Home > architectural > A++ giant chair

A++ giant chair

furniture

Furniture shop in Desa Petaling goes up in smoke (without street lights )

Kelmarin me baru tahu, kedai perabut di desa petaling yg ada kerusi gergasi itu sudah terbakar dua minggu lepas. [+ the malay mail | utusan malaysia ]

Kedai yg gah di tepi jalan sungai besi menuju ke tol itu sudah hangus. Biarkan. Biarkan.

Pagi tadi sempat lagi me ambil gambar guna iphone saja.

Alahai.

Categories: architectural
  1. June 10, 2010 at 7:19 am

    awat diriku tidak tahu pasal kewujudan kedai perabot nie ek

    • June 10, 2010 at 8:37 am

      xper bro, ko bukan orang kl ghitewww..

  2. June 10, 2010 at 7:23 am

    dah tengok kt tv time terbakar tu…mmm biarkan..biarkan ..tak apa

    • June 10, 2010 at 8:37 am

      dah lamer me x tengok tv uoolss.. me tau pun sbb ade blogger yg citerr.. ihihi

  3. June 10, 2010 at 8:26 am

    Kedai perabut terbakar .. alahai ..

    P/S: Restoran Jln Abdul Samad? .. hmmm, tempat jatuh lagi dikenang .. bukan restorannya, tapi jalannya..🙂

    • June 10, 2010 at 8:38 am

      asyik jatuh kat tengah jalan jerrr.. ammah?

  4. June 10, 2010 at 8:47 am

    Biarkan….biarkan.
    Yg dah t`bakar tetap dah t`bakar……..
    😉

    • June 10, 2010 at 8:54 am

      terbakar hati saper yg tau kan.. kannns

  5. June 10, 2010 at 8:52 am

    salam

    hampir melupakan en me.
    terima kasih
    sebab ingatkan balik

    • June 10, 2010 at 8:54 am

      saperlar me yg ini kanns.. uhuhu

  6. June 10, 2010 at 10:46 am

    Perasan tak kalau kedai perabot mesti terbakar, tak heran ker. Bukan sekali, berkali2. Pastu yang terbakar mesti yg dah nak bankrup

    • June 10, 2010 at 10:55 am

      pk yg baik2 jer bro.. ehehe

      • June 10, 2010 at 11:00 am

        hehe ye ye pk yg baik jer..sorry

      • June 10, 2010 at 11:02 am

        ahaha.. cool oke

  7. June 10, 2010 at 10:53 am

    kerusi terbesar di Malaysia masuk Malaysian’s Book of Records.. tapi ramai juga org tak pedulikan kerusi itew especially rakyat tempatan.. hehehhe

    tapi wokey gak ler, kerusi ajaib itu tak terbakar sama.. kalau tak, musnah lah lagi ikon negara gitew katanya.. hehehhehe

    • June 10, 2010 at 10:55 am

      hati terbakar saper yg peduli kan.. kanns

  8. June 10, 2010 at 10:55 am

    Pernah nampak jin duduk kat situ tak ?

    ayoyoy..soklan mengerikan !

    • June 10, 2010 at 10:56 am

      jin pakey toncet kah.. ahaha

  9. June 10, 2010 at 11:23 am

    laaa..ye ke..
    lagi lambat tahu.. hehe.

    • June 10, 2010 at 11:31 am

      tahu xperr.. ikiki

  10. June 10, 2010 at 1:19 pm

    salam sahabat..
    wah besau nyer..king mana mau dodok tuh?? heheee

    • June 10, 2010 at 1:43 pm

      giant king lorrr.. ahaha

  11. June 15, 2010 at 6:09 pm

    kalau tak mengulor kat sini konfem wa tak tau kedai tu dah terbakar…

    • June 15, 2010 at 7:21 pm

      mengulor? bukan me yg kater kann.. ahaha

      • June 15, 2010 at 7:48 pm

        tak de keje la katakan… huhuhu… baidewey, apesal kosi tu tak hangus skali ek?? hehe ;-D

      • June 15, 2010 at 8:01 pm

        ahaha.. tanyer me lah pulakks..

  12. June 15, 2010 at 8:56 pm

    hahaha..

  13. June 15, 2010 at 10:24 pm

    lawo sungguh gambor guna Iphone….
    memang tangan en me canggih ghitew

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s