, 2010 at 6:10 pm

    Salam…
    Comel kaki tu…hehehe…
    Memang betul pun klu bawa kamera gedabak tu memang berat…
    Kamera kecik la yg sonang nk dibawa kemana sj…

    • January 13, 2010 at 6:38 pm

      memang sonang.. kannns

  14. January 13, 2010 at 7:31 pm

    Salam en_me…..

    Botol susu tuuuuuuu…..en_me yg punye ke??
    Hihihihihi…..

    Akak suka setiap gambar yg en_me snap tuuu…….chantek2 tau!!!πŸ˜‰

    • January 13, 2010 at 7:40 pm

      botol teww me belikann, air susu teww vukann me punyerr.. wakaka

      thank u thank u pasal gambar akak suker me ponn sukerr ghiteww..

  15. January 13, 2010 at 8:13 pm

    Tapi kadang2 pandangan mata kita lebih hebat dari lensa kamera. Hehehe….!

    • January 13, 2010 at 8:22 pm

      unik ghitewww..

  16. January 13, 2010 at 8:24 pm

    salam en.me..bawak kamera..kwcil ke besar ke..yang jadi masalahnya..kenkadang nak amibik2 gambar tu..rasa malu la pulak.. takut orang heran ..ape kena la mok cik ni..asek2 ambaik gambar je…

    • January 13, 2010 at 8:26 pm

      photographer takleh malu makk.. ehehe

  17. January 13, 2010 at 10:27 pm

    wah! DSLR itew sungguh mengancam..

    kalau en_me sudah bosan dgn DSLR itu, boleh ler bagi kat maza.. heheheh

    psst: kata org panjang2 kan sedekah jariah.. hehehhe

    • January 13, 2010 at 10:33 pm

      ko kann dah ader dslr ghitewww.. nyamfahhh

  18. January 13, 2010 at 11:53 pm

    Terer en_me! Sebelah tangan pegang stereng sebelah lagi pegang iPhone hehehe

    • January 14, 2010 at 12:00 am

      ahaha.. sib baik gear otomatik ghitewww.. kannns

  19. January 14, 2010 at 12:03 am

    eh..jgn men hp mase drive…danger..hehehe

    • January 14, 2010 at 12:15 am

      danger kaans..

  20. DrSinga
    January 14, 2010 at 10:08 am

    rm 300 tu..
    memandu sambil menggunakan telefon..

    • January 14, 2010 at 10:23 am

      maner aderr doc.. ehehe

  21. January 14, 2010 at 12:33 pm

    Salam en_me,

    Gabar nie si Yasir yang snap ker?

    • January 14, 2010 at 12:57 pm

      yep.. kan me dah tulis teww.. veryy derr larr uu

  22. dakchomey
    January 14, 2010 at 10:15 pm

    wah..berebut hp dgn anak semata2 nak bergambo yea..

    • January 14, 2010 at 10:56 pm

      meriahh kaans.. ihihi

  23. January 15, 2010 at 1:34 pm

    saya sampai sekarang x beli2 lagi dslr dek kerana memikirkan besar gedabak tu la. lagipun takur la kena screen kat airport sini. heheπŸ™‚

    • January 15, 2010 at 3:03 pm

      maner ko tau tak lepass, kener cuber terai teww abang knizam tewww.. ahaks

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s