Home > Famili > status penghantaran motor ke sarawak

status penghantaran motor ke sarawak

kriss

It was being packed in a crate the last time I called the shipping agency (pic courtesy from them)

Kelmarin (isnin), me sudah telefon ejen penghantaran motor aDm itu. Dia kata sudah di’peti’kan dan sedang menunggu kapal yg akan belayar dari pelabuhan kelang. Siap hantar gambar lagi.

Cerita minggu lepas semasa ejen penghantaran mengambil motor aDm ada di sini. [+ raja masai ke kota samarahan, via ampang ]. Gambar masa penukaran tayar sukan di sini. [+ changing sport rims ]

Tengahari tadi me telefon lagi. Mula-mula me hantar pesanan ringkas, tapi tiada jawapan. Bila me telefon, tiadalah jawapan pula. Tetapi kemudian ejen itu hantar pesanan ringkas. Dia cuti sakit hari ini, esok dia akan periksa status motor itu.

Pascanota: tengahari tadi (khamis), ejen tu dah telefon me bagitahu motor sudah dihantar ke pelabuhan. Kapal penghantaran akan belayar pada 3 hb Ogos ini. Dijangka sampai pada 8 hb Ogos. Dijangka penyerahan pada 10 hb Ogos.

Alahai.

Categories: Famili
  1. July 28, 2010 at 7:09 pm

    aduhai….mcm menanti buah tak jatuh le gamaknye kan…takpe laa en me….biar lambat asalkan selamat……moga2 cepat laa moto tu tiba dipangkuan yeak….

    • July 28, 2010 at 7:17 pm

      insyaAllah mudah-mudahan dipermudahkan segala urusannya.. uhuhu

  2. July 28, 2010 at 8:14 pm

    Mesti aDm pun tak sabar nak tunggang .
    tayar sukan tuh .

  3. July 28, 2010 at 8:55 pm

    hari hari dah telefon.. uhuhu

  4. July 28, 2010 at 10:48 pm

    sampai pitam dan demam mamat agen itu dikerjakan en me.. wakakakka

    keep it up en me…
    mau beli motor pun bukan senang, mau berpusing2 mata juga.. heheheh

    • July 29, 2010 at 2:20 am

      itulah maza.. plan asal nak soh aDm beli kat sana jer.. tp motor dia kat umah tewww takdok sape nak pakey ghitewww.. uhuhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s