Home > Famili > usaha tangga ikm jasin

usaha tangga ikm jasin

after successfully getting her secured study course, you should be rewarded

after successfully getting her study course, you should be rewarded

aTi (18) sudah dapat tawaran belajar di kptm jalan cheras itu. Tapi dalam bidang yg aTi tak minat.

Kelmarin baru tahu (online) yg aTi tidak berjaya memohon belajar di ikm yg me idam-idamkan. Mula-mula memang kuchiva-va-va. Tapi mereka kata boleh buat rayuan, itupun bergantung pd kekosongan nanti.

Tengahari semalam (mengabaikan makan tengahari), me sudah berlari-lari dari tingkat 21 (ofis me) ke tingkat 21 (pejabat mara jalan raja laut). Dua kali. Yg pertama, jumpa kerani ranggi. Yg kedua, barulah jumpa pegawai yg berkuasa.

Sebenarnya panjang dan penuh maki hamun ceritanya, tapi me pendekkan! Sebabnya me tak pandai nak bercerita dan me malas nak kutuk-kutuk kakak kerani yg ranggi (tapi suara macam itik itu oopss). Jam 3.05pm, me sudah dapat surat tawaran untuk aTi belajar di ikm jasin dari pejabat mara itu.

Alhamdulillah. Barulah ada selera nak makan mee udang itu.

Alahai.

Categories: Famili
  1. June 3, 2010 at 1:41 pm

    jasin itukah yg diidamkan? alkisahnye.. tahniahlah utk atie🙂

    biasenye org2 gitu mmg mcm tu lah pembawakannye.. ape nk buat, sabooo jelah.

    • June 3, 2010 at 1:58 pm

      me idam aTi belajar kt IKM je, x kisah jasin ke mane ke.. kalo Brisbane lagik best.. ekeke

  2. June 3, 2010 at 3:53 pm

    tahniah kpd aTI en_me..
    makan mee udang tu, tak nak passing2 ke.. kecur liur melihatnye..
    heheheh ;p

    • June 3, 2010 at 4:03 pm

      mai larr.. ehehe

  3. June 3, 2010 at 4:30 pm

    Kalau kakak ranggi tuh tau en me nak makan mee udang,
    sure dia layan kaw-kaw punye. Boleh tmpang semangkuk !

    • June 3, 2010 at 5:10 pm

      mangkuk hayun tewww.. uhuhu

  4. June 3, 2010 at 5:39 pm

    mmg power tekan ayat teww…terus dpt surat kelulusan..

    • June 3, 2010 at 5:59 pm

      pegawai teww paham kesungguhan kiterr.. cumer kakak ranggi teww yang x paham..

  5. June 3, 2010 at 6:02 pm

    alhamdulillah..tahniah untuk me dan aTi..semoga berjaya dalam pelajaranya nanti..

    • June 3, 2010 at 6:13 pm

      thanx akak erna itteww..

  6. June 3, 2010 at 7:03 pm

    salam tahniah..semuga sukses selalu..

    • June 3, 2010 at 7:09 pm

      thanx datin ittewww..

  7. June 3, 2010 at 11:53 pm

    huhuhuu…kesian en_me, demi anak2 dan masa depan mereka, terpaksalah kita usaha dan gagahkan jua, kanzz..

    harap2 kasih bapa ini dikenang sampai kiamat sehhhh..

  8. June 4, 2010 at 6:58 am

    thanx maza itteww.. uhuhu

  9. June 4, 2010 at 7:40 am

    wah sedap nampak mee udang tuu…rase nyer bebaloi2 la penat lelah turun naik tangga nk dptkan belajar di IKM tuu..congrats to both of u

    nak tanye sikit: mee udang beli kat mane tuuu…nak jugak rase!

    • June 4, 2010 at 8:00 am

      medan mara, kat bawah pejabat mara jerr.. mancongkamm bebb..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s